tenaamstelling van uw zichtrekening is niet OK
tenaamstelling van uw zichtrekening is niet OK
Moneyou spaarrekening geopend.
Verliep vlot tot het punt waar ik moest storten.
Na het geld over te schrijven kreeg ik volgende mail
Tot op heden enkel 2 standaardmails gehad die hoegenaamd niet ter zake doen: om te storten en de ID-kaart te sturen, allemaal allang gebeurd...
Ik ben zo dom geweest om meteen een redelijke som te storten ipv eerst een test te doen met 10 euro of zo :-(
Dat geld is zichtbaar op de rekening, maar de rekening zelf is nog niet actief.
Vandaag dan eens gebeld naar de helpdesk. Lange wachttijd :-(
Persoon was bereidwillig maar verder dan de standaardzinnen van de eerdere mails kwam hij ook niet. Ook toen ik duidelijk uitlegde wat van mij gevraagd was en wat ik gedaan had, kon hij me niet zeggen wat het eigenlijke probleem was en of dit nu OK was.
Hij moest een andere lijn consulteren en ging me terug bellen.
Vandaag niks meer gehoord...
Ik vermoed dat het probleem is dat de rekening vanwaar ik stort enkel op mijn achternaam spreekt. Mijn voornaam komt er niet in voor.
Het enige wat ik wil is dat iemand me duidelijk wat ik moet doen opdat alles in orde zou komen.
Volstaat mijn scan?
Zo niet wat moet ik dan doen?
Dit is geen leuke eerste kennismaking met deze bank.
Verliep vlot tot het punt waar ik moest storten.
Na het geld over te schrijven kreeg ik volgende mail
Op 03/01 de gevraagde scan doorgestuurd naar het gevraagde adres met het verzoek me te laten weten of dit nu OK was...brief moneyou schreef:Onlangs hebben we de aanvraag voor de MoneYou Spaarrekening ontvangen. Tijdens het verwerken van deze aanvraag is gebleken dat de tenaamstelling van uw zichtrekening niet overeenkomt met de tenaamstelling van de zichtrekening die is opgegeven.
Om de MoneYou Spaarrekening te kunnen activeren, willen we vriendelijk vragen om een gescande kopie van een rekeningafschrift van uw zichtrekening. Dit document kunt u mailen naar klantenservice@moneyou.be.
Nadat we de gegevens hebben gecontroleerd en de overige stappen van het aanvraagproces zijn uitgevoerd, wordt de MoneYou Spaarrekening geactiveerd.
Tot op heden enkel 2 standaardmails gehad die hoegenaamd niet ter zake doen: om te storten en de ID-kaart te sturen, allemaal allang gebeurd...
Ik ben zo dom geweest om meteen een redelijke som te storten ipv eerst een test te doen met 10 euro of zo :-(
Dat geld is zichtbaar op de rekening, maar de rekening zelf is nog niet actief.
Vandaag dan eens gebeld naar de helpdesk. Lange wachttijd :-(
Persoon was bereidwillig maar verder dan de standaardzinnen van de eerdere mails kwam hij ook niet. Ook toen ik duidelijk uitlegde wat van mij gevraagd was en wat ik gedaan had, kon hij me niet zeggen wat het eigenlijke probleem was en of dit nu OK was.
Hij moest een andere lijn consulteren en ging me terug bellen.
Vandaag niks meer gehoord...
Ik vermoed dat het probleem is dat de rekening vanwaar ik stort enkel op mijn achternaam spreekt. Mijn voornaam komt er niet in voor.
Het enige wat ik wil is dat iemand me duidelijk wat ik moet doen opdat alles in orde zou komen.
Volstaat mijn scan?
Zo niet wat moet ik dan doen?
Dit is geen leuke eerste kennismaking met deze bank.
Re: tenaamstelling van uw zichtrekening is niet OK
Er zijn inderdaad wat problemen bij het activeren als je niet 100 % de juiste procedure volgt.
Dit kan echt frustreren en ik volg je in je wanhoop. Heb zelf iets dergelijks meegemaakt
Toch raad ik je aan nog even op je tanden te bijten en niet te panikeren.
Eenmaal alles op punt staat, zal je zien dat Moneyou heel snel werkt en te vertrouwen is
.
Dit kan echt frustreren en ik volg je in je wanhoop. Heb zelf iets dergelijks meegemaakt
Toch raad ik je aan nog even op je tanden te bijten en niet te panikeren.
Eenmaal alles op punt staat, zal je zien dat Moneyou heel snel werkt en te vertrouwen is
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Tot op heden geen telefoon terug mogen ontvangen van de bank...
Moet weer lukken, maar blijkbaar zijn er problemen met de servers bij m'n hosting dus mails kan ik al 3 dagen niet aan... (zullen waarschijnlijk ook bouncen).
Op de site is alles onveranderd = rekening niet actief
Kortom, ik weet niks meer dan woensdag
Moet ik nu echt weer bellen om terug te horen dat men terug zal bellen???
Hallo meneer van moneyou die hier normaal toch mee leest.
Ik "vraag het aan de financiële instelling": wat nu?
Moet weer lukken, maar blijkbaar zijn er problemen met de servers bij m'n hosting dus mails kan ik al 3 dagen niet aan... (zullen waarschijnlijk ook bouncen).
Op de site is alles onveranderd = rekening niet actief
Kortom, ik weet niks meer dan woensdag
Moet ik nu echt weer bellen om terug te horen dat men terug zal bellen???
Hallo meneer van moneyou die hier normaal toch mee leest.
Ik "vraag het aan de financiële instelling": wat nu?
Aangezien ik overdonderd was door de scherpzinnige en behulpzame post van moneyou in mijn topic...Heb ik dan zelf maar nog eens gebeld.
Na 11 minuten wachten kreeg ik een dame aan de lijn en dan natuurlijk de hele uitleg weer.
Ze kon me niet helpen maar ging me de volgende dag zeker terug bellen...
Later dan beloofd, maar uiteindelijk terug gebeld geweest, waarop ik alweer de hele uitleg mocht doen (ik moest u bellen maar weet niet waarom )
Na de hele uitleg op wacht gezet om bij iemand anders terecht te komen die me vroeg waarom ik belde
Maaaaaaaaaar, na nog wat wachten eindelijk de verlossende boodschap: morgen zal alles OK zijn.
De volgende dag met een bang hart ingelogd en ja hoor, rekening actief en geld er op!
Onmiddellijk ook de flex geopend en daar om te beginnen een kleine som op gestort (ja we leren bij)
Moraal van het verhaal = je moet veel geduld hebben en zelf het initiatief blijven nemen.
Voor service krijgen ze dus wat mij betreft een 5/10. Hopelijk verloopt al de rest nu goed en blijven de intresten hoog, dat kan de algemene score uiteindelijk toch nog goed maken.
Na 11 minuten wachten kreeg ik een dame aan de lijn en dan natuurlijk de hele uitleg weer.
Ze kon me niet helpen maar ging me de volgende dag zeker terug bellen...
Later dan beloofd, maar uiteindelijk terug gebeld geweest, waarop ik alweer de hele uitleg mocht doen (ik moest u bellen maar weet niet waarom )
Na de hele uitleg op wacht gezet om bij iemand anders terecht te komen die me vroeg waarom ik belde
Maaaaaaaaaar, na nog wat wachten eindelijk de verlossende boodschap: morgen zal alles OK zijn.
De volgende dag met een bang hart ingelogd en ja hoor, rekening actief en geld er op!
Onmiddellijk ook de flex geopend en daar om te beginnen een kleine som op gestort (ja we leren bij)
Moraal van het verhaal = je moet veel geduld hebben en zelf het initiatief blijven nemen.
Voor service krijgen ze dus wat mij betreft een 5/10. Hopelijk verloopt al de rest nu goed en blijven de intresten hoog, dat kan de algemene score uiteindelijk toch nog goed maken.