vergelijking opbrengst spaargeld
vergelijking opbrengst spaargeld
Heeft Rabobank.be gecontroleerd ( kunnen controleren ? ) of de concurrende banken wel de juiste intresten hebben vermeld ? De berekeningen zijn zo ingewikkeld geworden dat het mogelijk voor een bank heel moeilijk is om de berekeningen van hun concurrenten te controleren.
Ik denk hier bv. aan BKCP die een behoorlijk onderscheid maakt tussen vers en oud geld, en het zou mij sterk verwonderen dat zij in werkelijkheid zoveel zouden geven dan dat zij opgegeven hebben.
CE maakt het onderscheid tussen oude en nieuwe klant , behalve voor de mensen die hen hun jaarlijks klachtenbriefje hebben gestuurd.
Ik denk hier bv. aan BKCP die een behoorlijk onderscheid maakt tussen vers en oud geld, en het zou mij sterk verwonderen dat zij in werkelijkheid zoveel zouden geven dan dat zij opgegeven hebben.
CE maakt het onderscheid tussen oude en nieuwe klant , behalve voor de mensen die hen hun jaarlijks klachtenbriefje hebben gestuurd.
Laatst gewijzigd door paul op 31 december 2008, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Re: vergelijking opbrengst spaargeld
We hebben alle binnengekomen resultaten gecontroleerd. Het was inderdaad zeer moeilijk om alle renteschommelingen en voorwaarden na te gaan van het voorbije jaar.
De resultaten van KBC, ING en Fortis hebben we zelf uitgerekend en zijn dus niet door de desbetreffende banken geverifieerd. Omdat het niet altijd erg duidelijk was hoe de premies exact werden berekend, hebben we daar telkens de voordeligste berekening voor de spaarder toegepast.
Rabobank.be biedt u zijn allerbeste wensen aan voor 2009!
De resultaten van KBC, ING en Fortis hebben we zelf uitgerekend en zijn dus niet door de desbetreffende banken geverifieerd. Omdat het niet altijd erg duidelijk was hoe de premies exact werden berekend, hebben we daar telkens de voordeligste berekening voor de spaarder toegepast.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: vergelijking opbrengst spaargeld
Wederkerige wensen voor Rabo, de moderator en z'n gezin (want eigenlijk moeten ze hem/haar ook 'n stukje missen omdat hij/zij ons ook in het weekend te woord staat)Rabobank.be schreef: We hebben alle binnengekomen resultaten gecontroleerd. Het was inderdaad zeer moeilijk om alle renteschommelingen en voorwaarden na te gaan van het voorbije jaar.
Ik kan het mij voorstellen dat het niet simpel zal geweest zijn om uit zo'n kluwen uit te raken, en als dank heeft de schrijvende pers d'er nog eens de verkeerde rentevoet voor Rabo bij gepubliceerd (als dank voor het geleverde werk?). Vandaag werd het wel in het "héél klein" recht gezet.
Mooie objectieve uiteenzetting.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!