transfereren aandelen uit het buitenland
TIP
- Depechemode10
- Jr. Member
- Contacteer:
transfereren aandelen uit het buitenland
Hallo ,
Heeft er hier iemand al ervaring met het transfereren van aandelen uit een buitenlands effectenrekening ?(frankrijk)
Ik zou graag deze laten transfereren naar mijn effectenrekening bij Keytradebank(aangezien zij toch de kosten tegenboeken van de transfer tot 1.000 euro).
Groetjes
Heeft er hier iemand al ervaring met het transfereren van aandelen uit een buitenlands effectenrekening ?(frankrijk)
Ik zou graag deze laten transfereren naar mijn effectenrekening bij Keytradebank(aangezien zij toch de kosten tegenboeken van de transfer tot 1.000 euro).
Groetjes
Re: transfereren aandelen uit het buitenland
Heb twee keer Binckbank aandelen laten transfereren vanuit de US naar Belgie. Zij namen toen ook de kosten op zich.
Eenmaal de papieren ingevuld zijn, gaan je aandelen in het buitenland verdwijnen en dan een weekje later op je rekening in Belgie verschijnen. In die week is het nagelbijten en hopen dat er niks ernstigs met de koers gebeurt want je kan op dat moment niet aan je aandelen aan.
Eenmaal de papieren ingevuld zijn, gaan je aandelen in het buitenland verdwijnen en dan een weekje later op je rekening in Belgie verschijnen. In die week is het nagelbijten en hopen dat er niks ernstigs met de koers gebeurt want je kan op dat moment niet aan je aandelen aan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: transfereren aandelen uit het buitenland
Bij Binckbank hebben ze daar een speciale service voor. Ik vermoed bij Keytrade ook.
Document invullen en opsturen. Zo gemakkelijk gaat dat.
Document invullen en opsturen. Zo gemakkelijk gaat dat.