Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Jawel, het zal wel stil blijven. Als je aangeeft wat hun tactiek is dwz alles veralgemenen en kleineren via memes, trollenbrigades, emoticons en nog andere infantiele tools. Ze zeggen niet wat ze te zeggen hebben want dan zijn al die infantiele tools immers compleet overbodig. Als je tegen hen argumenteert ben je automatisch PVDA-er, Groen, TVDS, Vooruit. Triestige mensen. Dat ze hun lidkaart dan tonen en posten als ze anderen dan keer op keer willen belachelijk maken. Dan weten we tenminste welk vlees er in de kuip zit: de NVA of de bottinnekes van Theo Francken of van Vlaams Blok.
Laatst gewijzigd door chesini op 6 juli 2025, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:

Tja, de andere mogelijkheid is dat KV de majestatis pluralis gebruikte. Ik zou er toch mijn geld niet opzetten

Uitleggen en ventjes tekenen...
Ikzelf had nergens beweerd dat je een PVDA-trol bent.

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Ok. Ik wil gerust mijn identiteit kenbaar maken via PM. Dat je liever niet te weten komt wie ik ben begrijp ik heel goed

Ik denk dat het wel een paar maanden stil zou blijven dan.
Vanaf nu: gedaan met de laffe beschuldigingen.
Dag Carpe. Ik blijf erbij : Als je aangeeft wat hun tactiek is dwz alles veralgemenen en kleineren via memes, trollenbrigades, emoticons en nog andere infantiele tools dan blijft het stil. Ze zeggen niet wat ze te zeggen hebben want dan zijn al die infantiele tools immers compleet overbodig. Als je tegen hen argumenteert ben je automatisch PVDA-er, Groen, TVDS, Vooruit. Triestige mensen. Dat ze dan aub hun lidkaart dan tonen en posten als ze anderen dan keer op keer willen belachelijk maken. Dan weten we tenminste welk vlees er in de kuip zit: de NVA of de bottinnekes van Theo Francken of van Vlaams Blok.CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 14:10![]()
Tja, de andere mogelijkheid is dat KV de majestatis pluralis gebruikte. Ik zou er toch mijn geld niet opzetten
Uitleggen en ventjes tekenen...
Ikzelf had nergens beweerd dat je een PVDA-trol bent.![]()
Maar los daarvan ben jij Carpe met ster de grootste meme-idioot van het forum.
LOL, ofwel ben je een opschepper van niemendal, ofwel ben je effectief iemand met ergens een "belangrijk" postje die zijn functie wil misbruiken om anderen het zwijgen op te leggen, ik gok op het eerste maar hoe dan ook, in beide gevallen kun je de pot op

Ik ben wat elitair. Ik probeer er iets aan te doen; maar ik ben ook maar een mens.
Toch een beetje laf? Mij constant beschuldigen, maar als ik mij wil kenbaar maken krijg je schrik?
Je blijft wel aanklampen hé, maak je dan kenbaar hé, wat houdt je in godsnaam tegen, je lijkt wel op iemand die heel de tijd staat te roepen; ik ga springen, ik ga springen, enkel om aandacht te krijgen. En dat slachtoffer rolletje gaat je ook al niet af, jij bent nergens door mij beschuldigt, ik heb een insinuatie gemaakt die jij hebt toegegeven en aan KV heb ik slechts een vraag gesteld, niks meer dan dat.
We zijn elkaar hier al vaker tegen gekomen hé, het resultaat zal zijn dat we elkaar nog wel een keer gaan tegen komen, jij onder een zoveelste ander account, ik nog steeds als vortex

Waar heb ik iets toegegeven. Dat link waarnaar jij verwijst is was humor.vortex schreef: ↑Gisteren 15:23Je blijft wel aanklampen hé, maak je dan kenbaar hé, wat houdt je in godsnaam tegen, je lijkt wel op iemand die heel de tijd staat te roepen; ik ga springen, ik ga springen, enkel om aandacht te krijgen. En dat slachtoffer rolletje gaat je ook al niet af, jij bent nergens door mij beschuldigt, ik heb een insinuatie gemaakt die jij hebt toegegeven en aan KV heb ik slechts een vraag gesteld, niks meer dan dat.
We zijn elkaar hier al vaker tegen gekomen hé, het resultaat zal zijn dat we elkaar nog wel een keer gaan tegen komen, jij onder een zoveelste ander account, ik nog steeds als vortex![]()
Ik stuur wel een PB
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
KV schreef: ↑Gisteren 09:07VincentVega schreef: ↑Gisteren 08:24
Dat doe ik ook. De meerwaardebelasting was een toegeving op Vooruit aan boord te krijgen. Zo,gaat het nu eenmaal als je een coalitie met 5 partijen moet vormen en een gemeenschappelijk regeerakkoord moet vinden. Voor Vooruit was dat een breekpunt (al zal het vermoedelijk meer kosten dan opbrengen).
Samengevat :
Conner heeft een wild idee van rijken moeten betalen op tafel gegooid, anders geen regeringsdeelname….
In plaats dat NVA dan Conner tot rede of inzicht brengt :
- Meerwaardebelasting treft nu eigenlijk meer een doelgroep die men liever niet treft nl. ‘de hardwerkende man’
Beide heeft NVA nagelaten en onder hun bewind (de premier en finaciën in hun beheer zal dus ‘de hardwerkende man’ waar ze steevast stellen voor te staan in de steek gelaten.
- Als dit wordt ingevoerd kan je niet anders dan correct zijn en de historische rechtzetting van nummer 1 te zijn van de wereld inzake ‘belastingen op arbeid’ waar -ook hier- ‘de hardwerkende man’ al decennialang getroffen wordt.
De kans te grijpen en dit eindelijk door te herzien…. (Ipv van ze opnieuw extra te gaan belasten)
Make Spaargids " Great Again ! "
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Een (op papier) rechtse regering met 2 grote rechtse partijen, 2 centrumpartijen en 1 kleinere linkse partij … en toch is het die ene kleinere linkse partij die van zich doet spreken met een meerwaardebelasting, een mogelijke defensiebelasting enz ,..CarpeNoctem schreef: ↑Gisteren 13:12Wel, KV heeft hier toch wel een (zeer zeldzaam) punt.VincentVega schreef: ↑Gisteren 09:25 Dus niet de partij die met een “te nemen of te laten voorstel” komt is verantwoordelijk voor dat voorstel maar de andere partij is verantwoordelijk omdat ze de maffe voorzitter niet heeft tegen gehouden? Jij leeft in een rare wereld …![]()
Conner tot rede brengen? You can lead the horse to water but you can’t make it drink
Ik besef terdege dat een Belgische coalitieregering steeds een draak oplevert, maar voor één keer dat de Franstalige kiezer ook de kaarten nogal rechts had gelegd en krijgen we toch weer een linkse regering?
Ik heb hier tijdens het Vivaldicircus steeds van leer getrokken over de liberalen die voor wat postjes hun broek afstaken, maar zoveel beter doet Arizona het tot nader order niet.
In de toekomst gaan we toch naar veel meer autonomie voor de deelstaten moeten. Den Belziek is in zijn huidige vorm onbestuurbaar.
Maar ondertussen neemt de Vlaamse regering in sneltempo de Belgische ziekte over.![]()
![]()
Meer autonomie? Voor mij goed … maar die ene linkse partij is wel een Vlaamse partij.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik heb mijn identiteit kenbaar gemaakt per PM. Vertrouwelijke informatie delen zal uiteraad aangevochten worden. Dat is in strijd met de privacywetgeving.vortex schreef: ↑Gisteren 15:23Je blijft wel aanklampen hé, maak je dan kenbaar hé, wat houdt je in godsnaam tegen, je lijkt wel op iemand die heel de tijd staat te roepen; ik ga springen, ik ga springen, enkel om aandacht te krijgen. En dat slachtoffer rolletje gaat je ook al niet af, jij bent nergens door mij beschuldigt, ik heb een insinuatie gemaakt die jij hebt toegegeven en aan KV heb ik slechts een vraag gesteld, niks meer dan dat.
We zijn elkaar hier al vaker tegen gekomen hé, het resultaat zal zijn dat we elkaar nog wel een keer gaan tegen komen, jij onder een zoveelste ander account, ik nog steeds als vortex![]()
Laatst gewijzigd door Moneyking op 6 juli 2025, 15:45, 2 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Elitair???
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Nou, nou, dat is me wel een onthulling.Moneyking schreef: ↑Gisteren 15:37Ik heb mijn identiteit kenbaar gemaakt per PM. Vertrouwelijke informatie delen zal uiteraad aangevochten worden.vortex schreef: ↑Gisteren 15:23
Je blijft wel aanklampen hé, maak je dan kenbaar hé, wat houdt je in godsnaam tegen, je lijkt wel op iemand die heel de tijd staat te roepen; ik ga springen, ik ga springen, enkel om aandacht te krijgen. En dat slachtoffer rolletje gaat je ook al niet af, jij bent nergens door mij beschuldigt, ik heb een insinuatie gemaakt die jij hebt toegegeven en aan KV heb ik slechts een vraag gesteld, niks meer dan dat.
PS bedankt voor het doorsturen Vortex.
Als Vortex dit gedeeld heeft zit hij met een zeer groot probleem.
Dat heeft hij dus niet gedaan.
Laatst gewijzigd door Moneyking op 6 juli 2025, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Het wordt ingewikkeld …

Als vortex iets insinueert over KV dan antwoordt chesini als een gebeten hond en voelt ook Moneyking zich geviseerd