Vaatwasmachine
Vaatwasmachine
Iemand suggesties voor een degelijke vaatwasmachine. Goede prijs/kwaliteit.
Richtprijs ongeveer 750 euro.
Richtprijs ongeveer 750 euro.
Re: Vaatwasmachine
Miele heeft regelmatig de mogelijkheid om toonzaalmodellen of modellen met lichte optische beschadigingen aan te kopen voor verminderde prijzen. Garantievoorwaarden zjin dezelfde. Op die manier koop je tenminste een deftig toestel, en toch voor een aantrekkelijke prijs. Er stond een aantal maanden geleden een hele grote witgoed test in de krant van verchillende merken. Ik vat het artikel kort samen: Koop u een Miele.
https://www.miele.be/nl/c/outlet-3272.htm
https://www.miele.be/nl/c/outlet-3272.htm
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kijk eens bij Loeters. Miele staat er wel niet tussen maar je kan telefonisch altijd een prijsaanvraag doen. Onderhoud en herstellingen gebeuren door de fabrikant zelf.
Bepaal eerst wat nodig is, meestal gebruikt men snufjes niet en is een basismodel voldoende. Kijk zeker naar het aantal Decibel als je een open keuken hebt. Zelf zeer tevreden met Bosch/Siemens.
Zelf tevreden over mijn AEG. Pas op bij Miele als er een technieker moet langskomen. De bedragen ken ik niet meer van buiten, maar als een interventie bij AEG € 80 kost, dan kost een zelfde interventie bij Miele er € 120 of 50% meer (ex kostprijs wisselstukken die ook in evenredigheid veel duurder zijn). Miele is wel top, maar het onderhoud/herstel is heel prijzig.
Onze 20 jaar oude Miele heeft het een tijdje geleden begeven. Ik kwam er zelf achter dat het een veiligheids-switch was die de machine deed afslaan door een waterlek, alleen kon ik niet goed zien waar het lek vandaan kwam. Miele technieker gebeld, die heeft het probleem meteen gevonden en plaatste een nieuw onderdeeltje, kostprijs 2.5 EUR. Maar, daar komen dan de extra kosten bij voor die technieker om bij ui thuis te komen. En die zijn gigantisch en totaal niet in verhouding. Maar dat geldt voor alle merken en alle zelfstandige witgoedherstellers.
Bijgevolg kun je maar beter een toestel kopen dat (bijna) niet stuk gaat. Overigens hebben wij 100 EUR betaald voor onze Miele (2de hands, 5 jaar oud, van mensen die liever een mooi inbouwtoestel hadden).
Zouden uw borden en kopjes daarin niet breken?
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash
dat klopt, maar bij AEG bv. heb ik veel minder dan dit forfait van € 100 betaald. Die extra kosten variëren immers volgens het merk, maar zijn bij Miele het duurst.
Een gouden tip voor wasmachines, droogkasten en vaatwasmachines.
Koop een basismodel met zo weinig mogelijk toeters en bellen.
Geen lampjes dat uw filter moet vervangen worden etc...
Het basismodel !
Koop een basismodel met zo weinig mogelijk toeters en bellen.
Geen lampjes dat uw filter moet vervangen worden etc...
Het basismodel !
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
+1
inderdaad zoveel te minder kan er aan kapot gaan, en dat is met meer zaken zo ( bv auto's )
inderdaad zoveel te minder kan er aan kapot gaan, en dat is met meer zaken zo ( bv auto's )
Voor mijn volgende auto droom ik van opnieuw een basismodel zonder airco, automatische deurvergrendeling, automatische ramen en audio-installatie. Mijn eerste auto uit 1990 had dat allemaal niet en ik was er tevreden mee. Het is het niet waard voor zoveel ik met de auto rij - 2.500 kilometer per jaar. Alleen op gebied van veiligheidsvoorzieningen en rijcomfort bv. stuurbekrachtiging wil ik dat hij maximaal uitgerust is.
Nen Dacia, alhoewel die nu ook al airco hebben.Yaris schreef: ↑8 september 2018, 15:15 Voor mijn volgende auto droom ik van opnieuw een basismodel zonder airco, automatische deurvergrendeling, automatische ramen en audio-installatie. Mijn eerste auto uit 1990 had dat allemaal niet en ik was er tevreden mee. Het is het niet waard voor zoveel ik met de auto rij - 2.500 kilometer per jaar. Alleen op gebied van veiligheidsvoorzieningen en rijcomfort bv. stuurbekrachtiging wil ik dat hij maximaal uitgerust is.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
Ik denk dat er geen enkel automerk is dat heden ten dage geproduceerd wordt welk niet is uitgerust met een computer en chips enz. die motor sensoren, en wat weet ik nog allemaal aanstuurt. Op de verkoop van een auto is nog weinig verdiend, de garagist moet van het onderhoud zijn boterham verdienen.
Als je echt ouderwetse auto techniek wil zonder toeters en bellen, zul je naar " oldtimers " moeten overstappen.
VW kever - Ford Cortina - MG - Triumpf - Mustang - Fiat -enz.