Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Re: Telecom : vierde operator komt eraan (DIGI)
Een goedkoop abonnement geeft de garantie dat je minder betaalt voor je internet.voorheenCP1234 schreef: ↑11 juni 2025, 00:04
Ik blijf dat laatste toch belangrijk vinden, had base eens bekeken als "alternatief" voor Telenet, maar als je die reviews leest en hun score ( 1,5/ 5 ) blijf ik toch nog maar langer bij moeder Telenet; jammer, hoop dat er snel een deftig alternatief komt.
Een duur abonnement geeft je niet de garantie dat er niets fout zal gaan, dat je met een betere klantendienst gaat spreken of dat je een snellere en betere oplossing krijgt bij problemen met je internetabonnement.
Base : goedkoop. Telenet : duur.
Maar eigenlijk een identiek product.
Alleen is een van de zwakke schakels bij base wel dat ze op het telenet netwerk zitten.
Kijk eens naar de verhalen en ontevredenheid over telenet.
Hoi,
Deze maand ben in het buitenland (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland) geweest, in april was ik even in de Ardennen.
Als ik dan niet op een WiFi netwerk zit, maar de mobiele data gebruik, werken sommige sites wél (airbnb / gva / spaargids / buienradar) en andere niet (booking / sporza (niets, dus niet enkel de filmpjes) / yahoo mail via de site / cycle.travel). Als ik 5 minuten later op de WiFi van het logeeradres zit, werkt alles wel.
Thuis in Antwerpen, als ik mij ontkoppel van het WiFi netwerk, werken die sites wél bij gebruik van de mobiel data.
nog iemand ervaringen in het buitenland?
Deze maand ben in het buitenland (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland) geweest, in april was ik even in de Ardennen.
Als ik dan niet op een WiFi netwerk zit, maar de mobiele data gebruik, werken sommige sites wél (airbnb / gva / spaargids / buienradar) en andere niet (booking / sporza (niets, dus niet enkel de filmpjes) / yahoo mail via de site / cycle.travel). Als ik 5 minuten later op de WiFi van het logeeradres zit, werkt alles wel.
Thuis in Antwerpen, als ik mij ontkoppel van het WiFi netwerk, werken die sites wél bij gebruik van de mobiel data.
nog iemand ervaringen in het buitenland?
Digi heeft vanaf deze week ook prepaid.
Voorlopig alleen voor esim.
https://www.digi-belgium.be/en/prepaid-sim-card
Voorlopig alleen voor esim.
https://www.digi-belgium.be/en/prepaid-sim-card
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Als je dat nog eens ziet, installeer een tweede browser en probeer daar eens mee.
En intussen heeft Hey Telecom, de abo van €5 terug ingevoerd.
Black Friday actie ? Toch goed nieuws.
Ik had wel interesse, maar in de voorxaarden staat dat surfen buiten belgie betalend is.
Er staat:
In België kun je vanaf 15 GB blijven surfen buiten je abonnement voor 0,01 €/MB. In andere landen van de EU kun je surfen tot 15 GB voor 0,01 €/MB.
Dat vind ik wel een tegenvaller... 
Heb dit abonnement al een tijdje, plots was het 15 ipv 5 euro. Nu weet ik waarom.