De crash van 2025
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: De crash van 2025
De feiten?KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 17:32 Laat ons gewoon naar de feiten kijken. Een Amerikaan die in Europa belegd heeft, staat nu op YTD +12,9% tov een Amerikaan die in de US belegd was![]()
Een Amerikaan belegt in Amerika, daarom is het ook een Amerikaan. Met reden want historie heeft bewezen dat wallstreet het beste rendement geeft. De USA is en blijft het walhalla van het kapitalisme !
Een Amerikaan die al zijn geld in Europa belegd heeft is... een wel héle rare Amerikaan KleineSpaarder

Grote beleggers als Jensen Huang ? De CEO van Nvidia, die voor 135 MILJARD in zijn eigen bedrijf zit ?KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 17:32 De Amerikaanse grote beleggers geloven al sinds december 2024: MEGA!!! Make Europe Great Again. Zij zijn dan geswitcht. Ze zijn wel zo zot om voor Trump te stemmen, maar niet om er geld aan te verliezen.
Of Marc Zuckerberg die voor 48 MILJARD in Meta zit ?
Of Elon Musk die zijn vermogen z'n Tesla, SpaceX, Neuralink, X, Solarcity, allemaal Amerikaanse bedrijven heeft zitten ?
Of Warren Buffet die heel zijn eigen vermogen in zijn amerikaans Berkshire Hataway heeft zitten ?
Die Amerikaanse grote beleggers KleineSpaarder ?
Zijn die allemaal geswitched naar de Eurostoxx 50 ?
Dat wist ik niet .
LOL !!

Re: De crash van 2025
VGK - Vanguard FTSE Europe ETF YTD:21.43%
Fund total net assets as of 05/31/2025 $32.4 B
Dat is 1 fonds waar amerikanen in Europese aandelen beleggen.
IK vindt niet direct een EURO Europees fonds dat zelfs maar dichtbij komt ivm deze grootte
Fund total net assets as of 05/31/2025 $32.4 B
Dat is 1 fonds waar amerikanen in Europese aandelen beleggen.
IK vindt niet direct een EURO Europees fonds dat zelfs maar dichtbij komt ivm deze grootte
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.