Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Federale Arizona-regering

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
1403 berichten
  • Pagina 93 van 94
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • Volgende
harlekyn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer harlekyn
Verstuur privébericht

Re: Federale Arizona-regering

• Citeer

Bericht door harlekyn » Gisteren 09:35

Brembos schreef: ↑Gisteren 03:47 Niemand is inderdaad Illegaal , daar heeft u 100% gelijk in.
Niemand is illegaal, de wereld is van iedereen … money for nothing and chicks for free ;D

CarpeNoctem
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer CarpeNoctem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door CarpeNoctem » Gisteren 10:51

Ondertussen gaan de afgunstigen in overdrive. Ze gaan betogen in hellhole Broekzele. Goed zo zou je denken, ze gaan het decennialang malgoverno van de PS eindelijk eens aan de kaak stellen.
Maar neen, ze gaan betogen in de Prins van Oranje-wijk in Ukkel. Eén van de weinige plaatsen in die hellhole waar de multiculturele zegeningen nog niet het sociale weefsel hebben kapotgemaakt. Il faut le faire :-[
De gewoonlijke afgunstplatitudes passeren andermaal de revue:
Afbeelding

Stop the rich? Ik zou net denken hoe meer hoe liever :-X

Afbeelding

Ad nauseam:
Afbeelding
:'(
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell

KV
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » Gisteren 12:02

CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 10:51

Afbeelding
Aangenaam verrast dat je je eens met de MSM bezig hopelijk besefte je dat je niet te geloofwaardig overkwam met je boodschapjes van het universum ‘X’

Ik hoop nu wel dat het verder evolueert naar eenzelfde kritische blik uit de vele andere maatschappelijke zaken van de actualiteit ;)

Kwakkie
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Kwakkie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Kwakkie » Gisteren 12:11

CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 10:51 Ondertussen gaan de afgunstigen in overdrive. Ze gaan betogen in hellhole Broekzele. Goed zo zou je denken, ze gaan het decennialang malgoverno van de PS eindelijk eens aan de kaak stellen.
Maar neen, ze gaan betogen in de Prins van Oranje-wijk in Ukkel. Eén van de weinige plaatsen in die hellhole waar de multiculturele zegeningen nog niet het sociale weefsel hebben kapotgemaakt. Il faut le faire :-[
De gewoonlijke afgunstplatitudes passeren andermaal de revue:
Afbeelding

Afbeelding

Ad nauseam:
Afbeelding
:'(
Hoe wereldvreemd kun je zijn.
Nu, ik stel voor dat ze allemaal het goede voorbeeld geven en allemaal met paard en kar gaan rondrijden (niet vergeten de stront op te kuisen), zelf hun patatten te planten en de straten kuisen, uiteraard als vrijwilliger zonder vergoeding.

harlekyn
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer harlekyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door harlekyn » Gisteren 12:50

CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 10:51
Je moet het zo ver niet zoeken: ze willen gewoon hun zomervakantie een week vroeger aanvatten ;D
Kwakkie schreef: ↑Gisteren 12:11 Nu, ik stel voor dat ze allemaal het goede voorbeeld geven en allemaal met paard en kar gaan rondrijden (niet vergeten de stront op te kuisen), zelf hun patatten te planten en de straten kuisen, uiteraard als vrijwilliger zonder vergoeding.
Of nog beter: dit alles tegen betaling doen, via een werkloosheidsvergoeding al dan niet aangevuld met een mantelzorgpremie (uiteraard zonder werkzoekende te zijn of mantelzorg te krijgen of te geven) ;D

Destereir
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Destereir
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Destereir » Gisteren 13:36

Allee... we hebben er een zeer intelligente poster bij die schrijft over de mantelzorgpremie zonder er een blaas over te weten wat dat eigenlijk is.

Zo hebben we er nog gehad zeker he ?

Als je zo ver naast de werkelijkheid mag lullen is het leven makkelijk uiteraard. Dan heb je altijd gelijk in je eigen gekke denkwereldje.
CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 10:51 afgunstigen .... overdrive. hellhole Broekzele. ..... malgoverno van de PS .....
....... betogen in Ukkel..... hellhole .....multiculturele zegeningen ...... het sociale weefsel ..... Il faut le faire :-[
..... afgunstplatitudes ...... de revue:

::) Er heeft er eentje een paar dagen zijn grootheidswaanzinpillen niet genomen.

Man, man, man... wat een aan elkaar geregen hoop braaksel moeten we hier weer lezen.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.

KV
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » Gisteren 13:54

Destereir schreef: ↑Gisteren 13:36 Allee... we hebben er een zeer intelligente poster bij die schrijft over de mantelzorgpremie zonder er een blaas over te weten wat dat eigenlijk is.

Als je zo ver naast de werkelijkheid mag lullen is het leven makkelijk uiteraard. Dan heb je altijd gelijk in je eigen gekke denkwereldje.
CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 10:51 afgunstigen .... overdrive. hellhole Broekzele. ..... malgoverno van de PS .....
....... betogen in Ukkel..... hellhole .....multiculturele zegeningen ...... het sociale weefsel ..... Il faut le faire :-[
..... afgunstplatitudes ...... de revue:

::) Er heeft er eentje een paar dagen zijn grootheidswaanzinpillen niet genomen.

Man, man, man... wat een aan elkaar geregen hoop braaksel moeten we hier weer lezen.
:D :D
Hetzelfde heb je bij Musk ook , die kan ook dergelijke onzin uitkramen ….
Juist ja , beiden situeren zich in het universum ‘X’

Hoewel onze vriend hier er zowaar een artikel (dat hem goed uitkwam) van die (dekselse) MSM bij heeft gehaald ;D ;D ;D

Destereir
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Destereir
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Destereir » Gisteren 14:22

Nu is het even wachten op de klassieke slimme reacties :

"En gij dan ?"
" en de ps dan ?"
"En de geldverbrander dan ?"

;D

Huisjetuintjefietsje
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Huisjetuintjefietsje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Huisjetuintjefietsje » Gisteren 14:33

Destereir schreef: ↑Gisteren 13:36 Allee... we hebben er een zeer intelligente poster bij die schrijft over de mantelzorgpremie zonder er een blaas over te weten wat dat eigenlijk is.

Dat is natuurlijk de klassieke drogreden/dooddoener die gebruikt wordt om bepaalde voorstellen/ideeën/opinies
te kelderen: hij kent er niks van en ik weet er alles van.

Er is ook nog een argumentum ad hominem (de persoonlijke aanval): "de ander heeft grootheidswaanzin’. Ook iets dat veel voorkomt om valselijk een andere opinie onderuit te halen.

Dat is gewoon onbeschoft taalgebruik. Mogelijk wijst dit op een gebrek aan een degelijke opvoeding tijdens de jeugd, slechte rolmodellen als voorbeeld en frustraties opgelopen tijdens de jeugd of het latere professionele en/of privéleven. ;D
KV schreef: ↑Gisteren 13:54 :D :D

Aanhaken bij de drogredenering en grof taalgebruik van een ander duidt op het Robin syndroom (het knechtje van Batman). Enerzijds duidt dat op een grote adoratie voor die ander (Batman), anderzijds is het opzettelijk opnemen van een dienende en onderdanige rol ook zorgwekkend. Een gebrek aan eigen opinie, samen met een laag zelfbeeld, maken Robin tot een gefrustreerd iemand. Meestal zijn deze Robins in het echte leven zeer verlegen, behalve achter het toetsenbord (“keyboard warriors”). Mogelijk wordt diezelfde onderdanige rol ook gespeeld in een sexuele context in het privéleven.

Dan er nog een "guilt by association" aan toevoegen door leden die een bepaalde opinie hebben over iets (zoals de media) te gaan vergelijken met een bekend iemand uit diezelfde media die negatief wordt bejegend
.
Beseffen jullie eigenlijk wel hoe zwak de argumentatie is, als je schoolvoorbeelden van drogredenen gebruikt?

Uiteraard zijn we allemaal maar mensen en is niemand vrij van dergelijke drogredenen, maar het zou helpen als we een beetje moeite doen om deze op te merken bij anderen - en nog veel moeilijker - bij onszelf.

Ikzelf heb geprobeerd om drogredenen in dit bericht te vermijden, maar mocht iemand drogredeneringen opmerken in mijn uiteenzetting, verneem ik dat graag met veel plezier. ;D

Destereir
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Destereir
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Destereir » Gisteren 15:18

Huisjetuintjefietsje schreef: ↑Gisteren 14:33
Dat is natuurlijk de klassieke drogreden/dooddoener die gebruikt wordt om bepaalde voorstellen/ideeën/opinies
te kelderen: hij kent er niks van en ik weet er alles van.
Lees eens iets over de mantelzorgpremie. Met wat geluk en gezond verstand snap je erg snel waarom ik dat schreef..
Ik weet er alles van : klopt niet. Dat heb ik niet gezegd. Erg goedkoop om mensen hun woorden te veranderen en dan te doen of je het gelijk in je binnenzak zitten hebt.
Ik weet er meer over dan die die postte over de mantelzorgpremie. Zeker weten.
Over de werkloosheid waarschijnlijk ook.
Dus : X weet er niets van en komt het hier allemaal uitleggen en jij voelt je verplicht om hem bij te springen.
Je doet maar. Het zal mij worst wezen.

Huisjetuintjefietsje schreef: ↑Gisteren 14:33 ::) Er heeft er eentje een paar dagen zijn grootheidswaanzinpillen niet genomen.

Er is ook nog een argumentum ad hominem (de persoonlijke aanval): "de ander heeft grootheidswaanzin’. Ook iets dat veel voorkomt om valselijk een andere opinie onderuit te halen.
Spreek maar Vlaams. Dat is moeilijk genoeg.
Als jij de grootheidswaanzin en de theatraliteit niet herkend hebt, dan kan dat zo zijn. De symptomen waren duidelijk en niet weinig in aantal.

Ik heb dat wel herkend. Het was me heel duidelijk zelfs. Ieder zijn mening. Mag best. :D
Ik benoem dat ook en hou het niet stil en onuitgesproken. Omdat het mij wel stoort dat sommigen hier redelijk waanzinnig tekeer gaan.
Huisjetuintjefietsje schreef: ↑Gisteren 14:33 Man, man, man... wat een aan elkaar geregen hoop braaksel moeten we hier weer lezen.

Dat is gewoon onbeschoft taalgebruik. Mogelijk wijst dit op een gebrek aan een degelijke opvoeding tijdens de jeugd, slechte rolmodellen als voorbeeld en frustraties opgelopen tijdens de jeugd of het latere professionele en/of privéleven. ;D
Jaja ... gebrek aan opvoeding etc etc ... en jij hebt de perfecte opvoeding gehad en je gedraagt je er naar... Natuurlijk ! ::)
De waarheid kwetst soms. Dat is nu eenmaal zo. Leer er mee leven.

Huisjetuintjefietsje schreef: ↑Gisteren 14:33 Aanhaken bij de drogredenering en grof taalgebruik van een ander duidt op het Robin syndroom (het knechtje van Batman). Enerzijds duidt dat op een grote adoratie voor die ander (Batman), anderzijds is het opzettelijk opnemen van een dienende en onderdanige rol ook zorgwekkend. Een gebrek aan eigen opinie, samen met een laag zelfbeeld, maken Robin tot een gefrustreerd iemand. Meestal zijn deze Robins in het echte leven zeer verlegen, behalve achter het toetsenbord (“keyboard warriors”). Mogelijk wordt diezelfde onderdanige rol ook gespeeld in een sexuele context in het privéleven..
Aanhaken bij grootspraak, megalomanie, en er zelf door besmet worden :
Ja ... Die opvoeding ... dat maakt toch een groot verschil he ;D ;D
Die opvoeding stelt je in staat een beeld uit eigen fantasie te creëren over eender wie. Met wat grootspraak ertussen klinkt het altijd wel zeker ?
Huisjetuintjefietsje schreef: ↑Gisteren 14:33 Ikzelf heb geprobeerd om drogredenen in dit bericht te vermijden, maar mocht iemand drogredeneringen opmerken in mijn uiteenzetting, verneem ik dat graag met veel plezier. ;D
Neeje... Drogredenen zijn me niet opgevallen. Je moet waarschijnlijk niet weten wat er mij wel opgevallen is ? ;D
Ach kom. Het is zaterdag. We geven het gratis weg.
Wat me hier opviel was iemand die schreef met erg veel zelfvoldaanheid (zoals die andere voordien) en overtuigd van de eigen superioriteit...Maar als je het gaat ontleden, zelfs maar zeer weinig : ocharme !! Is 't dat maar ?

Huisjetuintjefietsje
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer Huisjetuintjefietsje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Huisjetuintjefietsje » Gisteren 16:10

Destereir schreef: ↑Gisteren 15:18 Wat me hier opviel was iemand die schreef met erg veel zelfvoldaanheid (zoals die andere voordien) en overtuigd van de eigen superioriteit...Maar als je het gaat ontleden, zelfs maar zeer weinig : ocharme !! Is 't dat maar ?
Opnieuw een voorbeeld van een drogredenering inzake “guilt by association”.

Jammer ook dat je weigert om mijn goede (en goedbedoelde) raad op te volgen. En dat je blijft volharden in het formuleren van drogredenen, negatieve beeldvorming en negatief taalgebruik.

Je moet daar echt aan werken en een meer positieve attitude en visie aannemen. Je wordt daar een beter mens van … meer humaan of humaniora.

Destereir
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Destereir
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Destereir » Gisteren 16:46

Jaja.. zeer sterk antwoord. Zeker geen verkeerd zelfbeeld, megalomanie, etc daarin. ;D
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 19:50

KV schreef: ↑Gisteren 13:54

:D :D

Hoewel onze vriend hier er zowaar een artikel (dat hem goed uitkwam) van die (dekselse) MSM bij heeft gehaald ;D ;D ;D
Weet een dagje aan ‘t zeetje doorgebracht … en wederom niet veel gemist op dit forum :D

Ik zie dat het linkse masturbatieclubje weer heel druk in de weer is geweest ;D ;D

Kom toch eens wat meer buiten met dit mooie weer. Wie weet, misschien komen we elkaar tegen op de dijk :-*
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid

KV
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » Vandaag 10:02

KV schreef: ↑5 juni 2025, 20:11
VincentVega schreef: ↑23 januari 2025, 20:36 Bij ongewijzigd beleid loopt het begrotingstekort tegen 2029 op tot 44,8 miljard euro, of 6,3 procent van het bruto binnenlands product.

https://www.knack.be/nieuws/belgie/poli ... o-in-2029/

Onze VincentVega, in Januari in een poging met zijn profetische woorden om iedereen wakker te schudden i.v.m. het begrotingsbeleid
Hem kennende -die heel hard inzit met de Belgische begroting- zal vermoed ik een hartaanval krijgen als hij hoort of zal lezen wat Theo Franken nu weer is gaan verkondigen :

Screenshot 2025-06-05 195629.jpg
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/06/05 ... p-termijn/
Nadat VEGA reeds al een opdoffer diende te verwerken omtrent de begroting helemaal niet op orde zal komen door NVA, en zijn jarenlange retorieken en prediken hier :
  • "de begroting die onder controle moest zijn" ,
  • "volgende generaties niet verder met een oplopende schuld opzadelen"
  • " We kunnen geen geld uitgeven dat er niet is"

Helemaal in het water dreigen te vallen .....

Een nieuwe opdoffer een weekje later .... :
Screenshot 2025-06-22 095201.jpg

Het jarenlange prediken van : "wie lid wil zijn van het club moet zijn bijdrage leveren"
(waarbij hij nooit of te nooit even doordacht kritisch wilde nadenken over ondoordachte vooropstellingen die anderen maken)
VincentVega schreef: ↑9 maart 2025, 12:51
Maar wie lid wil worden of blijven van deze club moet ook jaarlijks zijn deel bijdragen en zijn duit in het zakje doen (ofte: zijn bijdrage volledig en tijdig betalen).Trump wil alleen nog landen verdedigen die aan de 2% norm voldoen. Momenteel draagt België amper 1,3% van het BBP bij.

Verkondigen dat je geen 2% van het BBP wil spenderen aan Defensie staat de facto zowat gelijk aan je lidmaatschap bij de NAVO opzeggen. Als dat is wat de PVDA wil …
Zal zelfs niet worden gehandhaafd door de grote organisator van de NAVO -de VS-..... ??? ???

Samengevat :
Dus de VS , Pete Hegseth komt hier een maand geleden eisen dat de nieuwe voor de NAVO 5% dient te zijn.
Vele Ja-knikkers stemmen daar zonder verder overleg in toe, de financiële gevolgen , die zijn voor later (volgende generaties ? )
En nu komt Trump doodnormaal stellen dat die nieuwe norm van 5% niet voor hun van toepassing hoeft te zijn. Zij van een uitzondering willen genieten..... ::) ::) ::)
Dus uw woorden als slotconclusie :
VincentVega schreef: ↑9 maart 2025, 12:51 staat de facto zowat gelijk aan je lidmaatschap bij de NAVO opzeggen.
Hoe jij dit kan blijven verdedigen blijft een raadsel , ofwel ben je echt wereldvreemd ..... :D :D

PS. deze nieuwe fameuze opdoffer op 2weken tijd voor je, is dat de reden dat je gaat gaan uitwaaien / bezinnen "aan 't zeetje" ?
O0 O0 O0
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » Vandaag 11:02

KV schreef: ↑Vandaag 10:02
En nu komt Trump doodnormaal stellen dat die nieuwe norm van 5% niet voor hun van toepassing hoeft te zijn.
Tja, zij hebben natuurlijk al zeer performante defensie capaciteiten, daar is niet meteen een noodzaak om op te schalen. Wij Europese NAVO leden die al decennia onder investeren in defensie hebben nog een en ander in te halen en op te bouwen, dus logisch dat er hier wel een extra inspanning vereist is.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

1403 berichten
  • Pagina 93 van 94
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy