Telenet - Belgacom, kan er niet meer aan uit
Re: Telenet - Belgacom, kan er niet meer aan uit
Ook nieuw: je kan vanaf nu een digicorder aankopen, dit kost 249,99 euro. Dus na 30 maanden draai je break-even. Wel een risico want dat is toch 2,5 jaar...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Via 'mijn telenet' net te weten gekomen dat er voor mij niets veranderd. Abo wordt automatisch omgezet, ik krijg enkel een nieuwe modem (gratis).
Nieuw abo zou ook geen meerrpijs hebben, terwijl als ik het zelf nareken het toch iets meer dan een euro duurder is.
Dus factuurtjes in begin toch even in het oog houden.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat ze met die shakes (internet + tv) gaan doen. Want alles los zal toch wel duurder zijn denk ik.
Nieuw abo zou ook geen meerrpijs hebben, terwijl als ik het zelf nareken het toch iets meer dan een euro duurder is.
Dus factuurtjes in begin toch even in het oog houden.
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat ze met die shakes (internet + tv) gaan doen. Want alles los zal toch wel duurder zijn denk ik.
Hm. 2,5 jaar toekomen met je digicorder.. Zijn er niet veel die daar momenteel in slagen.Vaganzza schreef:Ook nieuw: je kan vanaf nu een digicorder aankopen, dit kost 249,99 euro. Dus na 30 maanden draai je break-even. Wel een risico want dat is toch 2,5 jaar...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
heb eens even nagekeken en zou een heel klein beetje duurder uitkomen voor me, zo een 0,75€ indien ik goed gerekend heb
Maar krijg er dan wel een dubbel zo snel internet voor in de plaats
Wel een paar addertjes onder het gras
Optie FreePhone Mobile 24: € 10/maand
Voordelig als je tijdens de piekuren (8u. tot 16u.) vaak naar mobiele lijnen belt
Maximum 1.000 minuten per maand bellen naar mobiele lijnen in België
24 uur op 24, 7 dagen op 7
Optie 24 Europe: € 10/maand
Voordelig als je vaak naar het buitenland belt
Onbeperkt bellen naar vaste lijnen in België
Maximum 2.000 minuten per maand bellen naar vaste nummers in Europa, Marokko en Turkije
Vroeger zat dit er gratis bij ....
Ik hoop dat dit er nu nog gratis bij zit, maar ben er niet zo zeker van .... Wacht wel even wat ze allemaal gaan laten weten 

Wel een paar addertjes onder het gras
Optie FreePhone Mobile 24: € 10/maand
Voordelig als je tijdens de piekuren (8u. tot 16u.) vaak naar mobiele lijnen belt
Maximum 1.000 minuten per maand bellen naar mobiele lijnen in België
Optie 24 Europe: € 10/maand
Voordelig als je vaak naar het buitenland belt
Onbeperkt bellen naar vaste lijnen in België
Maximum 2.000 minuten per maand bellen naar vaste nummers in Europa, Marokko en Turkije
Vroeger zat dit er gratis bij ....

Ik vermoed dat je FreePhone Mobile 24 verwisselt met FreePhone Mobile.
De 1e is nooit gratis geweest. De 2e wel. En is nu nog steeds gratis (beperkt tot 1000 minuten).
De 1e is nooit gratis geweest. De 2e wel. En is nu nog steeds gratis (beperkt tot 1000 minuten).
Telenet is mijn grootste vaste kosten post.
Shake internet + TV en dan nog sporting Telenet.
Ga toch eens moeten uitzoeken wat er voordeliger is
Shake internet + TV en dan nog sporting Telenet.
Ga toch eens moeten uitzoeken wat er voordeliger is
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Inderdaad Jurgen, je hebt gelijk.Was van mijn sokkel geblazen toen ik de bedragen zag 

Oei, dan zal ik maar het ergste beginnen vrezen. Ik zou het moeten opzoeken, maar we hebben al zeker langer dan 2 jaar, en ik zou denken al zeker 3 jaar, zo'n digicorder in huur.JurgenC79 schreef:Hm. 2,5 jaar toekomen met je digicorder.. Zijn er niet veel die daar momenteel in slagen.Vaganzza schreef:Ook nieuw: je kan vanaf nu een digicorder aankopen, dit kost 249,99 euro. Dus na 30 maanden draai je break-even. Wel een risico want dat is toch 2,5 jaar...
allee, nieuwe telenetabonnementen. nog zolang mogelijk mijn oude houden. ze moeten dat niet updaten. nog meer betalen voor dezelfde slechte dienstverlening. constant dat dieje digicorder uitvalt. internet dat half zijn gat werkt. toch maar iets anders zoeken.
Klant sinds dat INDI in limburg is overgegaan naar telenet. In ieder geval na 2007. zit aan mijn 3e box.
Wij hebben onze Digicorder nu 4 jaar in huis. Werkt nog altijd - tenminste: niet slechter dan 4 jaar geleden.
http://www.hln.be/hln/nl/943/Consument/ ... -aan.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Na de energiesector is de telecomsector gevolgd waardoor de prijzen gevoelig zijn gedaald, maar wanneer zullen ze dit doen met de vaste diensten zoals internet,televisie en vaste telefonie???
Het werk is nog niet gedaan hoor vandelanotte!!
Na de energiesector is de telecomsector gevolgd waardoor de prijzen gevoelig zijn gedaald, maar wanneer zullen ze dit doen met de vaste diensten zoals internet,televisie en vaste telefonie???
Het werk is nog niet gedaan hoor vandelanotte!!
Grappig, toevallig kwam ik dit bericht nog eens tegen. Ongeveer een maandje nadat ik dit postte, heeft hij wel degelijk de geest gegeven ;-)Bozzie schreef:Wij hebben onze Digicorder nu 4 jaar in huis. Werkt nog altijd - tenminste: niet slechter dan 4 jaar geleden.
Prijs gevraagd bij Scarlet.
Hebben blijkbaar veel nieuwe klanten want het kan tot 6 werkdagen duren voor antwoord te krijgen.
Of gewoon een kleine klantendienst
Hebben blijkbaar veel nieuwe klanten want het kan tot 6 werkdagen duren voor antwoord te krijgen.
Of gewoon een kleine klantendienst

72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Heb een beetje in de tarieven en 'opties' zitten spitten...cartmen schreef:nieuwe telenetabonnementen. nog zolang mogelijk mijn oude houden.
Als ik het goed zie, kost m'n oude Fibernet Shake zo een 5 euro meer dan Whop, waar dan nog telefoon bij in zit.
Via Mijn Telenet kan je kennelijk enkel upgraden naar duurder spul, dus Whoppa (en ik die dacht dat upgraden louter over technische vooruitgang ging

Misschien zelfs gewoon Internet + TV overwegen...