vermogensbeheer
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
vermogensbeheer
Wie heeft ervaring met ONAFHANKELIJKE vermogensbeheerders?
Aanraders??
Aanraders??
Re: vermogensbeheer
Mijn advies, afblijven, en uw geld zelf beheren. De banken keihard tegen elkaar uitspelen, nergens voor betalen, zeker geen instapkosten, en lage beheerskosten eisen.
Met vermogensbeheer heb je geen enkele garantie, let op het beruchte zinnetje, ik ben geen idioot, en lees al de kleine, bijna onleesbare lettertjes, "wij streven er naar" en zo verder. Dit geeft 0.00 % garantie, wel veel bla bla zonder inhoud.
Vraag eens, geef mij ieder jaar 3 % netto, of 4 % netto, vul zelf in, + kapitaalgarantie, wedden dat het niet kan !
De risico's voor de klant, de instap-en beheerskosten voor de bank, mij niet gezien, ik hou de regie van mijn geld in eigen hand.
Met vermogensbeheer heb je geen enkele garantie, let op het beruchte zinnetje, ik ben geen idioot, en lees al de kleine, bijna onleesbare lettertjes, "wij streven er naar" en zo verder. Dit geeft 0.00 % garantie, wel veel bla bla zonder inhoud.
Vraag eens, geef mij ieder jaar 3 % netto, of 4 % netto, vul zelf in, + kapitaalgarantie, wedden dat het niet kan !
De risico's voor de klant, de instap-en beheerskosten voor de bank, mij niet gezien, ik hou de regie van mijn geld in eigen hand.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Newbie
Re: vermogensbeheer
Afblijven: ongetwijfeld, Patrick1. Het zijn geen liefdadigheidspatrick1 schreef:Mijn advies, afblijven, en uw geld zelf beheren. De banken keihard tegen elkaar uitspelen, nergens voor betalen, zeker geen instapkosten, en lage beheerskosten eisen.