Verkiezingen in de VS 2020
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Re: Verkiezingen in de VS 2020
Trump Praised For Accepting Election Results 4 Years Quicker Than Hillary Clinton Did

Media outlets from coast to coast praised President Trump today after he accepted the results of the 2020 election in a relatively timely fashion. Even CNN pointed out that it took Trump way less time to accept the results than it has two-time failed presidential candidate Hillary Clinton.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
anonymous9
Van het onderlijnde deel van dit citaat zou ik graag de originele uitspraak van CNN willen lezen. Google vindt alvast niets.CarpeNoctem schreef: ↑12 januari 2021, 19:47 Trump Praised For Accepting Election Results 4 Years Quicker Than Hillary Clinton DidMedia outlets from coast to coast praised President Trump today after he accepted the results of the 2020 election in a relatively timely fashion. Even CNN pointed out that it took Trump way less time to accept the results than it has two-time failed presidential candidate Hillary Clinton.![]()
![]()
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Euh, je kent dus duidelijk The Babylon Bee niet?
Een gat in je cultuur

Een gat in je cultuur
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- Heeft Trump de verkiezingsuitslag al geaccepteerd?
- Heeft Hillary Clinton de uitslag vier jaar geleden betwist?
-
anonymous9
Ik heb hen zonet leren kennen: satirische conservatieve Christelijke nieuwssiteCarpeNoctem schreef: ↑12 januari 2021, 20:11 Euh, je kent dus duidelijk de Babylon Bee niet?
Een gat in je cultuur![]()
![]()
Heb een beetje medelijden: tot een paar maanden geleden kende ik ook 't Scheldt niet
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Fixed that for you.
Oh, en je hebt ook een gat in je cultuur
Een mens leert nogal wat bij op SG hé?MoreOrLess schreef: ↑12 januari 2021, 20:14Heb een beetje medelijden: tot een paar maanden geleden kende ik ook 't Scheldt niet
Beter dan een gat in mijn hand.
-
anonymous7
Vandaag een opiniestuk gelezen met deze foto's.
'Een schande. Hoe kan dit. Democratie onwaardig. Trump ontslag. Trump. TrumpTrumpTrump.'

En ik pink dan een traantje weg, denkend aan onze wereld;

Met dank aan Barack 'Dronekiller' Obama en Hillary Clinton, zijn minister van BuZa, die de 'Arabische Lente' organiseerden in 2010-2012. Alles destabiliseren, en dankzij onze manke Euro/Linkse immigratie-politiek nu verzuipen in de kanspareltjes...en hierdoor zijn dit soort 'Amerikaanse' taferelen hier al jarenlang doodnormaal...en is er 1 Belgische verkozene die hierdoor ontslag heeft moeten nemen omdat ze de burgers niet hebben beschermd van deze situaties? Ik denk het niet...
Trump noemde Brussel een "hellhole" enkele jaren geleden, en onze politiekers fulmineerden. Gisteren staken relschoppers weer auto's en een commissariaat in de fik. Het hoofdpunt op HLN? De Gouden Schoen...De enige reactie op sociale media was van het Vlaamsch Belang. En dan zijn trado's verbaasd dat die stemmen krijgen. Den Trump heeft meer voeling met de politiek van onze hoofdstad, dan de 28 PS-burgemeesters samen...
Young soldiers have always had to clean up after mediocre old statesmen
Disclaimer: please no "gebt ervooo gekozeneeeeeeeeh!!!!!!" "hadgestudeereeeeeeeh!"ik klaag niet over het werk, dat doe ik graag, maar over de situatie
'Een schande. Hoe kan dit. Democratie onwaardig. Trump ontslag. Trump. TrumpTrumpTrump.'

En ik pink dan een traantje weg, denkend aan onze wereld;

Met dank aan Barack 'Dronekiller' Obama en Hillary Clinton, zijn minister van BuZa, die de 'Arabische Lente' organiseerden in 2010-2012. Alles destabiliseren, en dankzij onze manke Euro/Linkse immigratie-politiek nu verzuipen in de kanspareltjes...en hierdoor zijn dit soort 'Amerikaanse' taferelen hier al jarenlang doodnormaal...en is er 1 Belgische verkozene die hierdoor ontslag heeft moeten nemen omdat ze de burgers niet hebben beschermd van deze situaties? Ik denk het niet...
Trump noemde Brussel een "hellhole" enkele jaren geleden, en onze politiekers fulmineerden. Gisteren staken relschoppers weer auto's en een commissariaat in de fik. Het hoofdpunt op HLN? De Gouden Schoen...De enige reactie op sociale media was van het Vlaamsch Belang. En dan zijn trado's verbaasd dat die stemmen krijgen. Den Trump heeft meer voeling met de politiek van onze hoofdstad, dan de 28 PS-burgemeesters samen...
Young soldiers have always had to clean up after mediocre old statesmen
Disclaimer: please no "gebt ervooo gekozeneeeeeeeeh!!!!!!" "hadgestudeereeeeeeeh!"ik klaag niet over het werk, dat doe ik graag, maar over de situatie
Laatst gewijzigd door anonymous7 op 14 januari 2021, 10:02, 3 keer totaal gewijzigd.
-
amturingas
- Verbannen Gebruiker

Gisteren hebben ze preventief de National Guard ingezet.
Hun aanwezigheid was voldoende om herrieschoppers buiten te houden.
Missie geslaagd dus.
Laatst gewijzigd door amturingas op 14 januari 2021, 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
amturingas
- Verbannen Gebruiker

Zelfs Trump heeft het licht gezien ....
"No true supporter of mine could ever endorse political violence. No true supporter of mine could ever disrespect law enforcement or our great American flag," he said from behind the Resolute Desk in the Oval Office.
"Now I am asking everyone who has ever believed in our agenda to be thinking of ways to ease tensions, calm tempers and help to promote peace in our country," he said.
Trump issued a statement through the White House in the afternoon that insisted "there must be NO violence, NO lawbreaking and NO vandalism of any kind."
"No true supporter of mine could ever endorse political violence. No true supporter of mine could ever disrespect law enforcement or our great American flag," he said from behind the Resolute Desk in the Oval Office.
"Now I am asking everyone who has ever believed in our agenda to be thinking of ways to ease tensions, calm tempers and help to promote peace in our country," he said.
Trump issued a statement through the White House in the afternoon that insisted "there must be NO violence, NO lawbreaking and NO vandalism of any kind."
-
anonymous7
...behalve als je BLM aanhanger bent. Dan is het ok...amturingas schreef: ↑14 januari 2021, 08:18Trump issued a statement through the White House in the afternoon that insisted "there must be NO violence, NO lawbreaking and NO vandalism of any kind."
De les is, rellen waarbij Jan met de pet zijn huis, auto en werk in de fik gaan is 'understandable and courageous'. 'Mostly peaceful'. Laten begaan. Laissez faire. Faits divers. Rellen waarbij de politieke elite wat de dicht in de buurt van het gepeupel komt, dat mag dan weer niet. Er is een reden waarom de BLM betogingen in Washington low key waren. Hun meesters lieten niet toe om hun nest te bevuilen. In andere steden mocht dat wel.
-
amturingas
- Verbannen Gebruiker

Ah, dat is nieuw voor mij. Ik wist dat Trump het geweld in het Capitol had veroordeeld. Ik wist niet dat hij nu ook het BLM verdedigt.TooTall schreef: ↑14 januari 2021, 08:51...behalve als je BLM aanhanger bent. Dan is het ok...amturingas schreef: ↑14 januari 2021, 08:18Trump issued a statement through the White House in the afternoon that insisted "there must be NO violence, NO lawbreaking and NO vandalism of any kind."
Trump blijft verbazen. In 2024 wordt hij nog de kandidaat van de Democraten
-
anonymous7
Stel u voor...dat hij in 2024 opnieuw kandidaat zou zijn voor de Republikeinen.amturingas schreef: ↑14 januari 2021, 08:55 Trump blijft verbazen. In 2024 wordt hij nog de kandidaat van de Democraten![]()
That would be epic
Voor de rest, panem et circenses...

-
amturingas
- Verbannen Gebruiker

Je vergeet het belangrijkste. De reden dat er rellen waren:TooTall schreef: ↑14 januari 2021, 09:00Stel u voor...dat hij in 2024 opnieuw kandidaat zou zijn voor de Republikeinen.amturingas schreef: ↑14 januari 2021, 08:55 Trump blijft verbazen. In 2024 wordt hij nog de kandidaat van de Democraten![]()
That would be epic
Voor de rest, panem et circenses...
![]()
- Reden voor de rellen Capitol: Trump die volkomen terecht oproept om zijn gestolen verkiezingen rechtmatig op te eisen.
- Reden voor de BLM: honderden onschuldige mensen met een donkere huidskleur doodgeschoten door de witte politie. Nogal snel op hun tenen getrapt, de mensen met een donkere huidskleur...
-
anonymous7
Trump riep op tot geweld. Indien toch, toon mij waar? De media en de politiek zagen hier hun kans schoon om na te trappen.amturingas schreef: ↑14 januari 2021, 10:10 - Reden voor de rellen Capitol: Trump die volkomen terecht oproept om zijn gestolen verkiezingen rechtmatig op te eisen.
- Reden voor de BLM: honderden onschuldige mensen met een donkere huidskleur doodgeschoten door de witte politie. Nogal snel op hun tenen getrapt, de mensen met een donkere huidskleur...
En uw 'honderden onschuldigen' dat zijn geen honderden maar tientallen, en dat zijn natuurlijk allen future brainsurgeons, astronauten, en accountants,........ En niet alleen dat, als een zwarte agent een misdadiger doodschiet zijn er geen rellen...waarom?
Don't start shit, don't get shot. Play stupid games, win stupid prizes. En als je deel uitmaakt van een kwetsbare groep, stop met de victim-culture, dat gaat je echt niet helpen. Je kan die relschoppers morgen ALLES geven wat ze willen, ALLES, en dan nog gaan ze rellen om een nieuwe TV te kunnen stelen.
Laatst gewijzigd door anonymous7 op 14 januari 2021, 10:30, 2 keer totaal gewijzigd.