Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
De rechtse op de foto -Bassie- lijkt anders wel verdacht veel op uw avatarVincentVega schreef: ↑Vandaag 18:40Bassie en Adriaan. Als je de ene ziet staan, dan komt de ander er ook aan. Of wisselt snel van account![]()
Een clown die je niet serieus hoeft te nemen, net zoals 'VincentVEGA'

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Hero Member
We moeten jou dus niet serieus nemenKV schreef: ↑Vandaag 18:43De rechtse op de foto -Bassie- lijkt anders wel verdacht veel op uw avatarVincentVega schreef: ↑Vandaag 18:40
Bassie en Adriaan. Als je de ene ziet staan, dan komt de ander er ook aan. Of wisselt snel van account![]()
IMG_4319.jpeg
Een clown die je niet serieus hoeft te nemen, net zoals 'VincentVEGA'![]()

Heb ik ook nooit gedaan

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Geen idee waar je het over hebt
Hier heb je het duidelijk over VincentVega
zie je duidelijk met wat hij weer begint :
Of bedoelt hij hier met "Bassie en Adriaan, als je de ene ziet staan komt de andere er ook aan "VincentVega schreef: ↑Vandaag 18:40
Bassie en Adriaan. Als je de ene ziet staan, dan komt de ander er ook aan. Of wisselt snel van account![]()
Vega duikt op , en wie komt nadien ... ?
Trivium
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Hero Member
Je bent weeral oneerlijk. Het begon hier, met een post van jou:KV schreef: ↑Vandaag 19:27Geen idee waar je het over hebt
Hier heb je het duidelijk over VincentVega
zie je duidelijk met wat hij weer begint :VincentVega schreef: ↑Vandaag 18:40
IMG_4319.jpeg
Of bedoelt hij hier met "Bassie en Adriaan, als je de ene ziet staan komt de andere er ook aan "
Vega duikt op , en wie komt nadien ... ?
Trivium
Je DEFINITIEVE ban van deze morgen ben je blijkbaar al verstuur

En nog veel erger (of toch voor de moderator): jouw PB aan Vaganzza met jouw zogenaamde schuldinzicht en belofte om je voortaan beter te gedragen blijken nep te zijn

Laatst gewijzigd door VincentVega op 15 oktober 2025, 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Het enige wat ik beloofd heb ik is niet meer in de kinderachtige VEGA-valletjes te lopen.VincentVega schreef: ↑Vandaag 19:37Je DEFINITIEVE ban van deze morgen ben je blijkbaar al vergeten.![]()
En nog veel erger (of toch voor de moderator): jouw zogenaamde schuldinzicht en belofte om je voortaan beter te gedragen blijken nep te zijn![]()
En dat is iets wat ik nog moet leren, een proces van langere adem zal het worden blijkbaar :
Het negeren van onzin en getrol
- VincentVega
- Hero Member
Den ben je heel slecht bezig … en zelf nu kan je het niet latenKV schreef: ↑Vandaag 19:40Het enige wat ik beloofd heb ik is niet meer in de kinderachtige VEGA-valletjes te lopen.VincentVega schreef: ↑Vandaag 19:37
Je DEFINITIEVE ban van deze morgen ben je blijkbaar al vergeten.![]()
En nog veel erger (of toch voor de moderator): jouw zogenaamde schuldinzicht en belofte om je voortaan beter te gedragen blijken nep te zijn![]()
En dat is iets wat ik nog moet leren, een proces van langere adem zal het worden blijkbaar :
Het negeren van onzin en getrol

Zoals in mijn vorige bericht vermeld: je kwam tussen in een discussie die niet over jou ging en je speelde onmiddellijk op de persoon.
Negeren is nochtans heel gemakkelijk. Er bestaat zelf een speciale knop voor, zoals de moderator vandaag nog eens herhaald heeft. Je moet alleen hem willen gebruiken en dat wil je duidelijk niet. Eerder nog wat olie op het vuur gooien, dat is meer jouw stijl (of is het “steil”

Ah... is dat zo ?VincentVega schreef: ↑Vandaag 18:35 Zo kennen we jou. Eerst de boel wat opstoken en dan het afbollen met de staart tussen de benen.![]()

Ik heb mijn mening gezegd. Maar zoals vaganza al zei : niet de leden beslissen wie er mag zijn en wie niet.
Zo heb ik dat toch begrepen.
Als dat de kant is waar je wil staan : up to you zeker ?
@KV : Trivium is niet 1 van de 22