Keytrade Keyplan
TIP
Re: Keytrade Keyplan
Doe dan toch ten minste de moeite om op keytrade.be te kijken. Je gaat tarieven toch niet (alleen) checken op een derden website?MeOnline schreef: ↑11 december 2023, 14:57 https://beleggersrekeningen.be/fonds-be ... ijf%20jaar.
Onderaan staat dat het 9,95euro per fonds kost, indien verkocht voor 5j.
https://www.keytradebank.be/nl/hulp/wat ... or-keyplan
"er zijn geen kosten te betalen: geen instapkosten, geen kosten verbonden aan de periodieke stortingen, geen bewaarlonen (particulieren betalen geen bewaarlonen, rechtspersonen betalen wel bewaarlonen voor rechtspersonen: check onze tarieven) en geen uitstapkosten."
Had je ook een telefoontje bespaard.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 7232
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
Re: Keytrade Keyplan
LOL
EarthNvstr1 schreef: ↑10 december 2023, 11:33Ja, dat kan.
Weet wel dat als je een bepaald fonds niet meer opneemt dan kan je later dat fonds niet meer terug selecteren als het niet meer in de lijst van 40 zit.
Je kan ook het plan laten zoals het is en een nieuw plan starten.
Keytrade rekent geen kosten.
Je betaalt wel taxen bij verkoop van een fonds.
Zoals je het zelf wil.
Zie https://www.keytradebank.be/nl/onze-blo ... doe-ik-dat
- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 7232
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 7232
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 7232
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
Re: Keytrade Keyplan
Positieve ervaring met de klantendienst. In de late namiddag van 31 juli zette ik (via e-mail) de procedure in gang om mijn Keyplan af te sluiten. Hoewel het geen slecht product is, heb ik ervoor gekozen om mijn portefeuille te versimpelen en enkel nog maar in (efficiëntere) ETF's belegd te zijn.
Deze ochtend, 2 augustus, werd mijn Keyplan al in de verkoop gezet. Gezien de soms negatieve berichten rond de klantendienst van Keytrade, had ik verwacht dat dit langer ging duren.
Deze ochtend, 2 augustus, werd mijn Keyplan al in de verkoop gezet. Gezien de soms negatieve berichten rond de klantendienst van Keytrade, had ik verwacht dat dit langer ging duren.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Berichten: 929
- Lid geworden op: 11 jan 2024
- Contacteer:
Re: Keytrade Keyplan
Zoals ik gisteren nog in een ander Keytrade topic schreef, persoonlijk al dag en jaar uiterst tevreden over hun klantendienst en service.pmu schreef: ↑2 augustus 2024, 08:58 Positieve ervaring met de klantendienst. In de late namiddag van 31 juli zette ik (via e-mail) de procedure in gang om mijn Keyplan af te sluiten. Hoewel het geen slecht product is, heb ik ervoor gekozen om mijn portefeuille te versimpelen en enkel nog maar in (efficiëntere) ETF's belegd te zijn.
Deze ochtend, 2 augustus, werd mijn Keyplan al in de verkoop gezet. Gezien de soms negatieve berichten rond de klantendienst van Keytrade, had ik verwacht dat dit langer ging duren.
Onlangs ook weer mogen ervaren bij het overzetten van een effectenrekening bij een andere bank naar hun. Snel uitgevoerd en de kosten betaald bij de andere instelling direct vergoed.
Probleem met klachten is dat men deze veel liever formuleert dan als men gewoon tevreden is ...
Make Spaargids " Great Again ! "
Re: Keytrade Keyplan
Nog een laatste update: vandaag, 9 augustus, was het geld van mijn voormalig Keyplan beschikbaar. In totaal heeft het dus 6-7 werkdagen geduurd vanaf het moment ik een e-mail naar Keytrade gestuurd heb, tot mijn Keyplan volledig vereffend was. Zelf waarschuwen ze voor "een doorlooptijd van minstens twee weken", maar dat is dus wat te pessimistisch.pmu schreef: ↑2 augustus 2024, 08:58 Positieve ervaring met de klantendienst. In de late namiddag van 31 juli zette ik (via e-mail) de procedure in gang om mijn Keyplan af te sluiten. Hoewel het geen slecht product is, heb ik ervoor gekozen om mijn portefeuille te versimpelen en enkel nog maar in (efficiëntere) ETF's belegd te zijn.
Deze ochtend, 2 augustus, werd mijn Keyplan al in de verkoop gezet. Gezien de soms negatieve berichten rond de klantendienst van Keytrade, had ik verwacht dat dit langer ging duren.
Minpuntje: ik heb nooit antwoord ontvangen op mijn e-mail. Misschien komt die nog.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Berichten: 7232
- Lid geworden op: 13 dec 2020
- Contacteer:
Re: Keytrade Keyplan
Er zijn fondsen waar je niet elke dag kan in- en uitstappen, maar bv. slechts wekelijks.pmu schreef: ↑9 augustus 2024, 10:11 Nog een laatste update: vandaag, 9 augustus, was het geld van mijn voormalig Keyplan beschikbaar. In totaal heeft het dus 6-7 werkdagen geduurd vanaf het moment ik een e-mail naar Keytrade gestuurd heb, tot mijn Keyplan volledig vereffend was. Zelf waarschuwen ze voor "een doorlooptijd van minstens twee weken", maar dat is dus wat te pessimistisch.
Als je zo'n fonds hebt, kan het dus daardoor bv. ook wat langer duren.
Re: Keytrade Keyplan
Vreemd... Het is ondertussen al 5 weken geleden dat ik mijn Keyplan heb opgezegd (op 14/06/2025). Ik heb hen één keer telefonisch gecontacteerd en kreeg toen als antwoord: "We zullen het doorgeven."
Daarna heb ik hen nog tweemaal per mail gecontacteerd, na vier weken, gewoon met de vraag hoe ver het staat en wanneer ik mijn geld mag verwachten.
Tot op vandaag kreeg ik helaas geen enkel antwoord op mijn mails. En het bedrag staat nog steeds niet op mijn rekening.
Heeft iemand een idee hoe ik hen nog kan bereiken?
Niets zo vervelend als in het ongewisse gelaten worden.
Daarna heb ik hen nog tweemaal per mail gecontacteerd, na vier weken, gewoon met de vraag hoe ver het staat en wanneer ik mijn geld mag verwachten.
Tot op vandaag kreeg ik helaas geen enkel antwoord op mijn mails. En het bedrag staat nog steeds niet op mijn rekening.
Heeft iemand een idee hoe ik hen nog kan bereiken?
Niets zo vervelend als in het ongewisse gelaten worden.
Re: Keytrade Keyplan
Best telefonisch contacteren, anders kan het wel even duren daar.GimmiB schreef: ↑22 juli 2025, 12:46 Vreemd... Het is ondertussen al 5 weken geleden dat ik mijn Keyplan heb opgezegd (op 14/06/2025). Ik heb hen één keer telefonisch gecontacteerd en kreeg toen als antwoord: "We zullen het doorgeven."
Daarna heb ik hen nog tweemaal per mail gecontacteerd, na vier weken, gewoon met de vraag hoe ver het staat en wanneer ik mijn geld mag verwachten.
Tot op vandaag kreeg ik helaas geen enkel antwoord op mijn mails. En het bedrag staat nog steeds niet op mijn rekening.
Heeft iemand een idee hoe ik hen nog kan bereiken?
Niets zo vervelend als in het ongewisse gelaten worden.
Re: Keytrade Keyplan
Bedankt, ik zal nog eens een telefonische poging ondernemen.
Klantvriendelijkheid heeft bij mij een heel andere invulling en betekenis.
Ik overwoog in het verleden om mijn bankzaken naar hun toe te verhuizen... maar...
Klantvriendelijkheid heeft bij mij een heel andere invulling en betekenis.
Ik overwoog in het verleden om mijn bankzaken naar hun toe te verhuizen... maar...
Re: Keytrade Keyplan
Het is overal iets geloof me. Ik denk zwaar onderbemand daar.
Ik heb enkele weken geleden daar met iemand van de beleggingen gebeld over een kapitaalverlaging van Gimv. Stond in de krant maar de man wist van niets. Ten rade bij zijn collega's en dan zou hij terugbellen. Man belt terug en ik had het mis want er was geen kapitaalverlaging enkel dividend. Op dat moment kon in bij twee andere Brokers wel intekenen op gimv. Dan enkele dagen later mail van keytrade om in te schrijven op kapitaalverlaging van Gimv.
Dan stel je toch de vraag waar die mannen mee bezig zijn.
Je merkt toch dat bij een broker zoals Bolero er op een ander niveau gewerkt wordt.
Re: Keytrade Keyplan
Dank je Karine voor je extra toelichting.
Dus, ik heb gebeld en moet gezegd worden hij was onbeleefd, kort en op het agressieve af.
Hij dacht me even de les te spellen, tot ik hem daarmee confronteerde dat hij mij geen les te spellen heeft. Eerlijk dit heb ik nooit meegemaakt.
Het verhaal, ik zeg hem dat ik mijn geld nodig heb voor een nieuwe auto te kopen. Hij had de pretentie van te zeggen dat ik er maar eerder aan had moeten denken om mijn geld op te vragen en had moeten anticiperen.... kun je dit geloven?
Dus, ik heb gebeld en moet gezegd worden hij was onbeleefd, kort en op het agressieve af.
Hij dacht me even de les te spellen, tot ik hem daarmee confronteerde dat hij mij geen les te spellen heeft. Eerlijk dit heb ik nooit meegemaakt.
Het verhaal, ik zeg hem dat ik mijn geld nodig heb voor een nieuwe auto te kopen. Hij had de pretentie van te zeggen dat ik er maar eerder aan had moeten denken om mijn geld op te vragen en had moeten anticiperen.... kun je dit geloven?
Re: Keytrade Keyplan
Bij mij net hetzelfde. Ik kreeg geen antwoord. Heb mijn mails dagelijks blijven doorsturen met iedere keer REMINDER erbij.GimmiB schreef: ↑22 juli 2025, 12:46 Vreemd... Het is ondertussen al 5 weken geleden dat ik mijn Keyplan heb opgezegd (op 14/06/2025). Ik heb hen één keer telefonisch gecontacteerd en kreeg toen als antwoord: "We zullen het doorgeven."
Daarna heb ik hen nog tweemaal per mail gecontacteerd, na vier weken, gewoon met de vraag hoe ver het staat en wanneer ik mijn geld mag verwachten.
Tot op vandaag kreeg ik helaas geen enkel antwoord op mijn mails. En het bedrag staat nog steeds niet op mijn rekening.
Heeft iemand een idee hoe ik hen nog kan bereiken?
Niets zo vervelend als in het ongewisse gelaten worden.
Na 8 weken was het in orde…