Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Wegens het grote aantal aanvragen voor een MoneYou spaarrekening hebben we momenteel capaciteitsproblemen op de klantenservice. Daar wordt met man en macht aan gewerkt om de situatie zo snel mogelijk op niveau te krijgen. We zijn er nog niet helemaal, maar het gaat wel snel de goede kant op.
Er is ook een achterstand met het valideren van de identiteitskaart. Dat is een manueel proces en moet zorgvuldig gebeuren. Zolang die validatie niet is gebeurd krijgt u geen toegang tot uw persoonlijke pagina. Uw geld begint wel rente op te bouwen vanaf de dag dat het op de MoneYou rekening is toegekomen. Ook al is uw identiteitskaart nog niet gevalideerd.
Er is ook een achterstand met het valideren van de identiteitskaart. Dat is een manueel proces en moet zorgvuldig gebeuren. Zolang die validatie niet is gebeurd krijgt u geen toegang tot uw persoonlijke pagina. Uw geld begint wel rente op te bouwen vanaf de dag dat het op de MoneYou rekening is toegekomen. Ook al is uw identiteitskaart nog niet gevalideerd.
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Zeven werkdagen momenteel al.. Geduld wordt serieus op de proef gesteld :-) Maar heb er wel alle begrip voor!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
11 dagen geleden ook een rekening geopend.
en nog steeds wachtende.
Kan er begrip voor opbrengen dat het lang kan duren door de vele aanvragen.
Aan de andere kant had dit men ook kunnen verwachten en rekening mee houden.
Op zijn minst een communicatie naar zijn potentiele klanten dat het wat langer duurt , had op zijn plaats geweest,
want niet iedereen leest spaargids.
Komt nog bij dat ik al 2 herinneringsmails gekregen heb ivm identiteitskaart ,
terwijl die de eerste keer al gemaild is.
en nog steeds wachtende.
Kan er begrip voor opbrengen dat het lang kan duren door de vele aanvragen.
Aan de andere kant had dit men ook kunnen verwachten en rekening mee houden.
Op zijn minst een communicatie naar zijn potentiele klanten dat het wat langer duurt , had op zijn plaats geweest,
want niet iedereen leest spaargids.
Komt nog bij dat ik al 2 herinneringsmails gekregen heb ivm identiteitskaart ,
terwijl die de eerste keer al gemaild is.
Vraag mij dat ook af waarom da zo lang moet duren, als je terplaatse in één kantoor een rekening actief maakt, is dat op zelfde moment geregeld, in 5 minuten... Wat moeten zij allemaal nakijken bij een online rekening, zal toch niet veel verschil uitmaken als je ter plaatse een rekening zou openen???
Simpel , krijg ik geen bevestiging van identiteitscontrole tegen eind volgende week , stort ik mijn volledige spaarbedrag niet en ga ik op een ander
Jammer dat ik al meer dan een halve maand interest kwijt ben
Jammer dat ik al meer dan een halve maand interest kwijt ben

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
"Op 'n ander gaan", mag jij dat?Dekay schreef:... en ga ik op een ander.

Bij een bepaalde bank waar ooit eens achterstand geweest is,
- werken de werkneemsTERS ook op zondag
- zorgen ze ervoor dat ze op vtm in prime-time ( gratis reclame) komen om dat eens te etaleren
maw ze DOEN er iets aan
- werken de werkneemsTERS ook op zondag
- zorgen ze ervoor dat ze op vtm in prime-time ( gratis reclame) komen om dat eens te etaleren
maw ze DOEN er iets aan
Het valideren van het paspoort duurt idd redelijk lang...
eerste maal mijn pas gescand en doorgemaild op 7 jan 2013 , herinneringsmail teruggestuurd 14 januari
11 dagen ondertussen en nog geen reaktie... hopelijk gaat het wat vlotter voor toekomstige klanten.
het rekeningnummer op zich werd wel snel toegekend.
eerste maal mijn pas gescand en doorgemaild op 7 jan 2013 , herinneringsmail teruggestuurd 14 januari

11 dagen ondertussen en nog geen reaktie... hopelijk gaat het wat vlotter voor toekomstige klanten.
het rekeningnummer op zich werd wel snel toegekend.
Yaris schreef:Heb toch eens een beetje geduld mensen. Als je op het einde van het jaar je interest ontvangt zul je heel blij zijn dat je gewacht hebt.
vind da ook.
Wat maakt da nu uit als da ff duurt ,je begint toch al rente op te bouwen....Ongeduldige mensen

verklaar je nader, je begint toch pas rente op te bouwen als het bedrag gestort is of is het weer die warrige 11 maandenregeling die voor verwarring zorgt ....
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Klanten zoals ik bvb, die al een tijdje rekeninghouders zijn, zullen idd hun vertrouwen in Moneyou en waarom ook niet, NIBC niet zo vlug verliezen.
... maar ... ik heb ook alle begrip voor nieuwe klanten, die zich door deze traagheid, zorgen beginnen te maken.
ABN-AMRO zou zich echt meer inspanning moeten getroosten en hun achterstand in no time wegwerken
.
... maar ... ik heb ook alle begrip voor nieuwe klanten, die zich door deze traagheid, zorgen beginnen te maken.
ABN-AMRO zou zich echt meer inspanning moeten getroosten en hun achterstand in no time wegwerken

Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nog steeds geen bevestiging , durf echt mijnspaarbedrag niet overmaken zonder validatie 

Mijn moeder had er ook een rekening geopend.
Kopie dan haar pas vorige zondag doorgestuurd.
Telefonisch werd gezegd dat de verwerkingstijd 3 dagen zou zijn.
Dus het tegoed van Fortuneo overgeschreven, en nu blijkt dat als de pas niet gevalideerd is, je alleen maar geld van de opgegeven tegenrekening kan overschrijven.
Jullie moeten het weten, maar als het geld weer bij Fortuneo komt, dan gaat het van daar naar NIBC.
Kopie dan haar pas vorige zondag doorgestuurd.
Telefonisch werd gezegd dat de verwerkingstijd 3 dagen zou zijn.
Dus het tegoed van Fortuneo overgeschreven, en nu blijkt dat als de pas niet gevalideerd is, je alleen maar geld van de opgegeven tegenrekening kan overschrijven.
Jullie moeten het weten, maar als het geld weer bij Fortuneo komt, dan gaat het van daar naar NIBC.
vlo schreef:Klanten zoals ik bvb, die al een tijdje rekeninghouders zijn, zullen idd hun vertrouwen in Moneyou en waarom ook niet, NIBC niet zo vlug verliezen.
ABN-AMRO zou zich echt meer inspanning moeten getroosten en hun achterstand in no time wegwerken.
Wil je daarmee zeggen dat Moneyou en NIBC een onderdeel is van ABN- Amro bank????