telewerk en de werkgevers
Re: telewerk en de werkgevers
Ik denk dat wie 120 km van huis zit en 3 uur moet pendelen en nu plots mag telewerken, de coronagolf een zegen is.
Jammer dat (sommige van) deze mensen dan nog durven een vergoeding daarvoor te eisen. De mensen die niet kunnen telewerken hebben meer onkosten dan zij die thuis werken dacht ik.
Maar ja, ik heb weer pech.
Jammer dat (sommige van) deze mensen dan nog durven een vergoeding daarvoor te eisen. De mensen die niet kunnen telewerken hebben meer onkosten dan zij die thuis werken dacht ik.
Maar ja, ik heb weer pech.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Ik woon zelfs 2 uur pendelen van het werk. Dat is best veel maar aan andere kant heb ik er veel aan. Persoonlijk mocht ik weer werken zoals ik vroeger werk dan zou 2 dagen kantoorwerk hoe dan ook voor mij een vereiste zijn.
Ik kom met 1 dag per week naar kantoor wel toe. Wanneer alles terug normaal wordt, worden het er 2 per week, dat is al beslist door directie en vastgelegd in arbeidsreglement.
Ik heb hier toch een andere ervaring mee, hier zijn het vooral mijn collega's die er op de werkvloer al de randjes van afliepen, die net de hele grote voorstander zijn van het Telewerken. Toen telewerken niet meer het normaal was wel tegen collega's van andere diensten zeggen eigenlijk zijn we geen voorstander van het telewerken... maar toch steeds telewerk blijven invullen ondanks dat het niet meer de norm was. Op het moment dat beleid 1 dag telewerken voorstelt om de 14 dagen toch consequent 2 werkdagen per week blijven telewerken. Ja nu zijn ze weer heel gelukkig met het verplichte telewerken.
Voor mijn persoonlijk hoeft dat telewerken niet, ik ben liever op de werkvloer.