van dexia naar recordbank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- ericksenior
- Full Member

- Contacteer:
van dexia naar recordbank
na de berichten van deze morgen, bonussen bij dexia, heb ik besloten om deze bank vaarwel te zeggen.
zeer waarschijnlijk zal het recordbank worden, dienstverlening , gratis rekening enz....
één vraagje , als men bij record zijn spaarrekening afsluit krijg je dan onmiddellijk je intrest of moet je wachten tot eind jaar ?
zitten er nog verborgen probleemkes ?
zeer waarschijnlijk zal het recordbank worden, dienstverlening , gratis rekening enz....
één vraagje , als men bij record zijn spaarrekening afsluit krijg je dan onmiddellijk je intrest of moet je wachten tot eind jaar ?
-
anonymous
Re: van dexia naar recordbank
Is bij alle banken hetzelfde:
Als je een zichtrekening of spaarrekening afsluit, wordt alles onmiddellijk verrekend. Je ontvangt dan dus alle intresten, die je tot op dat moment vergaard hebt.
Als je een zichtrekening of spaarrekening afsluit, wordt alles onmiddellijk verrekend. Je ontvangt dan dus alle intresten, die je tot op dat moment vergaard hebt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wat met een lopende tak 21 spaarverzekering (reeds 7j) bij Dexia.
Kan men dit overzetten naar een andere bank?
Kan men dit overzetten naar een andere bank?
-
anonymous
Is een goeie vraag.
Langs de ene kant, lijkt me dit vergelijkbaar met een PensioenSpaarFonds.
Bepaalde tak21 producten worden door meerdere banken aangeboden, dus ik neem aan dat die wel overgenomen kunnen worden.
Misschien de vraag eens stellen aan de andere banken (record, rabo, nibc, ...)?
Langs de ene kant, lijkt me dit vergelijkbaar met een PensioenSpaarFonds.
Bepaalde tak21 producten worden door meerdere banken aangeboden, dus ik neem aan dat die wel overgenomen kunnen worden.
Misschien de vraag eens stellen aan de andere banken (record, rabo, nibc, ...)?
En terug iemand die het nieuws niet begrijpt.ericksenior schreef:na de berichten van deze morgen, bonussen bij dexia, heb ik besloten om deze bank vaarwel te zeggen.
Er zijn of er gaan bonussen uitgedeeld worden aan mensen van de Dexia HOLDING. niet aan mensen van Dexia Bank België
Dexia Bank België heeft hier niets mee te zien, jou bank deelt geen bonussen meer, het is de restbank die dit uitdeelt...
Dus de restbank zal bonussen gaan uitdelen,maar belgie staat wel garant voor het grootste deel van die restbank.
Dus als daar iets misloopt is de belastingbetaler weer de dupe! Echt een schande als men bonussen uitdeelt in crisistijden!!
Blijkbaar hebben ze nog nie veel geleerd...
Dus als daar iets misloopt is de belastingbetaler weer de dupe! Echt een schande als men bonussen uitdeelt in crisistijden!!
Blijkbaar hebben ze nog nie veel geleerd...
Ik heb medelijden met de bankiers van de lokale dexia kantoren... Die hun bonus is gebaseerd op commerciele prestaties. Tracht nu maar eens een belegging te verkopen als beleggingsadviseur bij Dexia. En die mensen heb met al die rommelkredieten en co niets te zien.
- ericksenior
- Full Member

- Contacteer:
En terug iemand die het nieuws niet begrijpt.
Er zijn of er gaan bonussen uitgedeeld worden aan mensen van de Dexia HOLDING. niet aan mensen van Dexia Bank België
Dexia Bank België heeft hier niets mee te zien, jou bank deelt geen bonussen meer, het is de restbank die dit uitdeelt...[/quote]
Niet begrijpen
? wanneer is de Dexia groep gesplitst?? en nu in januari hebben ze nog altijd geen nieuwe naam, ja kosten uitgeven en een bureau aanstellen om een nieuw naam te zoeken en folders ronddelen met blabla wat kost dat ?
Vertel mij ne keer wat er allemaal in DBB zit, waarom blijft dat organigram uit ?
BTW het gaat hem niet enkel om de bonussen van de holding hoor
voor alle duidelijkheid ik ben 45 jaar klant van Dexia te beginnen bij het gemeentkrediet, om dan een bank te verlaten ( een deel) moet het heel hoog zitten
Dexia Bank België heeft hier niets mee te zien, jou bank deelt geen bonussen meer, het is de restbank die dit uitdeelt...[/quote]
Niet begrijpen
Vertel mij ne keer wat er allemaal in DBB zit, waarom blijft dat organigram uit ?
BTW het gaat hem niet enkel om de bonussen van de holding hoor
voor alle duidelijkheid ik ben 45 jaar klant van Dexia te beginnen bij het gemeentkrediet, om dan een bank te verlaten ( een deel) moet het heel hoog zitten
Laatst gewijzigd door ericksenior op 7 januari 2012, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- ericksenior
- Full Member

- Contacteer:
Maar die agentschaps directeurs durven hun mening niet geven in de hoofdzetel, zwijgen of je bent je job kwijt.Dreamo87 schreef:Ik heb medelijden met de bankiers van de lokale dexia kantoren... Die hun bonus is gebaseerd op commerciele prestaties. Tracht nu maar eens een belegging te verkopen als beleggingsadviseur bij Dexia. En die mensen heb met al die rommelkredieten en co niets te zien.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/e ... /1.1129207" onclick="window.open(this.href);return false;ericksenior schreef:Niet begrijpen? wanneer is de Dexia groep gesplitst??