Holdings
TIP
Re: Holdings
Prima. Dan koop je. De markt zal bewijzen of je gelijk hebt of niet.Kempen123 schreef: ↑24 juni 2025, 13:31 Ik heb al behoorlijk gespeurd naar de reden en gefilosofeerd over de reden, en niets gevonden. O
ok daaruit kun je niet bewijzen dat er geen reden is, maar ooit moet je toch zeggen: Ik heb hard gezocht en niets gevonden, dus de kans dat er een goede reden is, is voor mij klein genoeg om acceptabel te zijn.
Bron: het internet.
Tijd was rijp om de vruchten te plukken, volledige positie buiten op een ATH. Uiteindelijk toch mooie winst geboekt

De Bolloré Group en Vincent Bolloré moeten binnen zes maanden een voorgenomen overnamebod indienen en de aandelen in de entertainment- en investeringsgroep Vivendi die ze nog niet in bezit hebben, intrekken, zo maakte de Franse Autoriteit voor Financiële Markten (AMF) vrijdag bekend.
In een uitspraak van 22 april verklaarde het Hof van Beroep van Parijs dat het aan de AMF was om de gevolgen van de splitsing van Vivendi te beoordelen met betrekking tot de belangen van minderheidsaandeelhouders en te beslissen of er een openbaar bod tot intrekking van de aandelen van de groep moest worden uitgevoerd.
Op 16 december 2024 splitste Vivendi zich op in vier bedrijven: Canal+ Group, Havas, Louis Hachette Group en een bedrijf dat de naam Vivendi behoudt en voornamelijk een portefeuille van beleggingen beheert, waaronder de aandelen van platenmaatschappij Universal Music Group.
Altijd geld scheppen bij de holdings van Bollore. Voor de rest saaie boel hier.
In een uitspraak van 22 april verklaarde het Hof van Beroep van Parijs dat het aan de AMF was om de gevolgen van de splitsing van Vivendi te beoordelen met betrekking tot de belangen van minderheidsaandeelhouders en te beslissen of er een openbaar bod tot intrekking van de aandelen van de groep moest worden uitgevoerd.
Op 16 december 2024 splitste Vivendi zich op in vier bedrijven: Canal+ Group, Havas, Louis Hachette Group en een bedrijf dat de naam Vivendi behoudt en voornamelijk een portefeuille van beleggingen beheert, waaronder de aandelen van platenmaatschappij Universal Music Group.
Altijd geld scheppen bij de holdings van Bollore. Voor de rest saaie boel hier.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Saaie boel Laeka? Uw Bolloré Group blijft voor ondergetekende onbegrijpelijk. En ik heb geleerd wat men niet begrijpt moet men niet kopen. Ondertussen, na al die jaren hebben uw Corp. fin Alba en Sonea voldoende opgebracht. Met hartelijke dank daarvoor.
Er waren ook wel enige missers tussen uw aanraders. Maar wellicht zal dat iedere belegger overkomen. Mocht ik als leek iets willen aanraden; koop nu dollars aangezien ze laag staan. In het verleden heb ik u al gewezen op KKR en nog diverse USD aandelen. KKR gekocht op Usd 30. Kijk waar ze nu staan. Etc etc.
Saai is beleggen nooit, maar af en toe wel gevaarlijk!
Jozefien1969
Er waren ook wel enige missers tussen uw aanraders. Maar wellicht zal dat iedere belegger overkomen. Mocht ik als leek iets willen aanraden; koop nu dollars aangezien ze laag staan. In het verleden heb ik u al gewezen op KKR en nog diverse USD aandelen. KKR gekocht op Usd 30. Kijk waar ze nu staan. Etc etc.
Jozefien1969
Tramways de rouenJozefien1969 schreef: ↑24 juli 2025, 21:15 Saaie boel Laeka? Uw Bolloré Group blijft voor ondergetekende onbegrijpelijk. En ik heb geleerd wat men niet begrijpt moet men niet kopen. Ondertussen, na al die jaren hebben uw Corp. fin Alba en Sonea voldoende opgebracht. Met hartelijke dank daarvoor.
Jozefien1969
Tramways du var et du gard
Compagnie du Cambodge
Artois
Financiere Moncey
Louis Hachette laatste maanden
Vivendi
Compagnie de l'Odet
Genoeg Holdings uit de Bollore groep waar geld te scheppen viel in een niet zolang verleden op de eerste 5 was er trouwens een bod. Nu staat Vivendi in de schijnwerpers.
En ik moet geen dollars.
Meningen over Eurazeo? Vandaag een stevige tik gekregen.
Wie vlak voor de GFC investeerde in Eurazeo staat vandaag op dubbelcijferig verlies. Investeerde je op hetzelfde moment in een brede indextracker dan stond je nu op een winst van meer dan 500%. Trek zelf je conclusies.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."