Verhoging spaarboekje bij BKCP vanaf 01/07
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Mikecentjes
- Newbie

- Contacteer:
Verhoging spaarboekje bij BKCP vanaf 01/07
Vandaag even langs geweest bij mijn BKCP kantoor. Adviseur wist mij te vertellen dat er een rentestijging van het spaarboekje zou zijn vanaf 01 juli. Rente zou verhogen naar 1.80% +0.40%. Niet zo slecht. Heeft iemand daar ook van gehoord?
Re: Verhoging spaarboekje bij BKCP vanaf 01/07
Leuk voor je als dat waar is maar zelfs dan blijven ze nog achter op Rabobank dat de rente op de gewone spaarrekening 3 maanden geleden al verhoogd heeft naar 1,90% + 0,40%.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Laat me raden ... BKCP ... alleen voor 'vers' geld ?
-
Franscoppy
- Full Member

- Contacteer:
BKCP niet verwarren met Record bank.
BKCP-rente is zoals een jojo. Soms heel hoog, dan weer ferm zakken, dan een actie voor vers geld, dan weer laag voor iedereen en nu weer hoger. Moraal van het verhaal: zet je geld ergens anders.
De spaarrente bij BKCP is nu inderdaad 1,80% + 0,40%. Allen daarheen dus.
Is hier op Spaargids al aangepast, op spaargids kan je rekenen.Yaris schreef:De spaarrente bij BKCP is nu inderdaad 1,80% + 0,40%. Allen daarheen dus.
Nu alleen nog (overal) een spaarrente die de inflatie kan/mag volgen, een yoyo is voor mij dan geen probleem.
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.