Ultieme besparingstip (niet serieus)
-
neo
Ultieme besparingstip (niet serieus)
Beste allen,
Een echte spaargidser probeert overal waar het maar kan, te besparen.
Onlangs reed ik met nen auto en besloot om naar het momentele brandstofverbruik te kijken.
Het bleek dat de auto meer in het neutraal verbruikt (ongeveer 1,5 L / 100 km) dan in een gepaste versnelling zonder het gaspedaal te gebruiken (0,0 L / 100 km).
Nou, in het neutraal kan men veer langer bollen terwijl eender welke versnelling de auto op den motor doet remmen.
Wat doe ik best om brandstof, milieu en centjes te besparen?
PS. In neutraal rijden is ILLEGAAL en GEVAARLIJK! Men heeft dan geen controle over de auto! NIET DOEN DUS!!!
Een echte spaargidser probeert overal waar het maar kan, te besparen.
Onlangs reed ik met nen auto en besloot om naar het momentele brandstofverbruik te kijken.
Het bleek dat de auto meer in het neutraal verbruikt (ongeveer 1,5 L / 100 km) dan in een gepaste versnelling zonder het gaspedaal te gebruiken (0,0 L / 100 km).
Nou, in het neutraal kan men veer langer bollen terwijl eender welke versnelling de auto op den motor doet remmen.
Wat doe ik best om brandstof, milieu en centjes te besparen?
PS. In neutraal rijden is ILLEGAAL en GEVAARLIJK! Men heeft dan geen controle over de auto! NIET DOEN DUS!!!
Re: Ultieme besparingstip (niet serieus)
Waarom in neutraal rijden met de motor aan? Leg de motor af, dan verbruik je niets, en rem je niet af
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
>Wat doe ik best om brandstof, milieu en centjes te besparen?
ga te voet of rij met den velo.
ga te voet of rij met den velo.
en dan al die auto's doen stoppen als je over moet steken? Die moeten dan allemaal vanuit stilstand terug op snelheid komen!
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Maak een gat in uw auto onderaan in rij zoals de flintstones ! Goedkoper en milieuvriendelijker kan niet .
![Afbeelding]()