Van dinsdag t/m vrijdag geen beursorders bij ING
Van dinsdag t/m vrijdag geen beursorders bij ING
Toen ik gisteren via home bank een aankooporder op de beurs ontving ik dit. (ook via een kantoor kan men geen orders plaatsen.
Men kan vanaf gisteren tot einde van de week geen beursverrichtingen doen bij ING. Orders geplaatst voor verschillende weken zijn geannuleerd ! Dit type order in dit type effect zijn niet toegelaten tot eind deze week wegens upgrade van het beleggingsplatform. Voor meer info, zie de recente brief of ing.be/new-investment-approach
Men kan vanaf gisteren tot einde van de week geen beursverrichtingen doen bij ING. Orders geplaatst voor verschillende weken zijn geannuleerd ! Dit type order in dit type effect zijn niet toegelaten tot eind deze week wegens upgrade van het beleggingsplatform. Voor meer info, zie de recente brief of ing.be/new-investment-approach
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Van dinsdag t/m vrijdag geen beursorders bij ING
Waarom zit je hiervoor bij ING ?kaohsiung schreef: ↑1 december 2021, 17:21 Toen ik gisteren via home bank een aankooporder op de beurs ontving ik dit. (ook via een kantoor kan men geen orders plaatsen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Van dinsdag t/m vrijdag geen beursorders bij ING
Daar gewerkt gans mijn loopbaan. Ik blijf mijn ex-werkgever (BB,-BBL-ING)trouw en verdiende er goed !