Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Vastgoed

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
4396 berichten
  • Pagina 195 van 294
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • …
  • 294
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken - private banking

Prijzen vastgoed gaan de komende jaren...

Peiling eindigde op 27 juli 2012, 13:29

verder stijgen
19
16%
stabiliseren
36
30%
lichtjes dalen
32
27%
serieuze correctie ondergaan
33
28%

Totaal aantal stemmen: 120
Je stem is verwerkt.

Oudere Jongere
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Oudere Jongere
Verstuur privébericht

Re: Vastgoed

• Citeer

Bericht door Oudere Jongere » 17 april 2013, 18:23

arnevalaert schreef:maar afgelopen 30 à 40 jaar stegen huizenprijzen zelfs meer dan 2% gemiddeld per jaar, dus is zeker ook geen overschatting.
Dus omdat vastgoedprijzen in het verleden aan dat percentage stegen gaan ze ook aan dat percentage stijgen in de toekomst. Yeah, right...
arnevalaert schreef:Uiteraard is dit onder voorbehoud dat er geen vastgoedcrisissen zijn en de prijzen in dezelfde mate blijven stijgen,
Tja. Blij dat je zelf de zwakte in je redenering ziet. Je kan over veel zaken discussieren al 't om vastgoed gaat (getuige het aantal posts in deze draad) maar dat de markt cyclisch is kan je moeilijk ontkennen.

Voor de rest: welkom!

criticus
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door criticus » 17 april 2013, 19:04

Als we nu geen rekening houden met wat er aan teksten en theorieën over vastgoed in de media en op dit forum is verschenen, maar gewoon eens kijken naar wat er te koop staat in de straten van onze streek.

In de laatste veertig jaar heb ik nog nooit zoveel huizen, villa's en handelspanden te koop gezien. Deze met bordjes 'Te huur' zijn duidelijk in de minderheid. Ik spreek wel over de streek van Zuid-West-Vlaanderen die grenst aan de Vlaamse Ardennen.

Hoe voelen jullie het aan ?

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 17 april 2013, 19:10

Oudere Jongere schreef:Dus omdat vastgoedprijzen in het verleden aan dat percentage stegen gaan ze ook aan dat percentage stijgen in de toekomst. Yeah, right...
Gelieve mij eens de jaren hier neer te pennen dat levensnoodzakelijke dingen zoals brood gedaald zijn.

@ Criticus: de mensen zijn minder honkvast dan vroeger, je kan een deel van je beschrijf meenemen, allemaal zaken die hierin 'n rol spelen. Je gaat toch niet zeggen dat al die mensen die hun woning verkopen nu in 'n huurhuis zitten?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!

Lanius
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Lanius
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lanius » 17 april 2013, 19:34

In de laatste veertig jaar heb ik nog nooit zoveel huizen, villa's en handelspanden te koop gezien. Deze met bordjes 'Te huur' zijn duidelijk in de minderheid. Ik spreek wel over de streek van Zuid-West-Vlaanderen die grenst aan de Vlaamse Ardennen.
Ik woon ook aan de rand van de Vlaamse Ardennen (Oudenaarde) en zie inderdaad meer te koop staan dan te huur.
Maar van de prijsdalingen die hier op forum al jaren wordt verkondigd, is niets terug te vinden als ik het eens bekijk.

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 17 april 2013, 19:46

Gezien er weinig te huur staat (ook erg weinig in de etalages van de immokantoren) is iemand die verkoopt ook iemand die koopt. Ik zie d'er in ons streken nog geen op 'n karton onder 'n brug liggen. Gewoon meer verloop. Lage rentestanden geeft ook de kans om te opteren voor iets anders dikwijls iets beters.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 17 april 2013, 19:53

Wie heeft er nog zin om te verhuren, wie solvabel is heeft al lang een huis gekocht, alleen jongeren en het plebs schieten over om te verhuren.
Jongeren, dat is een duiventil, of ze kruipen er met 20 tegelijk in, het plebs, dat heeft geen geld, alleen schulden.
Neen, om te verhuren moet je stalen zenuwen hebben, en een goed hart, en stressbestendig zijn.

jempi25
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer jempi25
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jempi25 » 17 april 2013, 20:06

Ik woon ook aan de rand van de Vlaamse Ardennen (Oudenaarde) en zie inderdaad meer te koop staan dan te huur.
Maar van de prijsdalingen die hier op forum al jaren wordt verkondigd, is niets terug te vinden als ik het eens bekijk.
Awel Lanius gij zijt volgens mij de enige die dit niet zit, maar ieder mag zijn idee hebben hier op dit forum!
De krotten geraken niet weg;
En de notaris barometer zegt 10 % weiniger verkocht!
http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/vast ... &utm_term=

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 1_00524912

http://blogeurope.billionhomes.com/huiz ... n-gedacht/
greetz
jempi25

Oudere Jongere
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Oudere Jongere » 17 april 2013, 20:59

Spruitekop schreef:Gelieve mij eens de jaren hier neer te pennen dat levensnoodzakelijke dingen zoals brood gedaald zijn.
Wat bedoel je, Spruit? Het gaat hier niet om de broodprijzen maar om de vastgoedprijzen. Mocht ik long kunnen gaan op brood, ik deed het. Brood houdt echter niet zo makkelijk als, ik zeg maar wat, goud. Zeker niet als je het in de tuin begraaft.
Maar waarom zou de inflatie van de broodprijs exact de inflatie van de huizenprijzen volgen? Of zijn we nu al zover dat huizenprijzen per definitie nooit kunnen dalen, zelf niet in reële termen, omdat wonen een noodzakelijk goed is?

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 17 april 2013, 21:10

In denk dat de grote miserie nog moet komen in ons land. We hebben lang de schijn kunnen ophouden, maar wat in 2014? Volvo zal dus zo goed als dichtgaan (duizenden mensen verliezen hun job, + duizenden jobs bij toeleveranciers en aanverwanten), ArcelorMital zal snoeien,...
Voor Patrick zijn geliefkoosde gent ziet het er niet goed uit: de krotten in ledeberg, de muide en gentbrugge: wie gaat die ongeîsoleerde huizen uit de jaren stillekes nog kopen?
En hou (voor heel het land, want dat is méér dan Gent) de cijfers over faillissementen maar in het oog: 2013 en verder zullen de zwaarste dobbers worden. Overheden gaan ook moeten saneren: wat met de woonbonus (heel stilletjes hierrond!)? Gemeentelijke opcentiemen zullen stijgen: de koopkracht van de mensen zal dalen.

Banken zijn véél strenger in hun kredietverstrekking en het wetgevend kader ook. Daar waar banken vroeger tot 100% ontleenden of meer, vraagt men nu (niet meer dan terecht) een substantiele eigen inbreng. Daar waar men vroeger bij minder kwalitatief mindere dossiers de ouders aansprak (borgstelling en/of hypotheekname op ouderlijke woning) gebeurt dat ook steeds minder (banken kunnen zulke dossiers niet uitwinnen)

Het wordt ook tijd dat de nog (te talrijke) kopers zonder eigen inbreng of met te grote dromen (ja, iedereen wil wonen in een OB op 700 m² in een rustige wijk...) hun criteria wat gaan bijspijkeren: het is slechts een hoop stenen mensen!! Meestal werken de beide partners, dus veel tijd voor de tuin is er niet. En de kosten voor verwarming niet onderschatten mensen!

Anderzijds staat er nog veel geld op spaarrekeningen en met de huidige onzekerheid ivm waarborgfonds zullen er wel een pak mensen zijn die naar vastgoed trekken.
En ook denk ik dat goed vastgoed (de naam vastgoed waardig): recent, gerenoveerd, goed EPC,.. z'n waarde zal houden. >De woondruk zal opwaarts blijven (we blijven kweken en we moeten toch wonen?).

Nieuwbouw? Hmm, twijfelachtig: de overheid wordt steeds ridiculer in z'n eisen voor verluchting en isolatie dat het echt overdreven is. En de prijzen die (bostoen en consoorten) vragen zijn onbetaalbaar voor wat je krijgt. Niet voor niets heeft Bostoen de passiefbouw stilletjes begraven (dacht ik?)

Edit: ivm nieuwbouw: als je ziet waar er nog kavels getrokken worden: vlak aan drukke baan, bijna vlak onder hoogspanning, in Deinze vlak naast de treinsporen(!), in bijna^-overstromingsgebieden: dat kan toch nooit een droom zijn? Moeten mensen daarvoor daarvoor 25 jaar afbetalen?
Bekijk eens de foto's: http://www.danneels.be/index.php?id=19& ... gem=Deinze" onclick="window.open(this.href);return false;

::)
Laatst gewijzigd door Frisse Freddy op 17 april 2013, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Oudere Jongere
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Oudere Jongere » 17 april 2013, 21:43

Freddy, ik ben het eens met jou, als ben ik iets positiever over de economie. Ik verwacht nog steeds gelijkblijvende of licht dalende gemiddelde vastgoedprijzen (in reele termen) met uitschieters naar boven voor goed gerenoveerde/nieuwe rijwoningen en naar beneden voor oude villa's.

Toch één bemerking over die opwaardse druk: je mag nog kweken zoveel je wil, als 't geld op is stopt het. Een sputterende economie met lagere lonen en stijgende huizenprijzen gaan niet samen op lange termijn. Een groeiende bevolking en stagnerende huizenprijzen kunnen best samengaan: met méér in in een kleiner huisje, langer in hotel mama, een leegstaande kamer verhuren ipv er een buroje van maken...

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 17 april 2013, 21:57

Ik ben deze namiddag gaan fietsen, in mijn geliefkoosde Gent. Onderweg ben ik voorbij 8 te koop staande huizen gefietst. Thuis, uit nieuwsgierigheid bij het verkopende immo kantoor de prijzen opgezocht. Gemiddeld 300.000 € voor een rijwoning van een vijf meter breed, instapklaar, als je snel tevreden bent.
Heb gisteren op woninghuurprijzen eens uit nieuwsgierigheid gekeken voor hoeveel ik mijn appartement zou kunnen verhuren, ik durf het niet te zeggen maar, met een kleine maandwedde kom je amper toe, waanzin,

criticus
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door criticus » 17 april 2013, 22:07

Spruitekop schreef: @ Criticus: de mensen zijn minder honkvast dan vroeger, je kan een deel van je beschrijf meenemen... Je gaat toch niet zeggen dat al die mensen die hun woning verkopen nu in 'n huurhuis zitten?
Toffe opmerking ! Het abattement kan een rol spelen. Mogelijks is het niet vinden van een degelijke job alhier ook bepalend, want onze jeugd vertrekt soms naar Gent of A'pen.

Wat zijn de oorzaken van de vele koopbordjes dan wel ?
Mogelijks :
- De villa's alhier worden verkocht door erfgenamen of door eigenaars die naar een rusthuis gaan of die failliet gingen. Doden of gefailleerden zoeken geen andere villa.
- Vrienden, ooit verstokte vrijgezellen, vinden plots de ware liefde en ze verkopen beiden hun appartement om samen een groter huis te kopen.
- Wonen de jongelui van nu niet langer in het ouderlijke huis, mogelijks door de lange studies of het gebrek aan geld, zodat er in de curve van potentiële jonge kopers een vertraging aan de gang is? Uitstel is hier wel geen afstel.
- Ik ken er enkele die na een scheiding of na jobverlies hun huis verkochten en terug bij hun ouders zijn gaan wonen of een huurhuis namen.
- Vanaf 1976 daalden het aantal geboortes tot minder dan 120000 (dus max 60000 koppeltjes), terwijl het sterftecijfer op 10 jaar tijd lichtjes steeg van 10,1 tot 10.6 per 1000 inwoners, zijnde 116000 Belgen.
- Hoeveel woningen worden er bijgebouwd en hoeveel gesloopt ? Mij lijken er veel (kleine) woningen en vooral veel appartementen bij te komen...

Zouden er nog andere oorzaken zijn dat er meer huizen vrijkomen dan dat er terug bezet worden?

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 17 april 2013, 22:16

criticus schreef:- Vanaf 1976 daalden het aantal geboortes tot minder dan 120000 (dus max 60000 koppeltjes), terwijl het sterftecijfer op 10 jaar tijd lichtjes steeg van 10,1 tot 10.6 per 1000 inwoners, zijnde 116000 Belgen.
Niet vergeten dat er jaarlijks zo'n 60.000 mensen zichzelf importeren en diegene die niet mogen blijven hangen hier dan meestal ook nog rond (ook met 'n dak boven het hoofd).

criticus
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door criticus » 17 april 2013, 22:50

Ik had die opmerking over immigratie verwacht.
Arme immigranten en politieke vluchtelingen kopen zelden huizen, ze huren ze via OCMW. Vergeleken met Brussel of Gent valt het % alhier nog mee.

"Hoeveel Belgen emigreren er jaarlijks?
Buitenlandse zaken maakt gewag van ongeveer 400.000 Belgen in het buitenland. Wellicht zijn het er een pak meer, want niet iedereen schrijft zich officieel uit in België."

Naar 't schijnt verkopen vele Nederlanders hun Belgische villa's, omdat ze toch niet meer ontsnappen aan de belastingen? Geen idee of dit waar is, want 'k heb geen zicht op de grensstreek BE-NL noch op Brasschaat en zo...

criticus
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door criticus » 17 april 2013, 23:15

Ik vond inmiddels de statistieken van nieuwbouw en renovaties in België.
http://statbel.fgov.be/nl/modules/publi ... ningen.jsp" onclick="window.open(this.href);return false;

Blijkt dat er in 2012 toch nog zo'n 46892 residentiële woningen (inclusief flats) vergund werden, alsook 4517 niet-residentiële woningen.
In het topjaar 2006 waren er zelfs 5000 meer.

In totaal komen er dus 50000 woningen bij om zo'n 100000 Belgen te kunnen huisvesten....

Worden er jaarlijks ook 50000 woningen gesloopt ? Me dunkt van niet...

Ook interessant : http://statbel.fgov.be/nl/binaries/A5_N ... 213556.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

4396 berichten
  • Pagina 195 van 294
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • …
  • 294
  • Volgende

Terug naar “Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy