verlaagde rente bij beo bank, wie is de volgende ?
verlaagde rente bij beo bank, wie is de volgende ?
Deze morgen bericht gekregen van Beo bank dat men de rente op de step up rekening zal aanpassen ( lees verlagen ) marktconform. De rente blijft op 0.01 % en de getrouwheidspremie zakt van 0.35 % naar 0.10 %. Komt daarbij op gelijk niveau van quasi alle andere " gewone " spaarrekeningen. Wie is de volgende Me Direct, Santander, 
Re: verlaagde rente bij beo bank, wie is de volgende ?
Je kan er vanopaan dat evenzeer medirect, nibc en santander, hun rentes zullen laten zakken. Soms komen ze met een nieuwe rekening met een kruimeltje intrest méér, om dan na enkele maanden opnieuw te zakken.
Ik denk dat ze even wat extrakapitaal nodig hebben, en, eens dat binnengehaald is, stoten ze die rekening weer af.
Ik denk dat ze even wat extrakapitaal nodig hebben, en, eens dat binnengehaald is, stoten ze die rekening weer af.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
anonymous
Het heeft dan inderdaad totaal geen zin meer om een step-up aan te houden gezien je er maar 750 per maand op kwijt kan. Brengt maar even weinig meer op als een gewone spaarrekening waar je onbeperkt op kan storten. Ik zal morgen beginnen met ze leeg te halen en naar Santander te versluizen voor zolang deze nog wat meer geeft.
Het is snel gegaan bij Beobank... Van veel meer dan de anderen naar het absolute minimum.
Doordat ik een zeer tevreden kredietkaartklant ben hij Beobank ga ik mijn geld daar nog een tijd laten staan, op zijn minst. Ik ga wel stoppen met bijstorten.
Als Santander en NIBC niet meer zouden geven dan bv KBC, ING en Belfius zou ik er morgen al weggaan. Maar dat is nog niet aan de orde.
Doordat ik een zeer tevreden kredietkaartklant ben hij Beobank ga ik mijn geld daar nog een tijd laten staan, op zijn minst. Ik ga wel stoppen met bijstorten.
Als Santander en NIBC niet meer zouden geven dan bv KBC, ING en Belfius zou ik er morgen al weggaan. Maar dat is nog niet aan de orde.
Zat er aan te komen. Gelukkig al vanaf oktober met het maandelijks leeghalen gestart (dus nog met oude, royalere getrouwheidspremie). In september 2020 einde Beobank voor mij.
Voor wie zoekt die vindt, er is nog steeds en altijd beter dan die miezerige 0,11%.
Voor wie zoekt die vindt, er is nog steeds en altijd beter dan die miezerige 0,11%.
Bpostbank zou wel eens de volgende kunnen worden