Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Ja maar jammer genoeg zie je de berichten dan wel verschijnen wanneer iemand de persoon die op je negeerlijst staat door iemand gequote wordt.
Maar wees gerust, er staan er wel wat op mijn negeerlijst en bij deze is ie nog een beetje aangevuld.
Maar wees gerust, er staan er wel wat op mijn negeerlijst en bij deze is ie nog een beetje aangevuld.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Vooral jammer dat er niet consequent wordt gemodereerd

Vaganzza schreef: ↑Vandaag 07:44 search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keyw ... or_id=9067
Bij deze zelfde regel toegepast. Quisling toch maar eens opgezocht.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Zoals ik ook al in een privébericht getypt hebt: er zijn mensen die tot inkeer komen en je hebt mensen die blijven volharden. Ieder kiest voor zichzelf welk kamp hij kiest.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Allez Carpe, stuur snel een mailtje met "oprechte spijtbetuigingen" en alles is terug OK.

Zelf een definitieve ban blijkt dan toch niet zo definitief te zijn.

Het zou beter zijn iemand een tijdelijke ban voor een langere periode op te leggen (een week, een maand ...) om zo iemand tot inzicht te laten komen. In plaats van een definitieve ban al na enkele uren op te heffen louter en alleen omdat iemand - al dan niet gemeend - een mailtje met "spijtbetuigingen" heeft verstuurd. Maar dat is slechts mijn mening ....
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
De vraag is ook wat er zal gebeuren als de spijtoptant na x aantal tijd opnieuw hervalt in zijn/haar oude zonden? Opnieuw een ban en dan opnieuw een mailtje met verontschuldigen enz, enz.