ING/Belfius
TIP
ING/Belfius
Hoi
Komen die 2 banken met een alternatief in augustus, september? Vorige jaar een termijnrekening geopend bij beide banken en half september komt dit bedrag vrij. Graag had ik opnieuw voor deze 2 bedragen een 'defensief' product gevonden om dit geld tijdelijk te parkeren.
Komen die 2 banken met een alternatief in augustus, september? Vorige jaar een termijnrekening geopend bij beide banken en half september komt dit bedrag vrij. Graag had ik opnieuw voor deze 2 bedragen een 'defensief' product gevonden om dit geld tijdelijk te parkeren.
Re: ING/Belfius
Ik heb een goeie maand terug ingetekend op een obligatiefonds bij ING met een vaste looptijd van 3 jaar en een coupon van ongeveer 3,40%. Mij werd verteld dat ze in september een gelijkaardig iets gingen lanceren in september maar er daarnaast nog extra aanbod ging zijn met kapitaalsbescherming.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
ING - bankfonds en kapitaalbeschermingVita schreef: ↑17 juni 2025, 22:28 Ik heb een goeie maand terug ingetekend op een obligatiefonds bij ING met een vaste looptijd van 3 jaar en een coupon van ongeveer 3,40%. Mij werd verteld dat ze in september een gelijkaardig iets gingen lanceren in september maar er daarnaast nog extra aanbod ging zijn met kapitaalsbescherming.
alles aanwezig om wat alarmbelletjes te laten afgaan ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Dit fonds Is wel niet hetzelfde als een termijnrekening. Ik denk dat je het hebt over het obligatiefonds van Schroder LU3016405527, met beoogde jaarlijkse bruto coupon van 3% + eventueel een bijkomende coupon op einddatum. Bij dat fonds heb je geen kapitaal of rendementsgarantie zoals bij een termijntekening.Vita schreef: ↑17 juni 2025, 22:28 Ik heb een goeie maand terug ingetekend op een obligatiefonds bij ING met een vaste looptijd van 3 jaar en een coupon van ongeveer 3,40%. Mij werd verteld dat ze in september een gelijkaardig iets gingen lanceren in september maar er daarnaast nog extra aanbod ging zijn met kapitaalsbescherming.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Topicstarter had het over termijnrekeningen die gingen vervallen, de andere persoon heeft zich gewoon laten ... door ING, ik denk dat je ze door elkaar haaltTorro schreef: ↑17 juni 2025, 23:27Dit fonds Is wel niet hetzelfde als een termijnrekening. Ik denk dat je het hebt over het obligatiefonds van Schroder LU3016405527, met beoogde jaarlijkse bruto coupon van 3% + eventueel een bijkomende coupon op einddatum. Bij dat fonds heb je geen kapitaal of rendementsgarantie zoals bij een termijntekening.Vita schreef: ↑17 juni 2025, 22:28 Ik heb een goeie maand terug ingetekend op een obligatiefonds bij ING met een vaste looptijd van 3 jaar en een coupon van ongeveer 3,40%. Mij werd verteld dat ze in september een gelijkaardig iets gingen lanceren in september maar er daarnaast nog extra aanbod ging zijn met kapitaalsbescherming.
Make Spaargids " Great Again ! "