Peiling nieuw beleid VS
Re: Peiling nieuw beleid VS
Met enige walging de persconferentie tussen clown Trump en Kanselier Merz bekeken. Hoe laag kan je vallen wanneer je je zo onderdanig opstelt tegenover Trump. Scheld die vent de huid vol in plaats van je zo kruiperig te gedragen.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ja, dat zal veel goed doen aan de relatie tussen de VS en Europa

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Elon Musk is continuing his criticism of president Trump’s “Big Beautiful Bill” on X by calling it the “Big Ugly Bill,” perhaps in reference to Trump’s dislike of taunting nicknames.
“The Big Ugly Bill will INCREASE the deficit to $2.5 trillion!” Musk wrote in a post.
Tesla: -9,35%
Zie je Trumps wraak al. Ik zie het al voor me: 100% tarief omdat Tesla veel onderdelen invoert
“The Big Ugly Bill will INCREASE the deficit to $2.5 trillion!” Musk wrote in a post.
Tesla: -9,35%
Zie je Trumps wraak al. Ik zie het al voor me: 100% tarief omdat Tesla veel onderdelen invoert

Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Never a dull moment.
Trump & Musk rollen al vechtend over straat Twitter:

To be continued ...

En de memes steken natuurlijk al de kop op:
de wokers willen hun anti-Musk-zelfklever weer van hun Tesla verwijderen:

Trump & Musk rollen al vechtend over straat Twitter:

To be continued ...

En de memes steken natuurlijk al de kop op:
de wokers willen hun anti-Musk-zelfklever weer van hun Tesla verwijderen:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Het gaat van kwaad tot erger tussen Trump en Musk
https://www.hln.be/buitenland/ruzie-tru ... ~a5d1f374/
“Ruzie Trump en Musk escaleert: Tesla-topman pleit voor afzetten president”
Ik volg het met enig leedvermaak vanop afstand, vanuit mijn zetel met een pintje en een zak popcorn in de hand

https://www.hln.be/buitenland/ruzie-tru ... ~a5d1f374/
“Ruzie Trump en Musk escaleert: Tesla-topman pleit voor afzetten president”
Ik volg het met enig leedvermaak vanop afstand, vanuit mijn zetel met een pintje en een zak popcorn in de hand

-
- Sr. Member
- Contacteer:
Trump wil van zijn Tesla af die hij gekocht had om reklame te maken voor Tesla, toen Trump het witte huis omgetoverd had in een Tesla showroom

Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Op Twitter blijft het memes regenen:

Het raadsel van onze medeposter die geen achternamen juist kan schrijven is ook opgelost. Hij verklaart zelf bang te zijn om zijn horizon te verruimen en beperkt zich tot de gesubsidieerde pers. En wat lezen we daar:

Het raadsel van onze medeposter die geen achternamen juist kan schrijven is ook opgelost. Hij verklaart zelf bang te zijn om zijn horizon te verruimen en beperkt zich tot de gesubsidieerde pers. En wat lezen we daar:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
De verdoemde deksele MSM , blijkt dus vooruitziend te zijn...CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 08:14
![]()
Ook binnen het groepje dat zich beperkt tot memes , plaatjes en gemanipuleerde quotes in het universum X sijpelt het besef binnen wat voor figuren hun vooraanstaande goden eigenlijk zijn....
Hoewel de dag grijs en regenachtig start blijken er toch zonnestralen door te komen.
Wie weet eindig ik toch nog ooit eens een dag in een kroeg ("de natuurlijke biotoop" van eerdergenoemde) om een aantal zaken kort te sluiten.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik vrees dat je -voor de zoveelste keer- totaal het punt mist

De MSM kwam in dit geval zoals gewoonlijk een dag achter. Maar dat was helemaal het punt niet ...
Omdat ik nog niet alle hoop heb opgegeven voor jou een tip: er staan 3 achternamen in de titel van het MSM-artikel. Zoek de fout.
Nog wat memes:

Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 7 juni 2025, 08:52, 2 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Er is ook een plaatje bij van jouw “vooraanstaande goden”KV schreef: ↑Vandaag 08:38De verdoemde deksele MSM , blijkt dus vooruitziend te zijn...CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 08:14
![]()
Ook binnen het groepje dat zich beperkt tot memes , plaatjes en gemanipuleerde quotes in het universum X sijpelt het besef binnen wat voor figuren hun vooraanstaande goden eigenlijk zijn....
Hoewel de dag grijs en regenachtig start blijken er toch zonnestralen door te komen.
Wie weet eindig ik toch nog ooit eens een dag in een kroeg ("de natuurlijke biotoop" van eerdergenoemde) om een aantal zaken kort te sluiten.

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Trek het je niet aan, het gebeurt wel vaker met KV dat hij iets niet snaptCarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 08:46Ik vrees dat je -voor de zoveelste keer- totaal het punt mist
De MSM kwam in dit geval zoals gewoonlijk een dag achter. Maar dat was helemaal het punt niet ...

Je begint opnieuw de zaken overhoop te gooien , ik heb niks speciaals met die heren. Helaas is dat een karikatuur dat jij er zelf telkens van tracht te maken... Dat karikaturen uw levensweg zijn , dat gun ik je ten harte. Maar laat anderen die er niks mee te maken hebben er buiten.VincentVega schreef: ↑Vandaag 08:47
Er is ook een plaatje bij van jouw “vooraanstaande goden”![]()
IMG_1545.jpeg
I.v.m. vooraanstaande goden , even de werkelijkheid :
Het is uw leermeester die afgelopen week lekker zitten keuvelen heeft aan de telefoon. (Zowel met XI als met Poetin)
https://www.nrc.nl/nieuws/2025/06/05/do ... n-a4895999
https://www.hln.be/buitenland/ongeziene ... ~a2c6d779/
https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/ar ... vrede-niet
(Een gesprek in het kader van bespreking tegenaanval om Oekraïne een lesje te leren na hun drone aanval tot in het diepe Rusland)
Of zou het aan de boodschapper in kwestie liggen die dingen verkoopt die nergens op slaanVincentVega schreef: ↑Vandaag 08:48Trek het je niet aan, het gebeurt wel vaker met KV dat hij iets niet snaptCarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 08:46
De MSM kwam in dit geval zoals gewoonlijk een dag achter. Maar dat was helemaal het punt niet ...![]()

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Dat zal iets te ingewikkeld zijn voor KV , vrees ik …CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 08:46Ik vrees dat je -voor de zoveelste keer- totaal het punt mist
Omdat ik nog niet alle hoop heb opgegeven voor jou een tip: er staan 3 achternamen in de titel van het MSM-artikel. Zoek de fout.

Zorg jij eerst maar dat je multiple choice vraag met giscorrectie opgelost geraakt waar je op vastgelopen bent eerder deze weekVincentVega schreef: ↑Vandaag 09:10Dat zal iets te ingewikkeld zijn voor KV , vrees ik …CarpeNoctem schreef: ↑Vandaag 08:46
Omdat ik nog niet alle hoop heb opgegeven voor jou een tip: er staan 3 achternamen in de titel van het MSM-artikel. Zoek de fout.![]()

KV schreef: ↑5 juni 2025, 20:42
Jij -als grote kenner van de begrotingschulden- mag nu het getal op tafel leggen wat het engagement van Franken met zich zal meebrengen.
Ik zal er alvast een multiple choice vraag van maken voor je (wel met giscorrectie , denk dus goed na ) :
- Het zal meer zijn dan 30miljard EURO op jaarbasis
- Het zal minder zijn dan 30miljard EURO op jaarbasis