van statutair terug naar privé
Re: van statutair terug naar privé
Kan je "belziek" voortaan niet bovenaan je tekst zetten aub. Maak zoveel duidelijk en hoef ik niet meer verder te lezen. Pfff.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Ken er van de staat naar de prive , amai wist niet dat het hier zo rap moest gaan.
Ken er van de prive naar de staat , amai heb mijne frein = ( rem ) serieus moeten aantrekken.
En dat zijn woorden van werknemers.
Ken er van de prive naar de staat , amai heb mijne frein = ( rem ) serieus moeten aantrekken.
En dat zijn woorden van werknemers.
Estate Guru believer.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Je hebt dus tot bijna helemaal beneden gelezen om dan te komen kankeren dat je het woord belziek tegen kwam.

Dat is analoog met je hoofd vrijwillig tegen een gevel bonken en wanneer je dan koppijn begint te krijgen, aanbellen met de melding dat er bordje moet hangen met “hoofd niet tegen gevel bonken”. Ja, die vlaming, ik zal hem nooit begrijpen. Maar het werpt wel weer wat licht op het waarom van de gang van zaken in BELZIEK.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
Er zullen er hier op het forum wel zijn die dat """ cliches "" noemen
In de prive zijn er ook die voor hetzelfde geld minder moeten doen qua werkbelasting.
Maar ja hunne ikke moet altijd hard werken , die anderen lummelen maar wat aan.
Toffe collega's he.
Jong en altijd hunne waarheid.
En korte lontjes.
Maar ja hunne ikke moet altijd hard werken , die anderen lummelen maar wat aan.
Toffe collega's he.
Jong en altijd hunne waarheid.
En korte lontjes.
Laatst gewijzigd door platin op 17 februari 2021, 09:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Estate Guru believer.
En dan nog beweren dat je geen trol bent ... ik wou het laten rusten maar blijkbaar kan je het niet laten om de confrontatie te blijven zoeken ... ik zal jou woorden gebruiken : man, man, man ... en ik zet er het woordje "zielig" voor.
Verder zal ik niet meer reageren dat is tenslotte wat een trol wil.
Ik zal je met plezier nummer 4 om mijn negeerlijst geven, ik heb geen moeite met mensen die een andere mening hebben, ik hou van discussies en onnozel doen maar discussiëren met iemand die overloopt van dwaasheid, zieligheid, dommigheid, kinderachtigheid en aan elkaar hangt van clichés daar kan ik mijn pap niet mee koelen. Bye Ludo.
Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon,[1] opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Ik ben van benoemde ambtenaar bij een NV van publiek recht (beter loon dan federaal ambtenaar) naar prive bediende naar zelfstandige (enzovoort) gegaan.
Ik heb bij kleine en grote bedrijven gewerkt, telecom, verzekeringen, overheid en consultancy. Steeds als IT-er.
Wat de werkdruk betreft was er eigenlijk niet veel verschil.
Overal kon ik het naar mijn zin maken, nergens heb ik mij dood gewerkt, overal zijn luilakken, mensen die zich verplicht zien volledig op te gaan in hun werk, zichzelf onderschatten, zichzelf overschatten, enz., enz.
Werksituaties zijn soms onnodig ingewikkeld, het is dan geen kwestie van op een eenvoudige (gezond boeren verstand) manier een haalbaar objectief te halen. En dit ziet men eerder bij overheidsdiensten, gevolg demotivatie.
Geen moment spijt gehad van mijn meerdere veranderingen in statuut.
Behalve van gestopt te zijn als zelfstandige. Ik kan natuurlijk opnieuw zelfstandige worden, het makkelijkste wat er is, maar met de marktwaarde van mijn huidige compenties, mijn leeftijd en mijn huidige arbeidsvoorwaarden is dat geen verstandige keuze. Beter nog enkele jaartjes zo voort doen en zien wat er uit de bus komt.
Het beste aan zelfstandige zijn was de duidelijke relatie met de klant. Geen fake pro-forma evaluatiegesprekken, maar gewoon bij verval kontrakt nieuw tarief doorgeven, ofwel gaan we samen voort ofwel niet, ieder zijn leven.
Ik heb bij kleine en grote bedrijven gewerkt, telecom, verzekeringen, overheid en consultancy. Steeds als IT-er.
Overal kon ik het naar mijn zin maken, nergens heb ik mij dood gewerkt, overal zijn luilakken, mensen die zich verplicht zien volledig op te gaan in hun werk, zichzelf onderschatten, zichzelf overschatten, enz., enz.
Werksituaties zijn soms onnodig ingewikkeld, het is dan geen kwestie van op een eenvoudige (gezond boeren verstand) manier een haalbaar objectief te halen. En dit ziet men eerder bij overheidsdiensten, gevolg demotivatie.
Behalve van gestopt te zijn als zelfstandige. Ik kan natuurlijk opnieuw zelfstandige worden, het makkelijkste wat er is, maar met de marktwaarde van mijn huidige compenties, mijn leeftijd en mijn huidige arbeidsvoorwaarden is dat geen verstandige keuze. Beter nog enkele jaartjes zo voort doen en zien wat er uit de bus komt.
Het beste aan zelfstandige zijn was de duidelijke relatie met de klant. Geen fake pro-forma evaluatiegesprekken, maar gewoon bij verval kontrakt nieuw tarief doorgeven, ofwel gaan we samen voort ofwel niet, ieder zijn leven.
je had al eens gezegd dat je niet meer ging reageren,, man man man... weer in u gat gebeten?? pijnlijk zeker??geebee schreef: ↑17 februari 2021, 09:36En dan nog beweren dat je geen trol bent ... ik wou het laten rusten maar blijkbaar kan je het niet laten om de confrontatie te blijven zoeken ... ik zal jou woorden gebruiken : man, man, man ... en ik zet er het woordje "zielig" voor.
Verder zal ik niet meer reageren dat is tenslotte wat een trol wil.
Ik zal je met plezier nummer 4 om mijn negeerlijst geven, ik heb geen moeite met mensen die een andere mening hebben, ik hou van discussies en onnozel doen maar discussiëren met iemand die overloopt van dwaasheid, zieligheid, dommigheid, kinderachtigheid en aan elkaar hangt van clichés daar kan ik mijn pap niet mee koelen. Bye Ludo.
Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon,[1] opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
Niet vergeten dat jij de eerste steen hebt gegooid met opzettelijk verkeerde informatie over mij op het forum te plaatsen,,, wie is er dan trol???
Maar heb uw flauwe niet ter zake doende reactie met plezier gelezen,en heb er enkel maar mee kunnen lachen..
je had misschien psycholoog moet worden met uw mensenkennis.. of naar een psycholoog gaan om uw trol waanidee die je onterecht aan mensen toeschrijft of trol fobie te laten behandelen. als dit bij U al niet te laat is... Je zal er de mensheid een groot plezier mee doen..
Laatst gewijzigd door ludo op 17 februari 2021, 11:29, 3 keer totaal gewijzigd.
Gelijkaardige ervaring hier.ronnie schreef: ↑17 februari 2021, 10:01 Ik ben van benoemde ambtenaar bij een NV van publiek recht (beter loon dan federaal ambtenaar) naar prive bediende naar zelfstandige (enzovoort) gegaan.
....
...
Verfrissend om eens wat serene proza te lezen tussen al dat geroep hier

Ik ben als 'consultant' tewerkgesteld bij de overheid en heb nog nooit zo weinig moeten werken.
Blij dat ik binnen paar maanden weer elders aan de slag kan, al was het wel leuk voor even.
Ik denk dat als ik goed doorwerk ik al mijn werk van de week op een voormiddag kan afronden.
The 4 workweek (Tim Feriss) is momenteel dan ook een feit voor mij. Ik zou het echter niet nog 30 jaar kunnen volhouden

-
- Newbie
- Contacteer:
Werkdruk bij overheid? Mijn vrouw werkt bij een FOD in Brussel. Vorige week, tijdens de kantooruren begon ze maandag met het breien van een wintertrui en op vrijdag was hij af. Ik draag hem nu en hij zit goed en is lekker warm. Deze week is ze bezig aan een pull voor haar moeder.
Thuiswerk : niets dan voordelen. Liever breien dan nutteloos in de file staan.