TV vlaanderen aansluiting
TV vlaanderen aansluiting
Ik moet voor minimum één jaar naar Duitsland (Ulmen) +/- 200Km over de grens. Ik beschik over een TV maar zou graag TV Vlaanderen ontvangen,teneinde toch iets op te vangen in de eigen landstaal.
De installatie van een schotelantenne is uitgesloten.
Rest mij dus nog de optie van een "box met kaart" die aangesloten wordt via de internetverbinding (denk ik).
Wat is de beste/ goedkoopste oplossing?
Graag eenvoudige maar goede oplossingen.
Dank
De installatie van een schotelantenne is uitgesloten.
Rest mij dus nog de optie van een "box met kaart" die aangesloten wordt via de internetverbinding (denk ik).
Wat is de beste/ goedkoopste oplossing?
Graag eenvoudige maar goede oplossingen.
Dank
Re: TV vlaanderen aansluiting
Volgens mij heb je altijd een schotel nodig.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
De programma's van vrt kan je tegenwoordig allemaal herbekijken op hun site. Ook vtm heeft met Stevie free een optie om elk programma te bekijken.
Tevens staat youtube vol met goede oude programma's.
Persoonlijk zou ik mijn geld sparen en liever af en toe een snaps gaan drinken
Voodoo,
Dit is echt niet de reactie waarop ik zat te wachten.
Zielig.
Zijn er nog ernstige leden op dit forum?
Dit is echt niet de reactie waarop ik zat te wachten.
Zielig.
Zijn er nog ernstige leden op dit forum?
Je moedigt de mensen niet bepaald aan om te reageren.
ik wou maar helpen hoor roeide , wat een reactie
waarom bel of surf je gewoon niet naar tv vl?
dat is toch wat ieder normaal individu eerst zou doen ?
Lijkt me hier een reclame topic, je wil maar van 1 provider weten...

waarom bel of surf je gewoon niet naar tv vl?
dat is toch wat ieder normaal individu eerst zou doen ?
Lijkt me hier een reclame topic, je wil maar van 1 provider weten...
Even bittere ernst nu
Ik schrik er van dat TV Vlaanderen tegenwoordig openlijk reclame maakt voor het gebruik in het buitenland.
De decoder en smartcard meenemen naar het buitenland werd vroeger verboden in hun gebruiksvoorwaarden.
Eigenlijk mag je in het buitenland de Vlaamse zenders niet bekijken.
Daar zitten namelijk programma's bij die omwille van auteurs en uitzendrechten en whatnot enkel IN België bekeken mogen worden.
Of is dit veranderd?
Hoef je je natuurlijk niets van aan te trekken Roedie, je hebt wel nog steeds een schotel nodig
Ik schrik er van dat TV Vlaanderen tegenwoordig openlijk reclame maakt voor het gebruik in het buitenland.
De decoder en smartcard meenemen naar het buitenland werd vroeger verboden in hun gebruiksvoorwaarden.
Eigenlijk mag je in het buitenland de Vlaamse zenders niet bekijken.
Daar zitten namelijk programma's bij die omwille van auteurs en uitzendrechten en whatnot enkel IN België bekeken mogen worden.
Of is dit veranderd?
Hoef je je natuurlijk niets van aan te trekken Roedie, je hebt wel nog steeds een schotel nodig

Ik ben even op de website van TV Vlaanderen gaan kijken en moet toegeven dat ik hem niet erg overzichtelijk vind maar je kunt inderdaad bellen of mailen. Er zijn ook tal van fysieke winkels waar ze je zeker uitleg kunnen geven.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Wauw bedankt! Heb eens even rondgesnuffeld op Stievie, was er nog niet bekend mee. Het lijkt me wel nog iets handig voor als ik onderweg ben.voodoo schreef:De programma's van vrt kan je tegenwoordig allemaal herbekijken op hun site. Ook vtm heeft met Stevie free een optie om elk programma te bekijken.

- PotjeVickx
- Jr. Member
- Contacteer:
Waarom is een schotelantenne uitgesloten?
Verboden om het aan de gevel te hangen?
In Benidorm zitten massa's Belgen met 'n schotel ACHTER het raam, werkt perfect met een 80 cm schotel, je verliest dan wel woonruimte.
Verboden om het aan de gevel te hangen?
In Benidorm zitten massa's Belgen met 'n schotel ACHTER het raam, werkt perfect met een 80 cm schotel, je verliest dan wel woonruimte.
Erg onpraktisch als die schotel binnen staat. Eén milimeter verplaatsen en je hebt al geen ontvangst meer. Dus de hond mag er niet tegen lopen en de poetsvrouw moet er ook afblijven. Bovendien al dat gepruts met kaartjes en decoders en abonnementen...pff, ik heb dat allemaal buitengegooid.
Het is ongelooflijk waar jij overal ervaring mee hebt, Piriane/mertenssonja/dollares enz. enz.
Dit is gewoon niet waar.De programma's van vrt kan je tegenwoordig allemaal herbekijken op hun site. Ook vtm heeft met Stevie free een optie om elk programma te bekijken.
Het herbekijken van programma's gaat via een kabeldecoder en is betalend. Denk niet dat je deze op een buitenlandse kabel kan aansluiten.
En als je bedoelt via "deredactie.be" en canvas.be klopt het ook niet.
Op Canvas kan je veel programma's herbekijken maar zeker niet alles. De meeste documentaires, Terzake en series wel.
Maar eer zit niet veel logica in. Soms kan je een serie/programma maanden later nog bekijken, dan weer een paar dagen en een andere keer tot de volgende 'live' uitzending. Of de tijdsduur van te herbekijken die ze op hun eigen site aangeven klopt gewoon niet. Soms valt hun site ook gewoon uit.
Op één beperkt het zich meestal tot het nieuws van 13:00 en 19:00 uur.
Kan je (weliswaar in het binnenland), als het werkt, beter een digitale antenne van een 10-tal cm gebruiken.
Met Stevie kan je ook niet elk programma van VTM bekijken. Meestal de ****series wel.
Dat is inderdaad juist, en nogal logisch ook. Als je alle programma's zomaar online zou kunnen herkijken, waarom zou iemand dan nog betalen ervoor? Voor mij persoonlijk is dat geen probleem, want ik wil die programma's en soaps nooit zien, zelfs al was het gratis. Het is dankzij de vele stommeriken die daar toch naar gapen, zoals een koe naar een trein, dat ze daar geld uit kloppen.
De VRT wordt betaald met belastingsgeld. We betalen er dus allemaal voor. Eigenlijk moeten ze hun volledige programma aanbod ter beschikking stellen van de kijkers (zonder bijkomende kosten). De monopolistische providers vertikken dit en de VRT slaagt er na de afschaffing van de analoge TV ook niet meer helemaal in (DVB-T is niet overal beschikbaar en al helemaal niet met een binnenhuisantenne).Als je alle programma's zomaar online zou kunnen herkijken, waarom zou iemand dan nog betalen ervoor?
Ter zijde: voor commerciële zenders betalen is al helemaal van de pot gerukt want die halen hun inkomsten uit opgedrongen reclame.
Je betaalt trouwens niet voor de TV zenders maar voor de providers die bijna een monopolie hebben. Het is technisch trouwens een koud kunstje om de meeste moderne TV's (in het buitenland common practice) met een eenmalig te betalen decoderkaart uit te rusten zonder al die rommel (op technisch vlak) van Telenet en Proximus in huis te moeten halen. Uiteraard wordt dat niet aan de grote klok gehangen noch technisch volledig ondersteund in dit land van hand- en spandiensten.
Je betaalt toch ook niet voor radiozenders en die zijn wel (tot in Albanië toe) vrij via het internet te ontvangen.