Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Federale regering zomerakkoord

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
90 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

Re: Federale regering zomerakkoord

• Citeer

Bericht door VincentVega » 14 juli 2025, 15:04

KV schreef: ↑14 juli 2025, 15:02
VincentVega schreef: ↑14 juli 2025, 14:57

… zegt Joske van de PVDA met zijn semi-salariswagen :D LOL :D

Heb ik nooit gehad.... 8)
Ik had een dienstwagen waar ik me mee op de baan diende te verplaatsen bij verschillende klanten.
Maar ondertussen is dat reeds verleden tijd, zit ik nu vast op kantoor en niet meer op de baan. :D

Pinokkio … ben je niet vergeten liegen? ;D LOL ;D

IMG_1532.gif

Je reed er ook mee naar huis en gebruikte hem privé O0

KV schreef: ↑8 februari 2025, 19:16 Wij betalen dus voor die auto naast de gekende VAA (137€/maandin dit geval) om privé te gebruiken en 357€/maand daarbovenop onder een code noemer "bruikleen wagen".
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid

KV
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » 14 juli 2025, 15:31

VincentVega schreef: ↑14 juli 2025, 15:04
KV schreef: ↑14 juli 2025, 15:02
Heb ik nooit gehad.... 8)
Ik had een dienstwagen waar ik me mee op de baan diende te verplaatsen bij verschillende klanten.
Maar ondertussen is dat reeds verleden tijd, zit ik nu vast op kantoor en niet meer op de baan. :D

IMG_1532.gif

KV schreef: ↑8 februari 2025, 19:16 Wij betalen dus voor die auto naast de gekende VAA (137€/maandin dit geval) om privé te gebruiken en 357€/maand daarbovenop onder een code noemer "bruikleen wagen".
helemaal niet.... JoskeVEGA
Je kent duidelijk het verschil tussen Salaris-en dienstwagens niet , je snapte het toen niet, en maanden na 'toen' blijkbaar nog steeds niet (hoewel me dat ook niet echt verwondert)
Gebruik google of AI anders eens om het verschil te leren kennen... O0

In ieder geval ben ik er nu vanaf om met een verplicht -geen eigen keuze-voertuig te moeten rondrijden.

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 14 juli 2025, 15:55

KV schreef: ↑14 juli 2025, 15:31
VincentVega schreef: ↑14 juli 2025, 15:04

IMG_1532.gif

Je kent duidelijk het verschil tussen Salaris-en dienstwagens niet , je snapte het toen niet, en maanden na 'toen' blijkbaar nog steeds niet (hoewel me dat ook niet echt verwondert)

In ieder geval ben ik er nu vanaf om met een verplicht -geen eigen keuze-voertuig te moeten rondrijden.
Het kan best zijn dat het een dienstwagen en geen salariswagen was maar je reed er niet enkel mee “om je naar klanten te verplaatsen met een dienstwagen” zoals je beweert. Je betaalde er immers een VAA voor en dat is voor privé gebruik. Anders zou je al goed zot moeten zijn om zomaar maandelijks voor een dienstwagen een VAA te betalen als je hem niet privé gebruikt. :D

Je neus wordt alsmaar langer, Pinokkio ;D

IMG_1587.png

Het moet moeilijk zijn om als extreem-linkse fanatiekeling en fan van de PVDA enerzijds kritiek te geven op het gebruik van maaltijdcheques en anderzijds nu te moeten toegeven dat jijzelf het “kapitalistische” systeem van “creatief gebruik van dienstwagens” hebt misbruikt “opgedrongen” gekregen door je werkgever.
Hoe noemt men zo iemand? Het begint met HYPO- en eindigt op -CRIET ;D

En hoe ga je dat uitleggen aan Joske en Raoul? O0
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

KV
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » 14 juli 2025, 16:28

VincentVega schreef: ↑14 juli 2025, 15:55
KV schreef: ↑14 juli 2025, 15:31

Het kan best zijn dat het een dienstwagen en geen salariswagen was maar je reed er niet enkel mee “om je naar klanten te verplaatsen met een dienstwagen” zoals je beweert. Je betaalde er immers een VAA voor en dat is voor privé gebruik. Anders zou je al goed zot moeten zijn om zomaar maandelijks voor een dienstwagen een VAA te betalen als je hem niet privé gebruikt. :D

Je neus wordt alsmaar langer, Pinokkio ;D

IMG_1587.png

Het moet moeilijk zijn om als extreem-linkse fanatiekeling en fan van de PVDA enerzijds kritiek te geven op het gebruik van maaltijdcheques en anderzijds nu te moeten toegeven dat jijzelf het “kapitalistische” systeem van “creatief gebruik van dienstwagens” hebt misbruikt “opgedrongen” gekregen door je werkgever.

Wat wil je nu eigenlijk zeggen ? Je probeert iets te insinueren dat nergens op slaat (zoals gebruikelijk) en het is duidelijk dat je het concept 'Salaris'wagens of 'dienst'wagens nu na 6maanden nadenken nog steeds niet snapt....
Jij met je BMW of mercedes waar je zo trots op bent (of was ?) betaalt VAA-bedrag van 110€, 120€ of ...€ voor de rest niks....
Ik moest dat ook betalen inclusief een 'bruikleen' bijdrage van 357€ (en niet via het gekende + en dan - principe)
Anders mocht ik daar niet mee naar huis rijden en moest ik hem op hoofdzetel laten staan om telkens 2u per dag te verliezen om die dan op-en af te zetten, wat natuurlijk idioot is om die private tijd dagelijks te moeten verliezen voor het dagelijks 'ommetje te maken'....
Ik betaalde dus 3x meer dan u voor een auto dat ik eigenlijk helemaal niet wilde.... 'Salaris'wagens versus 'dienst'wagens ... Gelukkig is dat verleden tijd O0

Ook Maaltijdcheques (ja van 8€...) heb ik .... en ook die zijn mij 'opgedrongen' ... Die moet je er nu éénmaal bijnemen , is een collectief gegeven op sectorniveau.Als indiviualist is dat vermoedelijk moeilijk te begrijpen...
Moesten die ooit van 8€ naar 10€ gaan , ook dan zal ik dat niet kunnen weigeren....

Hetgeen je me wel mag verwijten :
als ik daar allemaal niet 'voor' ben, dat ik van WG zou kunnen veranderen.... (maar daarvoor doe ik het werk te graag en zijn de collega's te goed , en bij elk bedrijf zal je wel iets tegenkomen dat minder is of waar je tegen bent. Het gras dat groener ziet aan de overkant....)
Laatst gewijzigd door KV op 14 juli 2025, 18:04, 2 keer totaal gewijzigd.

patrick4
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer patrick4
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick4 » 14 juli 2025, 16:44

VincentVega schreef: ↑14 juli 2025, 15:55 Het moet moeilijk zijn om als extreem-linkse fanatiekeling en fan van de PVDA enerzijds kritiek te geven op het gebruik van maaltijdcheques en anderzijds nu te moeten toegeven dat jijzelf het “kapitalistische” systeem van “creatief gebruik van dienstwagens” hebt misbruikt “opgedrongen” gekregen door je werkgever.

Wel, die zijn dan weer zelf zo hypocriet als het maar kan zijn, dus dat is alvast geen zware opdracht. De wet hervormen om meer belastingsgeld te kunnen innen dat vervolgens in de eigen partijkas gaat.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.

Brembos
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Brembos
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Brembos » 14 juli 2025, 17:06

Je kan je maaltijdcheque kaart ook weggeven aan minderbedeelde burgers. Dat geeft je een warm gevoel van binnen.

KV
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » 14 juli 2025, 17:44

patrick4 schreef: ↑14 juli 2025, 16:44
VincentVega schreef: ↑14 juli 2025, 15:55 Het moet moeilijk zijn om als extreem-linkse fanatiekeling en fan van de PVDA enerzijds kritiek te geven op het gebruik van maaltijdcheques en anderzijds nu te moeten toegeven dat jijzelf het “kapitalistische” systeem van “creatief gebruik van dienstwagens” hebt misbruikt “opgedrongen” gekregen door je werkgever.

Wel, die zijn dan weer zelf zo hypocriet als het maar kan zijn, dus dat is alvast geen zware opdracht. De wet hervormen om meer belastingsgeld te kunnen innen dat vervolgens in de eigen partijkas gaat.

Raoul , Jos d'haeze, Conner , Fvdb, Willy Claes, ....
JoskeVEGA van Spaargids praat zo graag over zijn concurrenten , wekelijks rollen ze over zijn tong :D :D

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 14 juli 2025, 19:24

simonvb schreef: ↑14 juli 2025, 14:02 Ik begrijp niet dat men de maaltijdcheques verhoogd (zowel ik als mijn vriendin krijgen er dus voor ons is het financieel geen slechte zaak). Men zoekt overal geld en dan smijt men het terug naar buiten.
Dit past in een hervorming met meerdere elementen hé ... zo zou het bv. ook de bedoeling zijn om eco- en cadocheques af te schaffen.
De "kost" voor de overheid zou quasi gelijkblijven en het gaat hier eerder over minder belastingsinkomsten dan echt een kost.

simonvb schreef: ↑14 juli 2025, 14:02 In plaats van fiscale koterijen nog sterker te gaan stimuleren, zou men deze beter schrappen en de belastingtarieven op termijn verminderen.
Wel hier wil men dus een kleine veréénvoudiging doorvoeren én tegelijkertijd het belastingvoordeel voor actieven behouden.

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 14 juli 2025, 19:44

Brembos schreef: ↑14 juli 2025, 17:06 Je kan je maaltijdcheque kaart ook weggeven aan minderbedeelde burgers. Dat geeft je een warm gevoel van binnen.
Kiwi kon natuurlijk ook zijn semi-salariswagen ter beschikking stellen van de minder fortuinlijken O0

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 14 juli 2025, 20:02

KV schreef: ↑14 juli 2025, 16:28 Wat wil je nu eigenlijk zeggen ? Je probeert iets te insinueren dat nergens op slaat (zoals gebruikelijk) en het is duidelijk dat je het concept 'Salaris'wagens of 'dienst'wagens nu na 6maanden nadenken nog steeds niet snapt....
Jij met je BMW of mercedes waar je zo trots op bent (of was ?) betaalt VAA-bedrag van 110€, 120€ of ...€ voor de rest niks....
Ik moest dat ook betalen inclusief een 'bruikleen' bijdrage van 357€ (en niet via het gekende + en dan - principe)
Anders mocht ik daar niet mee naar huis rijden en moest ik hem op hoofdzetel laten staan om telkens 2u per dag te verliezen om die dan op-en af te zetten, wat natuurlijk idioot is om die private tijd dagelijks te moeten verliezen voor het dagelijks 'ommetje te maken'....
Ik betaalde dus 3x meer dan u voor een auto dat ik eigenlijk helemaal niet wilde.... 'Salaris'wagens versus 'dienst'wagens ... Gelukkig is dat verleden tijd O0
Een VAA gekoppeld aan een bruikleen vergoeding, vandaar dat ik spreek van een semi-salariswagen (je hebt toch het voorvoegsel “semi-“ opgemerkt, hoop ik).

Veel blabla als motivering waarom je hem hebt aanvaard, maar als puntje bij paaltje komt: je kreeg van je werkgever een wagen ter beschikking voor privé gebruik.
KV schreef: ↑14 juli 2025, 16:28 Hetgeen je me wel mag verwijten :
als ik daar allemaal niet 'voor' ben, dat ik van WG zou kunnen veranderen.... (maar daarvoor doe ik het werk te graag en zijn de collega's te goed , en bij elk bedrijf zal je wel iets tegenkomen dat minder is of waar je tegen bent. Het gras dat groener ziet aan de overkant....)
Bwa, je kan vanuit principiële redenen hem ook gewoon weigeren. Je bent toch niet verplicht om dat te aanvaarden? En dan wordt je ook geen VAA aangerekend.
Er zijn echter ook nadelen aan: dan moet je ZELF een wagen kopen en ZELF met je EIGEN wagen dagelijks naar je werkgever rijden om daar je dienstwagen op te halen. Perfect wettelijk. Vele werknemers moeten dat trouwens dagelijks doen. Het vraagt nu eenmaal offers om als linkse progressieveling consequent te zijn :D

Maar wat ik je vooral verwijt:
1° je doet alsof je enkel een dienstwagen had waarmee je klanten bezocht terwijl je ermee naar huis reed en ook privé verplaatsingen met deed.
2° je geeft af op het gebruik van fiscaal vriendelijke maaltijdcheques maar je hebt zelf gebruik gemaakt van een fiscaal vriendelijke wagen van de werkgever.

KV
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer KV
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KV » 14 juli 2025, 20:05

VincentVega schreef: ↑14 juli 2025, 19:44
Brembos schreef: ↑14 juli 2025, 17:06 Je kan je maaltijdcheque kaart ook weggeven aan minderbedeelde burgers. Dat geeft je een warm gevoel van binnen.
Kiwi kon natuurlijk ook zijn semi-salariswagen ter beschikking stellen van de minder fortuinlijken O0
Dat zou een leuk iets geweest zijn , had ik over een salariswagen beschikt.

Maar het idee kan eigenlijk wel door u uitgerold worden met uw volledige salariswagen.
JoskeVEGA die zich ter beschikking stelt van minder bedeelden…. Dat we zoiets nog zouden kunnen meemaken…. O0

VincentVega
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer VincentVega
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door VincentVega » 14 juli 2025, 20:09

KV schreef: ↑14 juli 2025, 20:05
VincentVega schreef: ↑14 juli 2025, 19:44

Dat zou een leuk iets geweest zijn , had ik over een salariswagen beschikt.

Maar het idee kan eigenlijk wel door u uitgerold worden met uw volledige salariswagen.
JoskeVEGA die zich ter beschikking stelt van minder bedeelden…. Dat we zoiets nog zouden kunnen meemaken…. O0
Je hebt een leesgebrek Joske van de PVDA: er staat “semi-salariswagen” :D

Dat bekt nu eenmaal gemakkelijker dan “een dienstwagen waarop ook een VAA en bruikleen vergoeding van toepassing is” O0

Brembos
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Brembos
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Brembos » 14 juli 2025, 20:57

Ik heb ooit een bedrijfsbromfiets geweigerd. Ik reed liever met een gewone niet electrische fiets.

Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Finny10 » 14 juli 2025, 21:05

Ik heb zelfs een gewone fiets geweigerd omdat de productie van een fiets vervuilender is dan van een paar wandelschoenen met biozolen.

patrick4
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer patrick4
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick4 » 15 juli 2025, 11:18

Finny10 schreef: ↑14 juli 2025, 21:05 Ik heb zelfs een gewone fiets geweigerd omdat de productie van een fiets vervuilender is dan van een paar wandelschoenen met biozolen.
Ik heb ooit een paar bedrijfswandelschoenen met biozolen geweigerd omdat het veel gezonder en ecologischer is om blootvoets te stappen.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

90 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy