universele bankdienst
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: universele bankdienst
En dan net als de basisbankdienst gewoon klanten weigeren die om de service vragen zeker? 

Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Is daar iets mee gebeurd ?
Weigerden banken die dienst vaak ?
Populair was het alleszins niet.
Weigerden banken die dienst vaak ?
Populair was het alleszins niet.
-
- VIP member
- Contacteer:
Geen idee, alleen een persoonlijke ervaring. 3 groot banken weigerden een rekening te openen voor mijn vrouw ook al had ze alle papieren en werk (tijdens aanvraag verblijfsstatus). Pas toen ze zich realiseerde dat ze in de problemen zou komen heeft ze zich niet weg laten sturen bij keytrade en met de vuisten op tafel geslagen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Vreemd ... uw "vrouw" (getrouwd?) heeft een (betaalde) basisbankdienst nodig, terwijl er "gratis" oplossingen voorhanden zijn voor iemand die mee is met de "online" wereld ?!?Henkie1984 schreef: ↑14 januari 2022, 20:06 Geen idee, alleen een persoonlijke ervaring. 3 groot banken weigerden een rekening te openen voor mijn vrouw ook al had ze alle papieren en werk (tijdens aanvraag verblijfsstatus). Pas toen ze zich realiseerde dat ze in de problemen zou komen heeft ze zich niet weg laten sturen bij keytrade en met de vuisten op tafel geslagen.
-
- VIP member
- Contacteer:
Ze moeten wel een rekening willen openen, met een roze kaart is dat niet evident. Om toch maar een rekening te krijgen dan maar terug vallen op een basis dienst die kan namelijk worden afgedwongen
Het gaat er mij om dat banken op papier wel iets aanbieden, maar ze er waarschijnlijk alles aan doen om de moeite niet te hoeven doen.

Het gaat er mij om dat banken op papier wel iets aanbieden, maar ze er waarschijnlijk alles aan doen om de moeite niet te hoeven doen.