Terug gaan studeren of niet?
Terug gaan studeren of niet?
Ik ben 26 en studeer binnenkort af als graduaat accounting administration. Ik kan starten op mijn stageplaats (klein boekhoudkantoor). Zij gaan mij ook verder opleiden tot volwaardig dossierbeheerder. Het zou ook geen verschil maken in loon.
Nu twijfel ik om nog verder te gaan voor de bachelor accountancy-fiscaliteit (90 studiepunten).
Nu hebben ze me aangeraden om dit te spreiden over 4 jaar, wat ik best wel een hele lange periode vind.
Zouden jullie dit doen of niet? Is ervaring belangrijker of toch nog voor dat extra diploma gaan terwijl ik werk?
Nu twijfel ik om nog verder te gaan voor de bachelor accountancy-fiscaliteit (90 studiepunten).
Nu hebben ze me aangeraden om dit te spreiden over 4 jaar, wat ik best wel een hele lange periode vind.
Zouden jullie dit doen of niet? Is ervaring belangrijker of toch nog voor dat extra diploma gaan terwijl ik werk?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Terug gaan studeren of niet?
In mijn persoonlijke ervaring zijn diploma's vaak overrated.maya_3 schreef: ↑23 maart 2024, 18:19 Ik ben 26 en studeer binnenkort af als graduaat accounting administration. Ik kan starten op mijn stageplaats (klein boekhoudkantoor). Zij gaan mij ook verder opleiden tot volwaardig dossierbeheerder. Het zou ook geen verschil maken in loon.
Maar veralgemeen dat aub niet, hangt wellicht sterk af van type/domein/...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Terug gaan studeren of niet?
Is het de werkgever die dit aanraadt en gaat bekostigen? In dat geval zou ik het zeker doen, 4 jaar opleiding gecombineerd met werkervaring is ideaal om de professionele carrière te starten. Als na die 4 jaar het diploma binnen is, ga je ook al beter weten waar je naartoe wil evolueren op professioneel vlak. Succes ermee in ieder geval!maya_3 schreef: ↑23 maart 2024, 18:19 Ik ben 26 en studeer binnenkort af als graduaat accounting administration. Ik kan starten op mijn stageplaats (klein boekhoudkantoor). Zij gaan mij ook verder opleiden tot volwaardig dossierbeheerder. Het zou ook geen verschil maken in loon.