Veranderen van energieleverancier
Veranderen van energieleverancier
Om een tussentijdse afrekening te bekomen en zo, gedeeltelijk, aan een afrekening op basis van gemiddelden te ontkomen zou ik tussentijds van energie leverancier veranderen.
Ik weet dat als ik vandaag een nieuw contract onderteken bij een andere energie leverancier, ik nog een maand vooropzeg moet doen bij mijn huidige leverancier.
Stel dat ik vandaag nieuw contract teken bij een ander leverancier.
Dan start het nieuwe contract bij de andere leverancier pas op 15 november.
Dan nieuwe contract is vanaf dan aan de tarieven zoals dit op vandaag in dat contract is opgemaakt, nog aan de duurdere tarieven dus.
Ondertussen zijn de tarieven al stuk gezakt en zullen misschien nog verder zakken.
Wat als ik op de dag van de start van het nieuwe contract een nieuwe V-test uitvoer en bij diezelfde leverancier opnieuw een nieuw contract met de nieuwe, goedkoper tarieven wil aangaan.
Gaat dit nieuwe contract dan met onmiddellijke ingang in werking of blijft het oude contract nog een maand behouden?
Ik weet dat als ik vandaag een nieuw contract onderteken bij een andere energie leverancier, ik nog een maand vooropzeg moet doen bij mijn huidige leverancier.
Stel dat ik vandaag nieuw contract teken bij een ander leverancier.
Dan start het nieuwe contract bij de andere leverancier pas op 15 november.
Dan nieuwe contract is vanaf dan aan de tarieven zoals dit op vandaag in dat contract is opgemaakt, nog aan de duurdere tarieven dus.
Ondertussen zijn de tarieven al stuk gezakt en zullen misschien nog verder zakken.
Wat als ik op de dag van de start van het nieuwe contract een nieuwe V-test uitvoer en bij diezelfde leverancier opnieuw een nieuw contract met de nieuwe, goedkoper tarieven wil aangaan.
Gaat dit nieuwe contract dan met onmiddellijke ingang in werking of blijft het oude contract nog een maand behouden?
Re: Veranderen van energieleverancier
Jij verandert van energiecontract zoals andere mensen van hemd. Denk je daar zoveel voordeel mee te doen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Veranderen van energieleverancier
Vermoedelijk kan je de afrekening ook gewoon vragen !
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.