Federale regering zomerakkoord
TIP
Re: Federale regering zomerakkoord
in een oplichtersadvertentie stond het volgende :
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
- VIP member
- Contacteer:
De 900 milj die de beperking in de werkloosheid in 2026 moet opleveren, wordt voor de helft te niet gedaan door de 400 milj die Les engagés eist voor de OCMW's (vooral in Wallonië en Brussel).
Als er maar 1/3 op OCMW terecht komt, wil dat dus zeggen dat er minstens 100 milj naar extra personeel gaat. Maatschappelijk assistenten, als die er al zijn met dat diploma...
Zoals alle maatregelen, zijn de kosten om ze uit te voeren exuberant hoog.
Bron: Zomerakkoord: 1 dossier kan niet wachten
Als er maar 1/3 op OCMW terecht komt, wil dat dus zeggen dat er minstens 100 milj naar extra personeel gaat. Maatschappelijk assistenten, als die er al zijn met dat diploma...
Zoals alle maatregelen, zijn de kosten om ze uit te voeren exuberant hoog.
Bron: Zomerakkoord: 1 dossier kan niet wachten
Laatst gewijzigd door spaarfreakje op 15 juli 2025, 20:10, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- VIP member
- Contacteer:
En dit zal er in het najaar wel van komen:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De langverwachte defensiebelasting op de sterke schouders zal er inderdaad komen. Een tijdelijke doorstorting van het dubbel vakantiegeld naar de schatkist lijkt mij een valabele optie.
Dat levert vast de nodige miljarden op.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ja, want de mensen met dubbel vakantiegeld zijn de “superrijken” waar Conner de mond van vol heeft

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
We kunnen misschien direct stoppen met het betalen van de pensioenen, deze "ouderlingen" kunnen niet langer instaan voor de verdediging van dit land en zijn dus een ondraaglijke last. Verplichte euthanasie voor hun en voor trollen gaan het land redden; ik verwacht niets anders dan dat Bremtrol als eerste zichzelf gaat opofferen voor de glorie van dit land uit solidariteit !VincentVega schreef: ↑Gisteren 20:29Ja, want de mensen met dubbel vakantiegeld zijn de “superrijken” waar Conner de mond van vol heeft![]()
![]()
( Vanganzza kunnen ze ook direct een spuitje geven, op pensioen of niet, daar heb je toch niets aan ... )
Make Spaargids " Great Again ! "
Een jaar geen pensioen uitbetalen zou ik nog wel overleven denk ik.
Laatst gewijzigd door Brembos op 15 juli 2025, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Full Member
- Contacteer:
Hij zou wel willen. Hihi.VincentVega schreef: ↑Gisteren 20:29Ja, want de mensen met dubbel vakantiegeld zijn de “superrijken” waar Conner de mond van vol heeft![]()
![]()
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
-
- VIP member
- Contacteer:
Wedden dat er dan weer gesjoemeld wordt met de distributie van die spuitjes op de diensten van Prof FvdB, net zoals bij corona. Onverbeterlijk zijn onze leiders, javoorheenCP1234 schreef: ↑Gisteren 20:34 ...
We kunnen misschien direct stoppen met het betalen van de pensioenen, deze "ouderlingen" kunnen niet langer instaan voor de verdediging van dit land en zijn dus een ondraaglijke last. Verplichte euthanasie voor hun en voor trollen gaan het land redden; ik verwacht niets anders dan dat Bremtrol als eerste zichzelf gaat opofferen voor de glorie van dit land uit solidariteit !
( Vanganzza kunnen ze ook direct een spuitje geven, op pensioen of niet, daar heb je toch niets aan ... )

-
- VIP member
- Contacteer:
Btw: en de jongeren met dubbele nationaliteit, gaan die dit land verdedigen?
Ik doe een gok: gene ene
Ik doe een gok: gene ene

- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
De uitzondering is de regel dus ik ga voor eentje ...spaarfreakje schreef: ↑Gisteren 21:49 Btw: en de jongeren met dubbele nationaliteit, gaan die dit land verdedigen?
Ik doe een gok: gene ene![]()

Make Spaargids " Great Again ! "
Indien iemand nog zonder transactiekosten aandelen, obligaties of etfs wil aankopen.
Saxo Bank referral link voor € 100 gratis transactietegoed bij het openen van een account:
https://refer.saxo/t3TAu
Saxo Bank referral link voor € 100 gratis transactietegoed bij het openen van een account:
Hou toch eens op met dat adverteren en ga gewoon beleggen.TrX schreef: ↑Gisteren 23:28 Indien iemand nog zonder transactiekosten aandelen, obligaties of etfs wil aankopen.