Capler
TIP
Capler
Ik ben me aan het informeren bij Capler.nl om een investering te doen in PE voor 8 à 10 jaar.
Vanaf 5.000 euro kan je al instappen.
Ik lees wel dat je als Belg je TOB bij aankoop en ook bij verkoop nog zelf moet aangeven. De TOB zou dan 1,32% zijn.
Ben je dan sowieso al 2,64% van je rendement kwijt? Of denk ik te kort door de bocht.
Heeft er iemand al ervaring met Capler?
Alvast bedankt!!
Ik lees wel dat je als Belg je TOB bij aankoop en ook bij verkoop nog zelf moet aangeven. De TOB zou dan 1,32% zijn.
Ben je dan sowieso al 2,64% van je rendement kwijt? Of denk ik te kort door de bocht.
Alvast bedankt!!
Re: Capler
Niemand? 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Capler
Je vergeet de 3,95% instapkosten.Sooi86 schreef: ↑18 mei 2025, 15:33 Ik ben me aan het informeren bij Capler.nl om een investering te doen in PE voor 8 à 10 jaar.
Alvast bedankt!!
Je vergeet ook de 1,5% jaarlijkse beheerskosten die komen bovenop de jaarlijkse beheerskosten van de fondsen waarin ze beleggen. Ze geven geen info daarover maar het zal boven de 2% zijn. Dat is al 3,5% per jaar.
Daarnaast spreken ze alleen over de fantastische winsten van de toekomst. Ze reppen met geen woord over hun prestaties van het verleden.
Bij de echte Private Equity fondsen kun je niet zomaar instappen en uitstappen wanneer je wilt. Logisch gezien de financiele structuur: de bedrijven waarin je investeert kunnen niet zomaar kapitaal terugbetalen. Dikwijls geldt dat je er 10 jaar of zo moet inblijven.
Ook daarover reppen ze met geen woord.
Wegblijven dus.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/