Verhuren via Sociaal Verhuur Kantoor
- JanvanGent001
- Newbie
Verhuren via Sociaal Verhuur Kantoor
Ik bezit een eenslaapkamerappartement van < 10 jaar dat ik zou willen verhuren.
Heb al wat gezien van huurschade en niet-betaling van appartementen in de nabije omgeving.
Dus dacht ik, waarom niet verhuren via een sociaal verhuurkantoor?
Zijn er forumleden die daarmee ervaring hebben en zo ja dewelke?
Heb al wat gezien van huurschade en niet-betaling van appartementen in de nabije omgeving.
Dus dacht ik, waarom niet verhuren via een sociaal verhuurkantoor?
Zijn er forumleden die daarmee ervaring hebben en zo ja dewelke?
Re: Verhuren via Sociaal Verhuur Kantoor
Ik heb er geen ervaring mee maar ik vermoed dat je gewoon dezelfde problemen zal hebben...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Mijn ervaring stopt bij het eerste contact met het svk. Zeer vriendelijk aan telefoon, daar niet van. Maar de huurprijzen die zij betalen zijn echt wel heel laag. Wanneer zou ik via hun verhuren: als ik een oud pand aankoop dat volledig gerenoveerd moet worden. Je krijgt dan subsidies tot en met en minder schrijfgeld en noem maar op.
Als je al een woning hebt zou ik het niet doen.
Als je al een woning hebt zou ik het niet doen.
Idem maar zelf voor een oud appartement met nood aan renovatie blijft het geen economische investering (mijn ervaring).
Enkel theoretische kennis hierover.
Groot voordeel is dat je zeker bent van de - waarschijnlijk vrij lage - huur. Als de huurders niet betalen; niet uw probleem. Als de huurders een probleem hebben: niet uw probleem. Als het leeg zou staan: niet uw probleem. Als de huurders het kot afbreken ; niet leuk maar in principe niet uw probleem.