update eID
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
update eID
Krijg bij inloggen op internetbankieren bericht dat mijn eID gegevens dienen geactualiseerd te worden. Klopt want eID is gelet op vervaldatum vernieuwd. Dit kan zowel via de smartphone als via internetbankieren op PC. Na 3 dagen tevergeefs geprobeerd te hebben aan de vraag te voldoen contact opgenomen met bankkantoor. Uitleg van het kantoor is "sorry meneer het systeem werkt niet je zal eens moeten langskomen in de bank ". Nogmaals het zoveelste bewijs dat men meer en meer moet betalen voor minder en minder service.
Re: update eID
Internetbankieren betekent voor mijn gevoel dat alle verrichtingen via internet kunnen gedaan worden.
Hoe doen online banken, die geen kantoren hebben, dat dan?
Hoe doen online banken, die geen kantoren hebben, dat dan?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Simpel, een scan van voor- en achterkant bezorgen.
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Port 2: SWRD (50%) - AVWS (25%) - AVWC(15%) - 5MVL (10%)
Uiteraard doen veel (of de meeste) online banken dat op die manier.
Maar ik bedoelde eigenlijk: als online banken dat zo kunnen oplossen, waarom moet er dan in dit geval in het kantoor langsgekomen worden?
Waarschijnlijk om van de gelegenheid te profiteren om de klant iets anders proberen aan te smeren?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ben klant bij banken, zowel online als met kantoren die me na het klant worden nog nooit om een update hebben gevraagd ...
In Spanje blokkeren ze je rekening als je voor de vervaldatum van je huidige de nieuwe niet ingeeft, zullen wat verder staan als in ons apenland ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Recent ook ID-kaart vernieuwd. Het varieert sterk van bank tot bank hoe gebruiksvriendelijk dit online kan gebeuren. Bij een bepaalde bank kreeg ik ook een melding bij het inloggen om mijn gegevens aan te passen. Bij het volgen van de link werkte het ook niet. Via een andere weg (door na het inloggen naar een submenu te gaan daar ID kaart kunnen inlezen en gegevens updaten) het toch kunnen regelen. Als het bij dezelfde (staats) bank is, kan je mss zo proberen en bespaar je je een gesprekje op kantoor.
Bij KBC en Argenta weet ik dat je de nieuwe eID-kaart in een automaat moet steken.
Bij de meeste banken een scan of foto uploaden of mailen.
Bij ING en Fortis ook.
Hier in de buurt hebben de banken een paar gezamelijke pinautomaten in het centrum staan, dan kun je daarin je nieuwe ID kaart meteen uploaden bij zowel ING, Fortis als KBC. Alleen bij Argenta moest ik bij hun pinautomaat langsgaan.