Eurovisiesongfestival
-
- Hero Member
- Contacteer:
Eurovisiesongfestival
Zo, dat hebben we dan ook weer gehad.
Het belangrijkste is dat we niet gewonnen hebben, anders moesten we het volgend jaar organiseren en dat is verspilling van belastinggeld.
Briljante keuze voor Red Sebastian en zijn liedje. Het was op voorhand zeker dat we hiermee niet zouden winnen (liedje dat je na 2 seconden weer vergeten bent, en - oh ironie - kleurloze persoonlijkheid van de vertolker).
LGBTQIXYZ-vakje afgevinkt ook.
Het mag ook niet opvallen dat we expres een slechte inzending gedaan hebben, zodat zoals elk jaar een paar experts konden verklaren dat we tot de kanshebbers zouden behoren
En dan nadien konden verklaren dat het onbegrijpelijk was dat "we" niet in de finale geraakt zijn.
Het belangrijkste is dat we niet gewonnen hebben, anders moesten we het volgend jaar organiseren en dat is verspilling van belastinggeld.
Briljante keuze voor Red Sebastian en zijn liedje. Het was op voorhand zeker dat we hiermee niet zouden winnen (liedje dat je na 2 seconden weer vergeten bent, en - oh ironie - kleurloze persoonlijkheid van de vertolker).
LGBTQIXYZ-vakje afgevinkt ook.
Het mag ook niet opvallen dat we expres een slechte inzending gedaan hebben, zodat zoals elk jaar een paar experts konden verklaren dat we tot de kanshebbers zouden behoren

En dan nadien konden verklaren dat het onbegrijpelijk was dat "we" niet in de finale geraakt zijn.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Re: Eurovisiesongfestival
Wel grappig!
Iedereen zo heel overtuigd dat Israël niet mocht meedoen. Krijg je ineens meer dan 200.000 stemmen (vanuit België) tijdens de finale waarvan het merendeel naar Israël gaat. 12 punten.
Hypocrisie ten top.
Doet me terugdenken aan de tijd dat Primark naar België kwam. Het land stond op zijn kop en het kon niet zijn dat zo'n winkels naar België kwamen. Een winkel waarvan bewezen werd dat ze aan kinderarbeid doen en dat ze tijdens het produceren van hun rommel enorm schadelijk zijn voor het milieu.
Ik heb toen in een interview ooit aangegeven dat ik wel verwacht dat mensen massaal naar Primark zullen gaan, want het is goedkoop en dat trekt aan.
Ik heb toen echt bagger over me gekregen.
Laat me duidelijk zijn (ik kom daar niet, ik vind het gewoon echt rommel) maar wat verwacht je nu zelf?
Mocht ik het geweten hebben, ik had ook een stemmetje aan Israël gegeven. Beetje extra provoceren. Maar goed, het was niet nodig. Ze kregen al 12 punten.
En wie zijn die bookmakers? Is dat de lokale LGBTQAIF18534fJEMZKNG366131-afdeling in de plaatselijke kroeg die vol verwachting al die nummers beoordeeld?
Iedereen zo heel overtuigd dat Israël niet mocht meedoen. Krijg je ineens meer dan 200.000 stemmen (vanuit België) tijdens de finale waarvan het merendeel naar Israël gaat. 12 punten.
Hypocrisie ten top.
Doet me terugdenken aan de tijd dat Primark naar België kwam. Het land stond op zijn kop en het kon niet zijn dat zo'n winkels naar België kwamen. Een winkel waarvan bewezen werd dat ze aan kinderarbeid doen en dat ze tijdens het produceren van hun rommel enorm schadelijk zijn voor het milieu.
Ik heb toen in een interview ooit aangegeven dat ik wel verwacht dat mensen massaal naar Primark zullen gaan, want het is goedkoop en dat trekt aan.
Laat me duidelijk zijn (ik kom daar niet, ik vind het gewoon echt rommel) maar wat verwacht je nu zelf?
Mocht ik het geweten hebben, ik had ook een stemmetje aan Israël gegeven. Beetje extra provoceren. Maar goed, het was niet nodig. Ze kregen al 12 punten.
En wie zijn die bookmakers? Is dat de lokale LGBTQAIF18534fJEMZKNG366131-afdeling in de plaatselijke kroeg die vol verwachting al die nummers beoordeeld?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Aangezien stemmen (veel) geld kost doe ik niet mee aan dergelijke onzin.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
De luidste schreeuwers menen vaak dat ze voor “de meerderheid” spreken maar zijn in het echt een kleine (maar luidruchtige) minderheid.Kevva schreef: ↑20 mei 2025, 23:58 Wel grappig!
Hypocrisie ten top.
Dat was al zo bij de klimaatbetogingen van Anuna De Wever (die meende dat haar partij Groen bij de verkiezingen van 2019 de grootste Vlaamse partij ging worden en de premier ging leveren

En dat is nu weer het geval in het conflict Israël-Palestina.
De grote massa roept niet luidkeels … maar heeft wel vaak een afwijkende mening van die van de linkse “woke” roeptoeters

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Papa De Wever is toch maar mooi premier nu.
Spaanse omroep en VRT twijfelen aan televoting van 12 punten voor Israël en willen een onderzoek.
Dit is allemaal politiek.
Dit is allemaal politiek.
Ik vind het vooral hoopgevend dat het weer Vlaanderen is dat zo'n slecht resultaat haalt. De Walen zijn weer boos op ons, en meer separatistische stemmen gaan op: Alleen Wallonie mag nog kandidaten leveren, Vlaanderen betaalt. Zo doet iedereen waar hij het beste in is.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Idd, laat ons de beste eruit halen wat ook de taal is. In voetbal bv. zijn de walen nergens, toch moet het nationaal elftal een zekere Waalse quota, anders krijgen we miserie .....patrick4 schreef: ↑Gisteren 09:24 Ik vind het vooral hoopgevend dat het weer Vlaanderen is dat zo'n slecht resultaat haalt. De Walen zijn weer boos op ons, en meer separatistische stemmen gaan op: Alleen Wallonie mag nog kandidaten leveren, Vlaanderen betaalt. Zo doet iedereen waar hij het beste in is.
Gewoon afschaffen die onzin.
Voetbal is totaal onbelangrijk en irrelevant. Er zijn belangrijker zaken waar onze Waalse landgenoten wel goed in zijn. Denk maar aan stressloos van het leven genieten zonder overbodige luxe.