Ontex - nieuwe CEO en door velen getipt als veelbelovend voor 2021
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: Ontex - nieuwe CEO en door velen getipt als veelbelovend voor 2021
Ontex komt met een winstwaarschuwing.
Ah, hebben ze winst gemaakt ofzo?
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
"De vrije kasstroom zal nu naar verwachting rond nul liggen, tegenover een voordien verwachte sterke kasstroom."
(Bron: https://www.deaandeelhouder.be/nieuws/2 ... voor-2025/)
Je zult je geld maar hebben geinvesteerd in deze onderneming.
Ontex is het levende bewijs voor het feit dat een goedkope belegging niet noodzakelijk een goeie investering is. Dit is geen kwalitatieve onderneming, en de lage prijs is dan ook normaal ipv gunstig.
(Bron: https://www.deaandeelhouder.be/nieuws/2 ... voor-2025/)
Je zult je geld maar hebben geinvesteerd in deze onderneming.
Ontex is het levende bewijs voor het feit dat een goedkope belegging niet noodzakelijk een goeie investering is. Dit is geen kwalitatieve onderneming, en de lage prijs is dan ook normaal ipv gunstig.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Ooit gekocht op het goede advies van een analist. Ik ben hem nog steeds dankbaar hiervoor.

Een levensles zullen we maar zeggen.
Kan misschien ooit nog van pas komen als minwaarde voor de meerwaardebelasting.
Helaas, historishe minwaarden zijn niet af te trekken. En als je bedoelt dat het aandeel nog verder zal dalen, dan is het uiteraard nog voordeliger om het aandeel meteen te liquideren. Aandelen verhandel je niet op basis van fiscale gronden.
Ontex noteert aan 24 keer de winst. Dat is aanvaardbaar voor een hightech groeibedrijf, maar Ontex is een bedrijf dat zijn fabrieken verkoopt om zijn schulden terug te betalen. Zelfs na de correctie van vandaag is dit een overgewaardeerd bedrijf. Ik zie het niet, maar er moet toch ergens een reden zijn waarom dit aandeel niet compleet afgestraft wordt.
Bron: het internet.
"If you're in doubt, zoom out".. wel, dat moet je zeker niet met dit bedrijf doen. Je hebt niet enkel een minwaarde op dit moment maar ook de potentiële winst die je hebt laten liggen als je uw geld ergens anders had geïnvesteerd
Ieder zijn mening... maar moest het management niet zo belabberd zijn, zou ik aan deze spotprijs nog durven bijkopen.
Het is nu in ieder geval wel overduidelijk dat Drylock stuk voor stuk alle klanten aan het afsnoepen is, goed voor Sofina
Het is nu in ieder geval wel overduidelijk dat Drylock stuk voor stuk alle klanten aan het afsnoepen is, goed voor Sofina

Dat is toch wel een ferme contradictie met de titel van dit topic.
Bron: het internet.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Tijden veranderen hé, 2021 is de oudheid, we leven nu in de toekomst ...

Make Spaargids " Great Again ! "