Bij welke banken ben je klant? (update 19-05-2010)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Bij welke banken ben je klant? (update 19-05-2010)
Dit is een update van dit topic. Zo kunnen we de cijfers vergelijken. Deze poll loopt 6 maanden, dan zal er een nieuw topic geopend worden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Bij welke banken ben je klant? (update 19-05-2010)
Hallo, Cortal bestaat al een tijdje niet meer (sinds okt-nov 2009 overgedragen aan Fortuneo). Ter info.Vaganzza schreef:Dit is een update van dit topic. Zo kunnen we de cijfers vergelijken. Deze poll loopt 6 maanden, dan zal er een nieuw topic geopend worden.
Laatst gewijzigd door cardoman op 20 mei 2010, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt om te melden, had erover gekeken. Ik heb de indruk dat doordat ik net Cortal verwijderd heb, de mensen opnieuw moeten stemmen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Sorry voor dat...Vaganzza schreef:Bedankt om te melden, had erover gekeken. Ik heb de indruk dat doordat ik net Cortal verwijderd heb, de mensen opnieuw moeten stemmen.
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
Stille dood voor deze poll ofzo 
nope, net nog keytrade en rabo aangevinktSebastiaan1985 schreef:Stille dood voor deze poll ofzo
Ik dacht trouwens dat de West-Vlaamse bank overgenomen was door BKCP ?
-
Sebastiaan1985
- VIP member

- Contacteer:
idd en blijkbaar al 2 jaar geledenrutifruti schreef:Ik dacht trouwens dat de West-Vlaamse bank overgenomen was door BKCP ?
http://www.express.be/sectors/nl/financ ... /92665.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
doe eens beter uw werk, vaganzza
ik had dat blijkbaar nog niet ingevuld. Ondertussen een huis gekocht en daardoor een hoop verschuivingen van mijn geld (in negatieve zin ... nuja, voor huis op lange termijn positieve zin).
huidige strategie:
Keytrade: gebruik ik voor dagelijkse verichtingen
Rabobank spaarrekening: voor spaargeld (geen rabo plus account, want met verbouwingen enzo weet je nooit wanneer je plots je geld nodig hebt)
Argenta: bedragen van aankopen via Mastercard worden op argentarekening gestort, maar meer niet.
Binckbank en CE heb ik een rekening, maar beiden staan op 0 en dat zal wel nog even zo blijven.
huidige strategie:
Keytrade: gebruik ik voor dagelijkse verichtingen
Rabobank spaarrekening: voor spaargeld (geen rabo plus account, want met verbouwingen enzo weet je nooit wanneer je plots je geld nodig hebt)
Argenta: bedragen van aankopen via Mastercard worden op argentarekening gestort, maar meer niet.
Binckbank en CE heb ik een rekening, maar beiden staan op 0 en dat zal wel nog even zo blijven.