van statutair terug naar privé
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: van statutair terug naar privé
proficiat moet ze nu een lekstok hebben? Het ambtenaren-bashen kan weer beginnen....the grower schreef: ↑25 november 2021, 20:15 Werkdruk bij overheid? Mijn vrouw werkt bij een FOD in Brussel. Vorige week, tijdens de kantooruren begon ze maandag met het breien van een wintertrui en op vrijdag was hij af. Ik draag hem nu en hij zit goed en is lekker warm. Deze week is ze bezig aan een pull voor haar moeder.
-
- Newbie
- Contacteer:
@jantubaman. Dank u, ze hoeft geen lekstok. Ik heb niet graag dat ze haar breiwerk zou vuil maken. Maar haar prestatie mag toch eens vermeld worden.
Je ziet toch van een uur ver dat dit een beginnende trol is. Dat je daar tijd wil insteken om op te reageren.jantubaman schreef: ↑25 november 2021, 21:16proficiat moet ze nu een lekstok hebben? Het ambtenaren-bashen kan weer beginnen....the grower schreef: ↑25 november 2021, 20:15 Werkdruk bij overheid? Mijn vrouw werkt bij een FOD in Brussel. Vorige week, tijdens de kantooruren begon ze maandag met het breien van een wintertrui en op vrijdag was hij af. Ik draag hem nu en hij zit goed en is lekker warm. Deze week is ze bezig aan een pull voor haar moeder.
-
- Full Member
- Contacteer:
Dank u Kamiel Verstappen op Hln.be 20 minuten geleden. Ik zou zeggen get a lifethe grower schreef: ↑25 november 2021, 20:15 Werkdruk bij overheid? Mijn vrouw werkt bij een FOD in Brussel. Vorige week, tijdens de kantooruren begon ze maandag met het breien van een wintertrui en op vrijdag was hij af. Ik draag hem nu en hij zit goed en is lekker warm. Deze week is ze bezig aan een pull voor haar moeder.
jantubaman schreef: ↑7 december 2021, 18:06Dank u Kamiel Verstappen op Hln.be 20 minuten geleden. Ik zou zeggen get a lifethe grower schreef: ↑25 november 2021, 20:15 Werkdruk bij overheid? Mijn vrouw werkt bij een FOD in Brussel. Vorige week, tijdens de kantooruren begon ze maandag met het breien van een wintertrui en op vrijdag was hij af. Ik draag hem nu en hij zit goed en is lekker warm. Deze week is ze bezig aan een pull voor haar moeder.

Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
-
- Full Member
- Contacteer:
Ludo heeft groot gelijk. Het leven is te kort om alleen maar te werken ! Geniet van uw welverdiend pensioentje en het kapitaal dat u tijdens uw actieve periode heeft opgebouwd. Ik doe hetzelfde.
@Abatoetnie
Niet te vergeten dat :::
Als je in de privé werkt ; werk je 312 dagen per jaar x 8 uur = 2.496 uren per jaar
Als zelfstandige heb ik 365 dagen gewerkt x 18 uur = 6.570 uur / jaar.
1 jaar werk als zelfstandige is gelijk aan 2,5 jaar werk in de privé.
10 jaar werken als zelfstandige is gelijk aan 25 jaar werken in de privé
Heb dan ook op die 10 jaar voor 25 jaar sociale zekerheden opgebouwd en afgedragen..
Niet te vergeten dat :::
Als je in de privé werkt ; werk je 312 dagen per jaar x 8 uur = 2.496 uren per jaar
Als zelfstandige heb ik 365 dagen gewerkt x 18 uur = 6.570 uur / jaar.
1 jaar werk als zelfstandige is gelijk aan 2,5 jaar werk in de privé.
10 jaar werken als zelfstandige is gelijk aan 25 jaar werken in de privé
Heb dan ook op die 10 jaar voor 25 jaar sociale zekerheden opgebouwd en afgedragen..
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik had het niet over jou, ik had het over onze vriend(in) Yaris die een beetje patserig doet.
Als hij/zij/het denkt dat je de "zaligheid" bereikt door te werken dan mag hij/zij/het dat van mij gerust denken maar op een bepaalde leeftijd (de ene al vroeger dan de andere) besef je dat er maar één leven is en dat het daarna gedaan is. Dus als mijn vriend(in) Yaris denkt dat zijn/haar/hun leven maar nut heeft als hij/zij/het gewerkt heeft tot hij/zij/het er bij neervalt dan laat ik hem/haar/hun met die gedachte leven, ooit komt hij/zij/het ook wel tot dat besef.
Nogmaals : patser ! Jij bent de man/vrouw/x !!
-
- Hero Member
- Contacteer:
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
De vraag is vooral: welk statuut had Ludo die andere jaren toen hij rentenierde?
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik heb ongeveer 8240 dagen gewerkt : 28 jaar voltijds en 10 jaar 4/5 , 0.00 overuren. Dit lijkt me meer dan genoeg op een totaal van ongeveer 30.000 levensdagen waarvan ik er ongeveer 10.000 slapend (doorgaans niet op het werk) zal hebben doorgebracht.Dan blijven er slechts 12.000 over waar ik volledig mijn zin hebben kunnen doen.Alle respect overigens dat Ludo tijdens zijn actieve periode zonder enige uitzondering met 6 uur slaap/etenstijd toe kwam en voor de rest zonder een dag vrij te nemen of ziekte elke dag 18 uur heeft gewerkt. Dat moet een superman zijn.
Laatst gewijzigd door Brembos op 25 maart 2023, 14:30, 2 keer totaal gewijzigd.