TOW: Aanslagjaar 2020 - Inkomsten 2019
TOW: Aanslagjaar 2020 - Inkomsten 2019
Tax On Web: Aanslagjaar 2020 - Inkomsten 2019
Wanneer mogen we er aan beginnen?
Tijd om at geld terug te krijgen.
Wanneer mogen we er aan beginnen?
Tijd om at geld terug te krijgen.
Re: TOW: Aanslagjaar 2020 - Inkomsten 2019
zelfs de fiches waren online nog niet raadpleegbaar online op hun site
nu veel mensen tijd hebben om hun aangifte in te dienen
nu veel mensen tijd hebben om hun aangifte in te dienen
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ja mensen hebben meer tijd ,maar die belastingen moeten terug krijgen zullen ook moeten wachten ,allemaal nep maatregelen vind ik, na 3 weken iedereen in miserie geloof ik niets van.Met al dat geld op spaarboeken en in aandelen ,regering komt veel te kort en is veel te gul voor iedereen wat een paniek na 3 weken.
Je hebt er geen enkel voordeel bij om je belastingaangifte vroeg in te vullen:
- in het begin staat Tax-on-Web nog vol fouten door veranderingen in de aangifte waar de programmeurs van de FOD zelf niet aan uit kunnen;
- dat je je aangifte vroeg opstuurt betekent niet dat je ook je aanslag vroeg ontvangt.
Idd, maar ik vul het in en laat het wat staan vooraleer in te dienen, trouwens onzen brief is helemaal niet uitgebreid!
Je moet een mens toch iets gunnen he yaris
Je moet een mens toch iets gunnen he yaris

Fouten in het begin allemaal leugens , vul steeds mijn belastingsbrief direct in, nog nooit fouten ontdekt.
voor een aantal mensen staan er wel degelijk fouten in
oa- de fiscale opitmalistatie, werkte of werkt niet meer, puur winst voor de staat
( uitleg van de woordvoerder van de FOP, de mensen moeten het zelf maar uitzoeken wat het m eest voordeligste is - trek er uw broek maar mee op )
oa- de fiscale opitmalistatie, werkte of werkt niet meer, puur winst voor de staat
( uitleg van de woordvoerder van de FOP, de mensen moeten het zelf maar uitzoeken wat het m eest voordeligste is - trek er uw broek maar mee op )
Alle fiches waren vandaag voor mij raadpleegbaar op myminfin! Aan de data te zien, zaten ze er al in van in februari en maart van dit jaar, maar ze konden de voorbije weken blijkbaar nog niet geraadpleegd worden... nu dus wel.