Vermogensbeheer, en door wie ?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Vermogensbeheer, en door wie ?
Wij zijn op zoek om een deel van ons spaargeld door iemand te laten beheren.
We willen er dus zelf geen omziens naar hebben.
We zijn zelf beiden 45 jaar hebben een goede job, twee kinderen(12 en 15) en een eigen woning.
We maken al gebruik van de bekende voordelen zoals pensioensparen.
Het zou dan om een bedrag van een €250.000 gaan, geld dat we zeker kunnen missen en lange tijd niet nodig gaan hebben.
Zelf denken wij dan hierbij aan Keytrade(Key private) of Medirect.
Bij andere zit je snel met hogere bedragen en hogere kosten veronderstel ik.
Keytrade(Key private)
U betaalt 0.75% per jaar, incl. transactiekosten, excl. BTW en taksen op het bedrag van uw portfeuille in discretionair beheer. Geen instapkosten, geen uitstapkosten, geen bewaarloon.
Toegankelijk vanaf € 15.000.
MeDirect :
Online vermogensbeheer voor iedereen
Gespreide beleggingsportefeuille beheerd door experts in functie van uw beleggersprofiel
Reeds vanaf €5.000 en maandelijks bijstorten vanaf €100 indien gewenst
Geen instap- en uitstapkosten, enkel een beheersvergoeding van 0,90% incl. BTW
Gericht op solide rendementen en volledig online te volgen 24/7
Zijn er hier mensen die hier ervaringen mee hebben of ons advies kunnen geven hierover ?
We willen er dus zelf geen omziens naar hebben.
We zijn zelf beiden 45 jaar hebben een goede job, twee kinderen(12 en 15) en een eigen woning.
We maken al gebruik van de bekende voordelen zoals pensioensparen.
Het zou dan om een bedrag van een €250.000 gaan, geld dat we zeker kunnen missen en lange tijd niet nodig gaan hebben.
Zelf denken wij dan hierbij aan Keytrade(Key private) of Medirect.
Bij andere zit je snel met hogere bedragen en hogere kosten veronderstel ik.
Keytrade(Key private)
U betaalt 0.75% per jaar, incl. transactiekosten, excl. BTW en taksen op het bedrag van uw portfeuille in discretionair beheer. Geen instapkosten, geen uitstapkosten, geen bewaarloon.
Toegankelijk vanaf € 15.000.
MeDirect :
Online vermogensbeheer voor iedereen
Gespreide beleggingsportefeuille beheerd door experts in functie van uw beleggersprofiel
Reeds vanaf €5.000 en maandelijks bijstorten vanaf €100 indien gewenst
Geen instap- en uitstapkosten, enkel een beheersvergoeding van 0,90% incl. BTW
Gericht op solide rendementen en volledig online te volgen 24/7
Zijn er hier mensen die hier ervaringen mee hebben of ons advies kunnen geven hierover ?
Re: Vermogensbeheer, en door wie ?
Er zijn er hier veel met KBC aandelen, je niet zomaar laten aanpraten 

Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Financiele sector is wel niet bepaald slim om aandelen van te pakken op dit moment.
suggestie: koop deze op MeDirect:
http://www.morningstar.be/be/funds/snap ... F00000QLV4
Dividendrendement 7,94
Dividendfrequentie Monthly
zit waarschijnlijk ook in hun vermogensbeheer-portefeuille
Dividendrendement 7,94
Waarom zou dit fonds een goede suggestie zijn?Sanakoev schreef: ↑25 maart 2018, 12:00 suggestie: koop deze op MeDirect:
Dividendrendement 7,94
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Kan moeilijk €250.000 in de fonds steken lijkt me.
Ik zoek dus echt vermogensbeheer en niet zelf fondsen gaan aankopen.
Ik zoek dus echt vermogensbeheer en niet zelf fondsen gaan aankopen.
Lees ook eens vermogensbeheer-tot-3x-duurder-t23848.html
Ik denk niet dat veel spaargidsers aan vermogensbeheer doen. Wat zin heeft het dan nog op dit forum te komen.
Je geeft een zoek opdracht in Google vermogensbeheer en je hebt alle aanbieders. Er zijn er die open zijn over de kosten en anderen vraag je een folder aan.
Ik denk niet dat veel spaargidsers aan vermogensbeheer doen. Wat zin heeft het dan nog op dit forum te komen.
Je geeft een zoek opdracht in Google vermogensbeheer en je hebt alle aanbieders. Er zijn er die open zijn over de kosten en anderen vraag je een folder aan.
Als iemand een groot vermogen onder vermogenbeheer heeft zou die toch ook perfect nog met een eigen kleiner kapitaal een aandelen portefeuille kunnen beheren en hier actief zijn?Nakal schreef: ↑25 maart 2018, 19:04 Lees ook eens vermogensbeheer-tot-3x-duurder-t23848.html
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
IK heb inderdaad al een bestaande aandelenportefeuille die ik stilaan wil gaan afbouwen en het werk overlaten aan iemand anders. Beheerders zoals Keytrade, beleggen in alles, dus niet alleen fondsen of ETF's maar ook goud, valuta, obligaties enz.
Zij hebben een veel beter overzicht waar en wanneer in of uit te stappen.
Neen ze weten het echt niet beter. Ze geven u gewoon onterecht een beter gevoelann01 schreef: ↑25 maart 2018, 20:52 IK heb inderdaad al een bestaande aandelenportefeuille die ik stilaan wil gaan afbouwen en het werk overlaten aan iemand anders. Beheerders zoals Keytrade, beleggen in alles, dus niet alleen fondsen of ETF's maar ook goud, valuta, obligaties enz.
Ik zou ook eens gaan horen bij Deutsche Bank.
Vanaf dat bedrag is er veel mogelijk.
Als ik me niet vergis betaal je een kost van 0,90%, zijn er geen instap-, uitstap- en bewaarkosten, en krijg je de retrocessie op fondsen ook terug.
Ben onlangs naar een event geweest, en moest ik het geld hebben, zou ik wellicht hiervoor kiezen.
Ga ik zeker mee bekijken.
-
- Newbie
- Contacteer:
blijf ver weg van BELFIUS als het op vermogensbeheer aankomt.
zie ook hun barnumreclame in " DE TIJD " van vorig weekend. ( zogenaamd " whealth management" )
zie ook hun barnumreclame in " DE TIJD " van vorig weekend. ( zogenaamd " whealth management" )