Woonkrediet 25 jaar
TIP
Re: Woonkrediet 25 jaar
Nu je het zegt, hij zou ook kunnen bedoelen:TNTim schreef:Ik niet...moustache schreef:Ik lees 1,20 % voor een 10/5/5.
amyor schreef:Ter info: 1,20% vast voor 20 jaar maar dan stijgt de maandelijkse afbetaling weer boven de 750 euro..
"[Ik heb ook een aanbod aan] 1.20% vast voor [een lening in de 10/5/5 formule op] 20 jaar, maar..."
Dat zou al logischer zijn. Want een vaste rentevoet van 1.20% op 20 jaar, dat lijkt onwaarschijnlijk laag.
Ik heb al 1.10 20j vast zien passeren
Ik kan mijn eigen ogen niet geloven.
Dan zou ik toch niet twijfelen om dit tarief 20 jaar vast te leggen.
Andere kant van de medaille, binnenkort nog een bank die smeekt om minder te moeten geven dan 0,11 % op een spaarrekening, maar dat is dan weer een ander verhaal.
Dan zou ik toch niet twijfelen om dit tarief 20 jaar vast te leggen.
Andere kant van de medaille, binnenkort nog een bank die smeekt om minder te moeten geven dan 0,11 % op een spaarrekening, maar dat is dan weer een ander verhaal.
Waar? Wanneer?Orp schreef:Ik heb al 1.10 20j vast zien passeren
Dit is interessante info. Dat kan toch haast niet anders zijn dan bij een bank(filiaal) die haar targets voor dit jaar nog niet heeft gehaald.AJBS schreef:Waar? Wanneer?Orp schreef:Ik heb al 1.10 20j vast zien passeren
niet voor mezelf, jammer genoeg
iemand met een heel groot potentieel, die enkel het fiscale luik leent
iemand met een heel groot potentieel, die enkel het fiscale luik leent
Ai ai ik heb mij precies wat gemist in de posts...
De simulaties bij Nagelmackers waren dus:
1,20% op 25 jaar 10/5/5
1,36% op 20 jaar vast
Soit, ondertussen via KBC 1,54% op 25 jaar vast verkregen.
De simulaties bij Nagelmackers waren dus:
1,20% op 25 jaar 10/5/5
1,36% op 20 jaar vast
Soit, ondertussen via KBC 1,54% op 25 jaar vast verkregen.
OK!
ga met die 1.54% nu naar wat kleinere banken, KBC is niet gekend om zijn goedkope verzekeringen en ssv en kostenstructuur
ga met die 1.54% nu naar wat kleinere banken, KBC is niet gekend om zijn goedkope verzekeringen en ssv en kostenstructuur
KBC kijkt in hoeverre de SSV naar omlaag kan (offerte van ongeveer 2150 euro voor 100% eenmalig) en een offerte van AXA idem maar van 1650 euro.
Benieuwd wat het antwoord van KBC zal worden.
Daarnaast nog 440 jaarlijks voor de brandverzekering.
Benieuwd wat het antwoord van KBC zal worden.
Daarnaast nog 440 jaarlijks voor de brandverzekering.