Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Cookies van spaargids verwijderen
-
anonymous
Ben naar volgende gegaan:
Internet Options > Browsing History > Settings > View Files
en daar alle cookies weggegooid, die ik zeker niet nodig heb.
Spaargids stond zelfs niet in de lijst
Internet Options > Browsing History > Settings > View Files
en daar alle cookies weggegooid, die ik zeker niet nodig heb.
Spaargids stond zelfs niet in de lijst
hallo
Vooreerst mijn excuses voor de ongemakken van de afgelopen week.
We denken dat het opgelost zal zijn, wie nog problemen heeft kan 2 zaken proberen:
1. van op de homepagina op de logout klikken. Belangrijk is dat je dit doet van op de homepagina en niet van op het forum
2. indien 1 niet helpt kan je de cookies verwijderen
We hopen hiermee het opgelost te hebben, laat zeker weten of het lukt.
Groeten
Kristof
We denken dat het opgelost zal zijn, wie nog problemen heeft kan 2 zaken proberen:
1. van op de homepagina op de logout klikken. Belangrijk is dat je dit doet van op de homepagina en niet van op het forum
Groeten
Kristof
- Oudere Jongere
- Hero Member

- Contacteer:
Moest deze ochtend ook cookies verwijderen en opnieuw inloggen om terug te kunnen posten. ERR_TOO_MANY_REDIRECTS als foutmelding ervoor.
@Webmaster: de performantie van het forum is sinds de migratie wel een stuk beter; mijn dank daarvoor.
notsureifserious.jpg
@Webmaster: de performantie van het forum is sinds de migratie wel een stuk beter; mijn dank daarvoor.
Lukske schreef:Wie gebruikt er nu "Chrome"?
Daar heb je alleen maar problemen mee.
notsureifserious.jpg
Kristof,webmaster schreef:hallo
Groeten
Kristof
Neen, sorry, probleem is daarmee niét opgelost.
Heb volgende getest: (met Chrome)
1) Homepagina / logout / naar forum / aanmelden => Resultaat: Aanmelden lukt niet, "too many redirects".
2) Cookies verwijderen / naar forum / aanmelden lukt nu wel / naar topic / reactie posten => Resultaat: lukt niet, "too many redirects".
Dan maar terug IE opgestart om te reageren...
Het probleem zit niet alleen bij Chrome.
Toen ik daarjuist iets wou posten had ik het ook voor in Firefox. Na het verwijderen van de cookies kon ik probleemloos inloggen.
Daarna wou ik (nog ingelogd) melden dat ik het probleem ook had, en kreeg dezelfde melding opnieuw. Dus opnieuw cookies verwijderen, opnieuw inloggen,....
Toen ik daarjuist iets wou posten had ik het ook voor in Firefox. Na het verwijderen van de cookies kon ik probleemloos inloggen.
Daarna wou ik (nog ingelogd) melden dat ik het probleem ook had, en kreeg dezelfde melding opnieuw. Dus opnieuw cookies verwijderen, opnieuw inloggen,....
Momenteel ben ik met Chrome bezig, maar ook Firefox werkt niet altijd.gotjee schreef:Bij mij hetzelde thuis via Chrome kan ik niet meer inloggen en gebruik ik dus puur voor deze site Firefox.
Hier met Explorer 11 geen problemen !
Spaargids cookies verwijderd in chrome maar privé berichten versturen lukt nog steeds niet. Krijg dan die "too many redirects" boodschap.webmaster schreef:hallo
Groeten
Kristof
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
De foto's in de linker kolom zijn verdwenen.
wij slagen er niet in om het probleem te reproduceren
als iemand ons kan toelichten hoe hij vanop een incognitobrowser het probleem aan de hand krijgt zullen wij hem/haar eeuwig dankbaar zijn
als iemand ons kan toelichten hoe hij vanop een incognitobrowser het probleem aan de hand krijgt zullen wij hem/haar eeuwig dankbaar zijn
een grote vooruitgang is wel het verdwijnen van alle vormen van reclame hier,of ligt dat aan mijn adblokker?
Wie nog problemen heeft kan eens uitloggen en terug inloggen, dat zou alles moeten verhelpen
indien niet geef zeker een seintje.
indien niet geef zeker een seintje.
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
Als ik klik op Recente berichten zie ik geen foto's van Spaargidsers in de linker kolom
Als je zo graag mijn foto ziet zal ik hem wel in het groot naar je opsturen.