Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Een goedkoop abonnement geeft de garantie dat je minder betaalt voor je internet.voorheenCP1234 schreef: ↑11 juni 2025, 00:04
Ik blijf dat laatste toch belangrijk vinden, had base eens bekeken als "alternatief" voor Telenet, maar als je die reviews leest en hun score ( 1,5/ 5 ) blijf ik toch nog maar langer bij moeder Telenet; jammer, hoop dat er snel een deftig alternatief komt.
Een duur abonnement geeft je niet de garantie dat er niets fout zal gaan, dat je met een betere klantendienst gaat spreken of dat je een snellere en betere oplossing krijgt bij problemen met je internetabonnement.
Base : goedkoop. Telenet : duur.
Maar eigenlijk een identiek product.
Alleen is een van de zwakke schakels bij base wel dat ze op het telenet netwerk zitten.
Kijk eens naar de verhalen en ontevredenheid over telenet.
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Hoi,
Deze maand ben in het buitenland (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland) geweest, in april was ik even in de Ardennen.
Als ik dan niet op een WiFi netwerk zit, maar de mobiele data gebruik, werken sommige sites wél (airbnb / gva / spaargids / buienradar) en andere niet (booking / sporza (niets, dus niet enkel de filmpjes) / yahoo mail via de site / cycle.travel). Als ik 5 minuten later op de WiFi van het logeeradres zit, werkt alles wel.
Thuis in Antwerpen, als ik mij ontkoppel van het WiFi netwerk, werken die sites wél bij gebruik van de mobiel data.
nog iemand ervaringen in het buitenland?
Deze maand ben in het buitenland (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland) geweest, in april was ik even in de Ardennen.
Als ik dan niet op een WiFi netwerk zit, maar de mobiele data gebruik, werken sommige sites wél (airbnb / gva / spaargids / buienradar) en andere niet (booking / sporza (niets, dus niet enkel de filmpjes) / yahoo mail via de site / cycle.travel). Als ik 5 minuten later op de WiFi van het logeeradres zit, werkt alles wel.
Thuis in Antwerpen, als ik mij ontkoppel van het WiFi netwerk, werken die sites wél bij gebruik van de mobiel data.
nog iemand ervaringen in het buitenland?