Van energieleverancier veranderen na plaatsing zonnepanelen
Van energieleverancier veranderen na plaatsing zonnepanelen
Door de grote drukte is fluvius momenteel niet in staat om digitale meters binnen een redelijke termijn te plaatsen; wie zonnepanelen laat keuren en in dienst neemt, heeft dus "de facto' voor maanden een terugdraaiende teller.
Hoe gaat fluvius om met klanten die ondertussen van elektriciteitsleverancier willen veranderen en geconfronteerd worden met negatieve tellerstanden, zoals wij??
Krijgen wij geld terug, gebaseerd op een negatieve tellerstand?
Een nulrekening?
Of gaat men ons één of andere schatting door de strot rammen?
Enige ervaringsdeskundige die zijn licht wil laten schijnen (op zonne-energie)?
Hoe gaat fluvius om met klanten die ondertussen van elektriciteitsleverancier willen veranderen en geconfronteerd worden met negatieve tellerstanden, zoals wij??
Een nulrekening?
Re: Van energieleverancier veranderen na plaatsing zonnepanelen
Ik had een vast electriciteitstarief tot gisteren en vanaf vandaag een variabel tarief dat 3 keer hoger ligt.
Ik vraag me echt af hoe ze dit allemaal zullen berekenen, wetende dat ik mijn jaarafrekening (meterstanden opgenomen door Fluvius en doorgegeven aan Eneco begin maart 2022) zelfs nog niet ontvangen heb tot op heden (ondanks herhaalde mails naar Eneco).
Iemand een idee ?
Bedankt alvast.
Ik vraag me echt af hoe ze dit allemaal zullen berekenen, wetende dat ik mijn jaarafrekening (meterstanden opgenomen door Fluvius en doorgegeven aan Eneco begin maart 2022) zelfs nog niet ontvangen heb tot op heden (ondanks herhaalde mails naar Eneco).
Iemand een idee ?
Bedankt alvast.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
U krijgt op tijd bericht wanneer ze die meter komen plaatsen, dan Moet je zorgen dat je dat terugdraaien verbruik hebt opgebruikt of je bent dat verbruik kwijt.inquirer schreef: ↑29 september 2022, 10:20 Door de grote drukte is fluvius momenteel niet in staat om digitale meters binnen een redelijke termijn te plaatsen; wie zonnepanelen laat keuren en in dienst neemt, heeft dus "de facto' voor maanden een terugdraaiende teller.
Een nulrekening?
Best wachten om te veranderen van leverancier tot je negatieve tellerstand is verbruikt, je gaat nu immers een nul afrekening krijgen omdat je geen terugleveringscontract hebt.inquirer schreef: ↑29 september 2022, 10:20 Door de grote drukte is fluvius momenteel niet in staat om digitale meters binnen een redelijke termijn te plaatsen; wie zonnepanelen laat keuren en in dienst neemt, heeft dus "de facto' voor maanden een terugdraaiende teller.
Een nulrekening?