Verzekerd wonen van Argenta nog steeds een aanrader?
-
robinvandyck
- Full Member

- Contacteer:
Verzekerd wonen van Argenta nog steeds een aanrader?
Ik zou graag toch eens wat tips en de hulplijn willen inroepen van forumgangers. Ik ben al jaren verzekerd bij Argenta zowel brand als familiale verzekering maar hoor of lees niet altijd positieve reacties hierop. Daarom denk ik eraan om mijn verzekeringen beter te laten onderbrengen bij een verzekeringsmakelaar. Het gaat mij vooral om de service. Ik ben ook klant bij ING en deze ligt maar te zwaaien met zijn brandverzekering tot het zover is dat je het nodig hebt. Ik ben ook bij de federale verzekering maar dat is zuiver voor een TAK 21 product. Waar zijn jullie verzekerd en wat kunnen jullie aanraden?
Re: Verzekerd wonen van Argenta nog steeds een aanrader?
Beste,
De woningverzelering van Argenta is al jaren bij een van de beste. zie ook testaankoop bij hun evaluatie qua dekking moeten ze telkens toegeven dat argetna bij de beste is. Ook qua schadeafhandeling heb ik geen klachten.
Ook qua tariefiëring zitten ze erg scherp. Ik heb vorig jaar dit laten bekijken bij diverse maatschappijen en ze lachten maar groen.
Veel succes !
De woningverzelering van Argenta is al jaren bij een van de beste. zie ook testaankoop bij hun evaluatie qua dekking moeten ze telkens toegeven dat argetna bij de beste is. Ook qua schadeafhandeling heb ik geen klachten.
Ook qua tariefiëring zitten ze erg scherp. Ik heb vorig jaar dit laten bekijken bij diverse maatschappijen en ze lachten maar groen.
Veel succes !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.