Tijdelijke bankkaart bij BNP fortis
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Tijdelijke bankkaart bij BNP fortis
Deze morgen een probleem gehad met mijn bankkaart die slecht contact gaf.
Gebeld naar mijn bankkantoor en daar konden ze me onmiddelijk een tijdelijke bankkaart geven ter vervanging. Deze bankkaart is 6 maanden geldig en heeft alle functies van een gewone bankkaart.
Zouden ze bij Deutsche Bank of Keytrade ook zo'n service hebben?
Als het goed is mag het ook gezegd worden.
Gebeld naar mijn bankkantoor en daar konden ze me onmiddelijk een tijdelijke bankkaart geven ter vervanging. Deze bankkaart is 6 maanden geldig en heeft alle functies van een gewone bankkaart.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Tijdelijke bankkaart bij BNP fortis
Ik had enkel weet dat ze dit bij Dexia ook kunnen. Voor de rest zou ik het echt niet weten.
Nice
een kameraad van mij heeft dit ook voor gehad bij Fortis eind vorig jaar, probleem toen was dat zijn kaart geknakt was (op een zaterdag). Hij heeft dan de volgende maandag een tijdelijke kaart gekregen en enkele dagen later zijn nieuwe kaart ontvangen, proper opgelost.
Zelf ben ik nog niet tegen het probleem aangelopen, maar sinds zijn voorval zorg ik er gewoon voor dat ik altijd een gratis back-up rekening met bankkaart ter beschikking heb, waar dan ten allen tijde een paar honderd euros opstaan voor het geval dat er iets fout gaat met mijn primaire rekening. Dat hoeft daarom niet beperkt te zijn tot je bankkaart, ook bvb. als je digipass het begeeft, het systeem van je hoofdbank tegenpruttelt, of een incompetente medewerker je rekeningen blokkeert/verwijderd (you never know), kan die back-up rekening erg van pas komen. Je kan allessinds zorgeloos verder totdat je tijd hebt om langs je kantoor te gaan of tot je een nieuwe digipass/kaart/PIN-code hebt ontvangen.

Zelf ben ik nog niet tegen het probleem aangelopen, maar sinds zijn voorval zorg ik er gewoon voor dat ik altijd een gratis back-up rekening met bankkaart ter beschikking heb, waar dan ten allen tijde een paar honderd euros opstaan voor het geval dat er iets fout gaat met mijn primaire rekening. Dat hoeft daarom niet beperkt te zijn tot je bankkaart, ook bvb. als je digipass het begeeft, het systeem van je hoofdbank tegenpruttelt, of een incompetente medewerker je rekeningen blokkeert/verwijderd (you never know), kan die back-up rekening erg van pas komen. Je kan allessinds zorgeloos verder totdat je tijd hebt om langs je kantoor te gaan of tot je een nieuwe digipass/kaart/PIN-code hebt ontvangen.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Wij hebben ook twee zichtrekeningen met kaartjes en het is toch ook al eens van pas gekomen.
Idem bij mij, liever 2 gratis zichtrekeningen met kaart dan een dure bij fortis om dan ooit eens van zo'n service kunnen gebruik te maken.
Je moet elk jaar genoeg betalen voor die service, tenzij je onder de 25 bent natuurlijk.
Je moet elk jaar genoeg betalen voor die service, tenzij je onder de 25 bent natuurlijk.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Bij Keytrade kost een vervangkaart 20€ en duurt het een hele tijd eer je ze ontvangt.gerd schreef: Deze morgen een probleem gehad met mijn bankkaart die slecht contact gaf.
Daar sla je de nagel op de kop.cp1234 schreef: Idem bij mij, liever 2 gratis zichtrekeningen met kaart dan een dure bij fortis om dan ooit eens van zo'n service kunnen gebruik te maken.
Ze doen dit reeds vele jaren bij Fortis, ik heb er denk ik vijf jaar geleden voor de eerste keer gebruik van gemaakt. Er zijn nog grootbanken die dit doen en allemaal doen ze er speciaal over...
Ik ben nu reeds een hele tijd weg bij Fortis en heb er nog geen seconde spijt van gehad, wel integendeel, ik zien nu elke maand iets meer geld op mijn rekening staan. Als je eenmaal om de drie jaar een kapotte bankkaart hebt dan doe je nog steeds meer voordeel bij een bank war je €20 moet betalen maar voor de rest gratis is. Ik heb nu drie gratis kaarten waarmee ik kan betalen en geld afhalen en dat is meer dan genoeg.
Bij Argenta is een vervangkaart gratis, maar je moet er wel vrij lang op wachten.
Daarom heb ik ook nog een Keytrade kaart.
Daarom heb ik ook nog een Keytrade kaart.

Ik heb al sinds '91 een bankkaart EN een VISA kaart bij Argenta, mijn echtgenote eveneens. Al 18 jaar aan 0 euro ipv 80 euro of daaromtrent bij een grootbank.
En als er één kaart "hapert" hebben we nog altijd de andere.
Da's in 2011 80 x 20 = 1600 euro uitgespaard zonder de rente te vergeten.
Da's voor mij véél meer waard dan één keer een vervangkaart na 2 dagen.....
Laatst gewijzigd door Nete op 26 november 2009, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Nete schreef: Ik heb al sinds '91 een bankkaart EN een VISA kaart bij Argenta, mijn echtgenote eveneens. Al 18 jaar aan 0 euro ipv 80 euro of daaromtrent bij een grootbank.
Daar maak je een mooi rekensommetje

Volledig mee eens, bij zo'n rekensommetje sta je al eens stil en dan valt die 80 euro nog mee, want voor 2 zichtrekeningen met bijhorende bank en visa-kaart, zal je bij sommige banken al duurden dan 80/ jaar uitkomen.Wook schreef:Nete schreef: Ik heb al sinds '91 een bankkaart EN een VISA kaart bij Argenta, mijn echtgenote eveneens. Al 18 jaar aan 0 euro ipv 80 euro of daaromtrent bij een grootbank.
Daar maak je een mooi rekensommetjeAls je dan nog bedenkt dat je bij een grootbank als Fortis enkele als een nummertje wordt beschouwd die enkel kan bijdragen tot hun winstcijfer dan weet je genoeg. Fortis is een zeer arrogante instelling, je moet wel gek of dom zijn om daar klant te zijn en/of te blijven.
En zoals Wook het stelt, zoveel geld weggooien om een nummer te zijn, goed gek.
Geld verdienen doe je door te werken.
Ik schreef een foutje: "zonder de rente te vergeten" moest eigenlijk zijn zonder de rente mee te rekenen.
Als ik die er bij reken moet ik ergens rond de 2000 euro zitten.
Ook daarom ga ik niet in op de aanbiedingen die beperkt in tijd nog iets betere voorwaarden geven. Ik laat Argenta, die me al bijna 20 jaar geld doet besparen niet zomaar in de steek, dat verdienen ze niet.
Tenzij ze natuurlijk plots niks meer geven en alles gaan aanrekenen. Maar dat lijkt er me niet direct aan te komen.
Als ik die er bij reken moet ik ergens rond de 2000 euro zitten.

Ook daarom ga ik niet in op de aanbiedingen die beperkt in tijd nog iets betere voorwaarden geven. Ik laat Argenta, die me al bijna 20 jaar geld doet besparen niet zomaar in de steek, dat verdienen ze niet.
Tenzij ze natuurlijk plots niks meer geven en alles gaan aanrekenen. Maar dat lijkt er me niet direct aan te komen.