Verandering energieleverancier
Verandering energieleverancier
Heeft er iemand ervaring met mega. Ik zou 300 euro kunnen besparen maar ken de leverancier niet.
Re: Verandering energieleverancier
Hier we go .
Wie biedt u dit aan mega of een of andere website.
Kijk op de website van de vreg onder leveranciers vergelijking.
En wie is uw huidige leverancier onder welke postcode en welke formule.
Voor gas , voor elec ?
Veel beloven doet de zotten in vreugde leven.
Mega heeft bvb contracten van 1 3 5 jaar.
En 300 € besparen is dan gewoonlijk op het duurste tarief op de markt.
Blijft dan ook nog heeft u heden het duurste tarief.
U kent Mega niet , wij kennen uw huidige leverancier niet.
In een elec tarief is bvb de kostprijs van de kw/h de kleinste prijs , net tarieven de hoogste kost.
Historisch lage elec prijzen nu en historische hoge blijvende net tarieven heden.
Gas is een ander verhaal de verschillen zijn er in prijs kw/ h .
En dan komt het allerbelangrijkste het verbruik .
Zou mooi zijn bvb 5000 kw elec en gas 20000 kw/h en dan 300 € goedkoper.
Dromen zijn bedrog zong Borsato.
En dit wil niet zeggen dat er geen besparing mogelijk is.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Mega is volgens mijn profiel winnaar bij de groepsaankoop van samen sterk er. 54 % voordeliger dan het huidig marktaanbod. Vrijblijvend inschrijven via hen kan nog. Eind deze maand krijg ik mijn berekening met de tariefkaart. Ik ben benieuwd naar mijn raming nu de prijzen historisch laag staan. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met het platform via hun halfjaarlijkse groepsaankopen.
Ik zit sinds een paar maanden bij Mega. Tot op heden niet over te klagen (nu stroom is stroom en gas is gas).
Hun aanbod was voor mij het laagst en het feit dat ze groene stroom beloven is mooi meegenomen (al was het geen dealbreaker voor mij).
Als je ook zou overgaan mag je altijd deze link gebruiken: --EDIT mod: KNIP link--
Hun aanbod was voor mij het laagst en het feit dat ze groene stroom beloven is mooi meegenomen (al was het geen dealbreaker voor mij).
Als je ook zou overgaan mag je altijd deze link gebruiken: --EDIT mod: KNIP link--
+1fly4two schreef: ↑17 mei 2020, 22:07 Mega is volgens mijn profiel winnaar bij de groepsaankoop van samen sterk er. 54 % voordeliger dan het huidig marktaanbod. Vrijblijvend inschrijven via hen kan nog. Eind deze maand krijg ik mijn berekening met de tariefkaart. Ik ben benieuwd naar mijn raming nu de prijzen historisch laag staan. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met het platform via hun halfjaarlijkse groepsaankopen.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Duizend € wordt dan minder dan 500 € droom maar verder.BDE86 schreef: ↑18 mei 2020, 07:31+1fly4two schreef: ↑17 mei 2020, 22:07 Mega is volgens mijn profiel winnaar bij de groepsaankoop van samen sterk er. 54 % voordeliger dan het huidig marktaanbod. Vrijblijvend inschrijven via hen kan nog. Eind deze maand krijg ik mijn berekening met de tariefkaart. Ik ben benieuwd naar mijn raming nu de prijzen historisch laag staan. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad met het platform via hun halfjaarlijkse groepsaankopen.
2000 € wordt dan minder dan 1000 € on zin tot en met.
Estate Guru believer.
Indien het niet het beste resultaat is op de markt wordt het de Vlaamse Energieleverancier. Of er moest een 3-jarig contract al wreed laag staan. Maar dat zie ik niet gebeuren. 29 mei will tell.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior