Telefoonfraude vanaf 21652340930
Telefoonfraude vanaf 21652340930
Opgelet, er is een telefoonfraude aan de gang, trap er niet in !!!!
Je krijgt een paar telefoon oproep van het nummer 21652340930
De oproeppogingen duren telkens 2 seconden, net genoeg om je telefoon 1 maal te laten bellen, en te kort om op tijd te kunnen opnemen.
Op het eerste zicht lijkt het op een nummer van de Belgische telefoonzone Brussel (begint met 2)
maar het is een Tunesisch betaalnummer. je kan dit zien omdat er een cijfer teveel is, het nummer is langer dan een Belgisch nummer.
Als je het nummer terugbelt omdat je niet op tijd kon opnemen, staat je een hoge telefoonrekening te wachten.
De fraudeurs zullen je waarschijnlijk wat aan de praat houden, en terwijl tikt je telefoonrekening aan, en stroomt het geld bij hen binnen via het mechanisme van het betaalnummer.
NIET TERUGBELLEN dus !!!!
Je krijgt een paar telefoon oproep van het nummer 21652340930
De oproeppogingen duren telkens 2 seconden, net genoeg om je telefoon 1 maal te laten bellen, en te kort om op tijd te kunnen opnemen.
Op het eerste zicht lijkt het op een nummer van de Belgische telefoonzone Brussel (begint met 2)
maar het is een Tunesisch betaalnummer. je kan dit zien omdat er een cijfer teveel is, het nummer is langer dan een Belgisch nummer.
Als je het nummer terugbelt omdat je niet op tijd kon opnemen, staat je een hoge telefoonrekening te wachten.
De fraudeurs zullen je waarschijnlijk wat aan de praat houden, en terwijl tikt je telefoonrekening aan, en stroomt het geld bij hen binnen via het mechanisme van het betaalnummer.
NIET TERUGBELLEN dus !!!!
Re: Telefoonfraude vanaf 21652340930
Dank voor de waarschuwing.
Die mannen wisselen evenwel van telefoonnummer zoals wij van ondergoed.
Waarschijnlijk gebruiken zij voor de fraude dus ook andere telefoonnummers.
Die mannen wisselen evenwel van telefoonnummer zoals wij van ondergoed.
Waarschijnlijk gebruiken zij voor de fraude dus ook andere telefoonnummers.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Haha, true. Bedankt voor de waarschuwing!
Tegenwoordig zie je ook de regio van waaruit de oproep wordt gepleegd op je smartphone.
Als ik al zie dat het uit het buitenland komt laat ik hem gewoon rinkelen.
Als 't belangrijk is spreken ze wel iets in.
Tegenwoordig zie je ook de regio van waaruit de oproep wordt gepleegd op je smartphone.
Als ik al zie dat het uit het buitenland komt laat ik hem gewoon rinkelen.
Als 't belangrijk is spreken ze wel iets in.

Waarom zou je terugbellen?
Zeker naar een nummer dat je niet kent?
Zeker naar een nummer dat je niet kent?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Omdat het een klant zou kunnen zijn?
Nooit terugbellen, ze moeten maar een voicemail inspreken.