Verkiezingen in de VS 2020
Re: Verkiezingen in de VS 2020
Geweldige film, maar het is wel geen documentaire. Het enige wat serieuze problemen heeft gegeven voor Kubric was het interieur van de B52 bommenwerper, die was toen nog nagelnieuw en de verschillende posities van de crew zijn nagebouwd op de set, bronnen waren rapporten aan het Congres met diagrammen tijdens de ontwikkeling. Naar het schijnt zijn er van het Pentagon uit mensen komen kijken en die trokken wit weg, zeker de details van het wapenen van de bom en de procedures voor het lanceren waren echt 99% accuraat.
In Amerika heb je dat Continuity of Government-principe, dat indien om 1 of andere reden de Commander-in-Chief (de president, TRUMP DUS OP DIT MOMENT OH MIJN GOD YARISSSSSS) niet kan reageren dan gaat het verder in de keten.
De Britten hebben iets gelijkaardigs, 1 van de eerste taken van elke nieuwe premier is het schrijven van de "letters of last resort" dat zijn verzegelde brieven die in de safe liggen aan boord van elke Vanguard duikboot. Indien het UK verrast zou worden door een nucleaire aanval en de overheid niet kan reageren, staan hier instructies in voor de kapitein. Inhoud is nooit gelekt, maar naar alle vermoeden is dat "rain hell".
Rusland, China, Pakistan, India, Best Korea enzo hebben allicht hetzelfde principe...
Over de huidige Strike capaciteit zeg ik niets

EDIT Belgische artilleriebn's in de BSD;
14A In Werl met de Honest John, later de LANCE.
6A (the Royal Six) in Soest, het peloton Nucleair (Pel NU)
Laatst gewijzigd door anonymous7 op 8 januari 2021, 22:47, 5 keer totaal gewijzigd.
Hallo Yaris? Hallo Yaris? No comment??? Take it over please...
Pikant detail; ik heb zelfs ooit de Amerikaanse man met de 'football' gezien in het echt!

(niet mijn foto, ik was écht niet van plan om mijn GSM uit te halen toen
)

(niet mijn foto, ik was écht niet van plan om mijn GSM uit te halen toen

Pikant detail ?
Ik heb ooit grieten rond een paal zien draaien zonder broek aan, in het echt.
Dat is pikant.
Ik heb mijn gsm niet genomen om een foto te trekken want dan vliegt ge daar buiten.
Maar jij hebt den dikste hoor.
Ik heb ooit grieten rond een paal zien draaien zonder broek aan, in het echt.
Dat is pikant.
Ik heb mijn gsm niet genomen om een foto te trekken want dan vliegt ge daar buiten.
Maar jij hebt den dikste hoor.
Helaas, ik heb nog nooit moeten betalen voor tetten te zien. Leuk dat je dat even wil delen. Snap je frustratie nu wel beter, de dames van plezier zijn al even dicht natuurlijk...
Toch een foto gevonden van indertijd. Dit was wel voor de landing. Was een goede dag voor te snel te rijden, elke motard uit België stond toen in Brussel

- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Voor mensen die echt niet kunnen slapen in een wereld waarin Trump nog steeds president is (looking at you, Yaris!), hier DIT artikel, een goede samenvatting van hoe het allemaal in mekaar zit (voor zover bekend).
Ja man. Je bent een bink he. Een echte vent. De vrouwen vragen je vast op straat wat ze voor jou gratis kunnen doen. Ikzelf vind jou een blaas maar we kunnen niet allemaal hetzelfde idee hebben.
Maar ik denk dat je het concept van een dergelijke keet, zijn omgeving, werking, noch de prijs begrijpt. Of dat je doet alsof.
Als je interesse groot was zou ik het je wel willen uitleggen.
Maar het is algemeen bekend dat soldaten en vrouwen van plezier niet / nooit samengaan, dus... Een bink die overal alles gratis heeft zoals jij zal dat zeker nooit gaan bezoeken. Meer plaats voor mij.
Je leven is al gevuld door de wetenschap dat je de man met de bal gezien hebt, zelf vastgesteld hebt dat de verkiezingen in USA vervalst werden ...en wat nog allemaal. Het is al af man !
Ik koester liever die herinnering die ik hiervoor beschreef.
Die was tenminste echt, niet zelf verzonnen of bekeken door een complotdetectiebril die slecht afgesteld is.
Foto's van mijn landing heb ik zelf. Ik vind de jouwe niet interessanter.
Maar ik denk dat je het concept van een dergelijke keet, zijn omgeving, werking, noch de prijs begrijpt. Of dat je doet alsof.
Als je interesse groot was zou ik het je wel willen uitleggen.
Maar het is algemeen bekend dat soldaten en vrouwen van plezier niet / nooit samengaan, dus... Een bink die overal alles gratis heeft zoals jij zal dat zeker nooit gaan bezoeken. Meer plaats voor mij.
Je leven is al gevuld door de wetenschap dat je de man met de bal gezien hebt, zelf vastgesteld hebt dat de verkiezingen in USA vervalst werden ...en wat nog allemaal. Het is al af man !
Ik koester liever die herinnering die ik hiervoor beschreef.
Die was tenminste echt, niet zelf verzonnen of bekeken door een complotdetectiebril die slecht afgesteld is.
Foto's van mijn landing heb ik zelf. Ik vind de jouwe niet interessanter.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 8 januari 2021, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar, Trump gaat nooit een kernaanval doen in die laatste weken...
Komaan, denk eventjes 5 seconden na op een niet politiek-gekleurde manier

Daar durf ik best wel veel op te verwedden, die mens is een beetje gestoord in zijn communicatie en een slechte verliezer, maar het is geen zot...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Nog ééntje over de dubbele standaard van de MSM:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Trump gaat geen "bom" werpen... Waarom in "Godsnaam" zou hij dit wel doen? Hij beslist NIETS. Wat een absurde discussie.Aerolla schreef: ↑8 januari 2021, 23:40Maar, Trump gaat nooit een kernaanval doen in die laatste weken...
Komaan, denk eventjes 5 seconden na op een niet politiek-gekleurde manier
Daar durf ik best wel veel op te verwedden, die mens is een beetje gestoord in zijn communicatie en een slechte verliezer, maar het is geen zot...
Nu de Dem's de macht in handen hebben zal het wellicht snel afgelopen zijn met de fratsen van o.a. Antifa en BLM. De buit is immers binnen.
De Bolsjevieken hebben het hun voorgedaan: zodra ze aan de macht waren, was het afgelopen met de (door hen geschapen !) anarchie en heerste er repressie en kadaverdiscipline. Afspraak binnen enkele maanden.
Laatst gewijzigd door SparSpaar op 9 januari 2021, 09:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je nog iets gehoord van Antifa of BLM de laatste weken?
Ik denk dat de geldkraan is dichtgegaan voor hun ongeveer 6 weken voor de presidentsverkiezingen, omdat uit peilingen bleek dat de gemiddelde Amerikaan de 'binnenstad in vuur' beu was. Antifa trok door het land in groepen touringcars, dat kost geld...geen geld meer, en de useful idiots in de media krijgen te horen dat Antifa en BLM niet goed zijn voor de Democraten in de peilingen, dat het terug over iets anders moet gaan...et voila!

Laatst gewijzigd door anonymous7 op 9 januari 2021, 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij heeft zelfs geweigerd een eitje te gooien (op Iran). Israel had hem nochtans de pap in de mond gegeven door hun verraderlijke aanval op het Saoedische olieveld, een goed jaar geleden. Maar hij heeft aan zijn generaals weerstaan. Idem in het geval van de zgn gifgasaanval van Assad.
Volgens sommigen is het nu zeker dat de VS een kernoorlog zullen beginnen ('pre-emptive strike').