top 10 van de voorkeurbanken bij spaargids
top 10 van de voorkeurbanken bij spaargids
Ter info - juist op spaargids gelezen
Na 217 stemmen ziet de top 10 er als volgt uit:
1. Rabobank.be
2. Argenta
3. Kaupthing Edge
4. Deutsche Bank
5. Fortis
6. Dexia
7. KBC
8. Keytrade
9. Credit Europe
10. Banca Monte Paschi
Hoe zou het komen dat Rabobank.be op nummer 1 staat op spaargids ?
Het aantal berichten in de rubriek 'vraag het aan Rabobank.be' is ongeveer 1200, dit aantal wordt 'nipt' gevolgd door nummer 2 met minder dan 200 berichten.
Misschien kan je wat opslag aan je werkgever vragen.
Na 217 stemmen ziet de top 10 er als volgt uit:
1. Rabobank.be
2. Argenta
3. Kaupthing Edge
4. Deutsche Bank
5. Fortis
6. Dexia
7. KBC
8. Keytrade
9. Credit Europe
10. Banca Monte Paschi
Hoe zou het komen dat Rabobank.be op nummer 1 staat op spaargids ?
Het aantal berichten in de rubriek 'vraag het aan Rabobank.be' is ongeveer 1200, dit aantal wordt 'nipt' gevolgd door nummer 2 met minder dan 200 berichten.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: top 10 van de voorkeurbanken bij spaargids
Bedankt,paul schreef:
Ik zal het hem doorgeven

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Van wanneer is deze poll?
Toen ik de nummer 3 zag moest ik de rest al niet meer lezen
Toen ik de nummer 3 zag moest ik de rest al niet meer lezen

Die poll was gisteren nog maar enkele minuten oud. Een moderator heeft die gegevens verzameld.SilverX schreef: Van wanneer is deze poll?
Toen ik de nummer 3 zag moest ik de rest al niet meer lezen![]()
Het is volledig correct dat Kaupting daar nog in voorkomt, waarom niet.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Hey Paul,
kan je eens de link sturen naar waar deze poll staat. Het interesseert ons uiteraard ook om deze te volgen.
kan je eens de link sturen naar waar deze poll staat. Het interesseert ons uiteraard ook om deze te volgen.
Ik volg die poll reeds maanden op je vindt de link naar het topic hier. Ikzelf hou altijd de tussenstanden bij, de laatste keer (en tevens ook diegene waar paul naar verwijst) dat ik deze gemaakt heb, vindt je in dit bericht.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ik wil ook nog even toevoegen dat er nog een poll loopt waar de banken gevraagd worden waar je meer geld zet tijdens de financiële crisis. Ook daar staat Rabobank.be op nr 1. Je kan die poll hier vinden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Interessant
-
- Sr. Member
Al bij al vind ik dat rabobank.be het spel het eerlijkst speelt: een vrij hoge basisintrest en geen aangroeipremie of getrouwheidspremie (enfin, 0,01% om wettelijk in orde te zijn). Duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk. En steeds bij de hogere intrestvoeten van de markt (al was hun marktleiderspositie een beetje afgebrokked de voorbije maanden door de hoge intresten van KE, CE en anderen).
De politici en Febelfin hadden zich beter op het systeem van rabobank.be geïnspireerd ipv de nieuwe regeling die ze nu hebben uitgewerkt!
De politici en Febelfin hadden zich beter op het systeem van rabobank.be geïnspireerd ipv de nieuwe regeling die ze nu hebben uitgewerkt!
Rabo is inderdaad makkelijk en overzichtelijk, dit is voor mij de voornaamste reden om er een rekening te hebben.
wat hun woordvoerder op dit forum betreft:inderdaad hoed af (alle banken zouden dit moeten doen!!!!)
wat hun woordvoerder op dit forum betreft:inderdaad hoed af (alle banken zouden dit moeten doen!!!!)
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Inderdaad, wat is er transparanter dan simpelweg basisintrest.mpeeters007 schreef: De politici en Febelfin hadden zich beter op het systeem van rabobank.be geïnspireerd ipv de nieuwe regeling die ze nu hebben uitgewerkt!
Tevens hebben we hier 'n geweldige Rabobank-moderator die z'n bonus voor dit jaar zeker verdient heeft, die heeft prachtig werk geleverd en steeds correct en snel gereageerd.
En hij is bovendien nog eens bijdehand door nog eens naar de link te vragen waar Rabobank als beste uitkomt. De sloeber

Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Dan hadden we op 1 april 2009 (geen grapmpeeters007 schreef: Al bij al vind ik dat rabobank.be het spel het eerlijkst speelt: een vrij hoge basisintrest en geen aangroeipremie of getrouwheidspremie (enfin, 0,01% om wettelijk in orde te zijn). Duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk. En steeds bij de hogere intrestvoeten van de markt (al was hun marktleiderspositie een beetje afgebrokked de voorbije maanden door de hoge intresten van KE, CE en anderen).

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
@Pol: Vind jij de huidige regeling dan beter dan wat Rabobank vroeg? Volgens mij was Rabobank (los van wat zijzelf gaven of nu geven) voorstander van 'n vrije basisrente zonder premies.pol schreef:Dan hadden we op 1 april 2009 (geen grapmpeeters007 schreef: Al bij al vind ik dat rabobank.be het spel het eerlijkst speelt: een vrij hoge basisintrest en geen aangroeipremie of getrouwheidspremie (enfin, 0,01% om wettelijk in orde te zijn). Duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk. En steeds bij de hogere intrestvoeten van de markt (al was hun marktleiderspositie een beetje afgebrokked de voorbije maanden door de hoge intresten van KE, CE en anderen).
De politici en Febelfin hadden zich beter op het systeem van rabobank.be geïnspireerd ipv de nieuwe regeling die ze nu hebben uitgewerkt!) nog 2% rente
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.